Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bluntly kirjoitti:Onko tässä vuodenvaihteessa jotain spesiaalijuttua kun tulee vonkailuja kolmeakymppiä lähestyviltä naisihmisiltä?
1980 syntyneet täyttävät kohta kolmekymmentä ja tuntevat kriisin lähestyvän. Ota tilaisuudesta vaari.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

NuoriD kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Onko tässä vuodenvaihteessa jotain spesiaalijuttua kun tulee vonkailuja kolmeakymppiä lähestyviltä naisihmisiltä?
Älä kysy vaan toimi.
Ei Bluntly uskalla. Se seuraa mestarinsa Gattacan jalan jälkiä.

Sama kuin Davella. Toimi!
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Lolita kirjoitti:
1980 syntyneet täyttävät kohta kolmekymmentä ja tuntevat kriisin lähestyvän.
Kiitos vaan kovasti muistutuksesta. (En ala.)
Lähtisin coolisti etelään, jos olis rahaa ja aikaa..mutta koska ei ole, niin onhan se Tallinnakin etelässä. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kokemus neuvoo odottamaan siihen vuodenvaihteeseen kun vonkailuja alkaa tulla kahtaymppiä lähestyviltä naisihmisiltä.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Tilanne on siis kohdallani huolestuttava?
Kun tällä viikolla alkoi tulemaan vunkuita kolmea-, neljää- ja viittäkymppiä lähestyviltä naisilta! Toisaalta hyvä nainkin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kai Nalo

Täällä haisee paskan puhuminen toteuttamisen sijaan.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Manaaja kirjoitti:naisihmisiltä.
Eipäs loukata ihmisiä!11!
Paras päivä ikinä.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kai Nalo kirjoitti:Täällä haisee paskan puhuminen toteuttamisen sijaan.
Täällä ei. Suht normaali efekti, johtuen lähestysästä vuoden vaihteesta ja täysikuusta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäydyn puolituttujen palstalaisten vikittelyssä eli cityläisten parissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

nastamuumio kirjoitti:Miten VOI ihmisen persusta näyttää _niin_ hirveeltä Sokoksen alusvaateosaston sovituskopissa?
Peilin vika. Minä ainakin olen huomannut näyttäväni selkeästi paremmalta kotini (hieman ruskeaksi) sävytetyssä peilissä kuin tavallisessa, koska näytän siinä hieman ruskettuneelta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Frederik Krueger
Kitisijä

Bluntly kirjoitti:Pitäydyn puolituttujen palstalaisten vikittelyssä eli cityläisten parissa.
Tuossa sen taas näkee miten naisen kiinnostavuus vähenee roimasti kolmeakymppiä lähestyttäessä. Citymimmithän taitavat olla pikemminkin kahtakymppiä lähestyviä?
Kai Nalo

Bluntly kirjoitti:Pitäydyn puolituttujen palstalaisten vikittelyssä eli cityläisten parissa.
Miksi. Mitä hävittävää sulla oikein on? Panisit kerrrankin niin että maailmas räjähtää.
Frederik Krueger
Kitisijä

Lolita kirjoitti:1980 syntyneet täyttävät kohta kolmekymmentä ja tuntevat kriisin lähestyvän. Ota tilaisuudesta vaari.
En kutsuisi heitä ihan vielä vaareiksi.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Frederik Krueger kirjoitti:Tuossa sen taas näkee miten naisen kiinnostavuus vähenee roimasti kolmeakymppiä lähestyttäessä. Citymimmithän taitavat olla pikemminkin kahtakymppiä lähestyviä?
Valitettavasti en voi heittää tähän kolmiulotteista diagrammia cityläisten ikäjakaumasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Riemumieli
Kitisijä

Jos elämä perustuu pillun puutteesta valittamiseen, niin eihän pohjan putoamisen pelossa voi mitenkään panna. Muuten tulisi keksiä uutta sisältöä ja kaikki uusi on pelottavaa.

Toisaalta ei se römpsä IRL ole niin kiinnostava kuin in your dreams eli ehkä parempi vain haaveilla tuosta silliltä tuoksuvasta hukkaviivasta.
Paras päivä ikinä.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kolmikymppiset naiset on just hottiksia. On päästy eroon pahimmista komplekseista ja nyt eletään ihan sulassa sovussa sekä finnien että harmaiden hiusten kanssa ja jo ekoilla treffeillä jutellaan ihosairauksista. Heräsin tänään kannelmäkeläisestä yksiöstä.
Riemumieli
Kitisijä

nastamuumio kirjoitti:Kolmikymppiset naiset on just hottiksia. On päästy eroon pahimmista komplekseista ja nyt eletään ihan sulassa sovussa sekä finnien että harmaiden hiusten kanssa ja jo ekoilla treffeillä jutellaan ihosairauksista. Heräsin tänään kannelmäkeläisestä yksiöstä.
Kunnon gangbang hottisten puumien ja teinipoikien kanssa?
Paras päivä ikinä.
Lolita
Kitisijä

nastamuumio kirjoitti:Heräsin tänään kannelmäkeläisestä yksiöstä.
:cheer: :cheer: :cheer:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

nastamuumio kirjoitti: Heräsin tänään kannelmäkeläisestä yksiöstä.
Onneksi olkoon! Tosin Kannelmäki on paska paikka.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:Kolmikymppiset naiset on just hottiksia. On päästy eroon pahimmista komplekseista ja nyt eletään ihan sulassa sovussa sekä finnien että harmaiden hiusten kanssa ja jo ekoilla treffeillä jutellaan ihosairauksista. Heräsin tänään kannelmäkeläisestä yksiöstä.
Niin sitä pitää.
Lolita
Kitisijä

Heräsitkö muuten kolmikymppisen naisen luota?
nastamuumio

huima kirjoitti:Tosin Kannelmäki on paska paikka.
Tässä iässä nää standardit on alhaalla. Ja Lolita, en herännyt naisen luota.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

nastamuumio kirjoitti: Tässä iässä nää standardit on alhaalla. Ja Lolita, en herännyt naisen luota.
Parikymppisen opiskelijapojan luota?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:Heräsin tänään kannelmäkeläisestä yksiöstä.
:ohyeah:

Raksamies?
nastamuumio

NuoriD kirjoitti:
Raksamies?
Putkistosedästä ei oo kuulunut mitään. Se tosin todennäköisesti asuu Porvoossa, joten ei sikäli olis ollut niin hyvä.
Vastaa Viestiin