1980 syntyneet täyttävät kohta kolmekymmentä ja tuntevat kriisin lähestyvän. Ota tilaisuudesta vaari.Bluntly kirjoitti:Onko tässä vuodenvaihteessa jotain spesiaalijuttua kun tulee vonkailuja kolmeakymppiä lähestyviltä naisihmisiltä?
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kiitos vaan kovasti muistutuksesta. (En ala.)Lolita kirjoitti:
1980 syntyneet täyttävät kohta kolmekymmentä ja tuntevat kriisin lähestyvän.
Lähtisin coolisti etelään, jos olis rahaa ja aikaa..mutta koska ei ole, niin onhan se Tallinnakin etelässä.

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
- Pulkannaru
- Kitisijä
^
Tilanne on siis kohdallani huolestuttava?
Kun tällä viikolla alkoi tulemaan vunkuita kolmea-, neljää- ja viittäkymppiä lähestyviltä naisilta! Toisaalta hyvä nainkin.
Tilanne on siis kohdallani huolestuttava?
Kun tällä viikolla alkoi tulemaan vunkuita kolmea-, neljää- ja viittäkymppiä lähestyviltä naisilta! Toisaalta hyvä nainkin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Riemumieli
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Täällä ei. Suht normaali efekti, johtuen lähestysästä vuoden vaihteesta ja täysikuusta.Kai Nalo kirjoitti:Täällä haisee paskan puhuminen toteuttamisen sijaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Peilin vika. Minä ainakin olen huomannut näyttäväni selkeästi paremmalta kotini (hieman ruskeaksi) sävytetyssä peilissä kuin tavallisessa, koska näytän siinä hieman ruskettuneelta.nastamuumio kirjoitti:Miten VOI ihmisen persusta näyttää _niin_ hirveeltä Sokoksen alusvaateosaston sovituskopissa?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Bluntly kirjoitti:Onko tässä vuodenvaihteessa jotain spesiaalijuttua kun tulee vonkailuja kolmeakymppiä lähestyviltä naisihmisiltä?
Tuossa sen taas näkee miten naisen kiinnostavuus vähenee roimasti kolmeakymppiä lähestyttäessä. Citymimmithän taitavat olla pikemminkin kahtakymppiä lähestyviä?Bluntly kirjoitti:Pitäydyn puolituttujen palstalaisten vikittelyssä eli cityläisten parissa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Valitettavasti en voi heittää tähän kolmiulotteista diagrammia cityläisten ikäjakaumasta.Frederik Krueger kirjoitti:Tuossa sen taas näkee miten naisen kiinnostavuus vähenee roimasti kolmeakymppiä lähestyttäessä. Citymimmithän taitavat olla pikemminkin kahtakymppiä lähestyviä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
- Riemumieli
- Kitisijä
Jos elämä perustuu pillun puutteesta valittamiseen, niin eihän pohjan putoamisen pelossa voi mitenkään panna. Muuten tulisi keksiä uutta sisältöä ja kaikki uusi on pelottavaa.
Toisaalta ei se römpsä IRL ole niin kiinnostava kuin in your dreams eli ehkä parempi vain haaveilla tuosta silliltä tuoksuvasta hukkaviivasta.
Toisaalta ei se römpsä IRL ole niin kiinnostava kuin in your dreams eli ehkä parempi vain haaveilla tuosta silliltä tuoksuvasta hukkaviivasta.
Paras päivä ikinä.
- Riemumieli
- Kitisijä
Kunnon gangbang hottisten puumien ja teinipoikien kanssa?nastamuumio kirjoitti:Kolmikymppiset naiset on just hottiksia. On päästy eroon pahimmista komplekseista ja nyt eletään ihan sulassa sovussa sekä finnien että harmaiden hiusten kanssa ja jo ekoilla treffeillä jutellaan ihosairauksista. Heräsin tänään kannelmäkeläisestä yksiöstä.
Paras päivä ikinä.