Onneksi on myös lämmin autotallipaikka täällä töissä.
Ei sen parempaa ole kuin lämpimästä tallista, lämpimään talliin, mun työmatkani käy.
On aikamoinen etu täällä Helsingissä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Menkää nyt helvettiin siitä kehuskelemasta tolpillanne ja lämmitetyillä autotalleilla. Kohta pääsee julkiseen kulkuneuvoon, jos se ei sattumalta ole myöhässä tai rikki, kaikenmaailman rajatapausen sekaan.
Ja tässä helkkarin neuvostoaikaisessa puljussu ikkunat vetää ja vessassa ei toimi taaskaan valo. Huraa huipputekniikalle.
Onneksi firma jakoi joululahjaksi filtin ja totilasit.
Bluntly kirjoitti:Menkää nyt helvettiin siitä kehuskelemasta tolpillanne ja lämmitetyillä autotalleilla. Kohta pääsee julkiseen kulkuneuvoon, jos se ei sattumalta ole myöhässä tai rikki, kaikenmaailman rajatapausen sekaan.
Muuttaisit kaupunkiin. Siellä on kätevä ja toimiva julkinen liikenne. :keukeu:
Jos vaikka lähtisi kotiin ja jatkaisi siellä sitten etätöinä. Kukahan maksaisi palkan etätöistä..
Tussu ois kyllä tarpeen! Muut otsikon jutut onkin tänään kunnossa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ufff, luulin pääseväni jo lomafiiliksiin mutta ei vielä. Perjantain jälkeen sitten pakolla!
Niin, ostin muksun kans joulukorttimatskuja ja aiomme itse askarrella lahjojakin tänä vuonna. Tää on ihan OMG, en oo askarteluihminen. Mut kaikki vanhemmat naissukulaiset arvostaa kuitenkin eniten itseväsättyjä, joten samapa tuo, muksu tykkää (ehkä mäkin opin..)
^ Tääl on kans pari päivää harjoteltu, puolet kasassa ja lapsilta loppui kiinnostus. Ylläri! Doh, kummisedät lupasivat jeesata kunhan saavat lapset nukahtamaan ja minä terästettyä glögin. Tuskin jälki eroaa lasten tekemistä.
aH, onneksi innoistuin ajoissa väsäämään joulukortit. Eilen sitten laitettiin kortit kuoriin.. hitsin vitsiläinen, mulla kävi vaan tosi nolo moka, ja unohdin laittaa pikkusiskolle, sedällä ja tädille kortit. Korttitarpeitia laskiessa oli kyllä kirjoittanut siskon nimen listaan.. mutta sitten eilen listaa ei löytynyt mistään, ja piti improvisoida Nooh, onneksi myyvät minulle varmasti vielä lisää korttimatskua sinoopperissa.
milli kirjoitti:aH, onneksi innoistuin ajoissa väsäämään joulukortit. Eilen sitten laitettiin kortit kuoriin.. hitsin vitsiläinen, mulla kävi vaan tosi nolo moka, ja unohdin laittaa pikkusiskolle, sedällä ja tädille kortit. Korttitarpeitia laskiessa oli kyllä kirjoittanut siskon nimen listaan.. mutta sitten eilen listaa ei löytynyt mistään, ja piti improvisoida Nooh, onneksi myyvät minulle varmasti vielä lisää korttimatskua sinoopperissa.
Voi sinua höpsöä! Kyllä nyt sukulaiset antaa risuja
En lähetä yhtään joulukorttia enkä osta yhtään lahjaa. Joulukortit annan itsetehtyjen lahjojen yhteydessä. Ne tykkää ketkä tykkää ja ne ketkä ei - ei sitte
Oon ollut tänään tosi ahkera ja nyt käyn ihan ylikierroksilla. Panettaiskin, taas. Ihan ku ois kevättä rinnassa keskellä talvee..
Bluntly kirjoitti:Menkää nyt helvettiin siitä kehuskelemasta tolpillanne ja lämmitetyillä autotalleilla. Kohta pääsee julkiseen kulkuneuvoon, jos se ei sattumalta ole myöhässä tai rikki, kaikenmaailman rajatapausen sekaan.
Muuttaisit kaupunkiin. Siellä on kätevä ja toimiva julkinen liikenne. :keukeu:
Eikös lämmitetyssä autotallissa ruostu?
Minulla on oma kylmä autotalli, mutta siinä on erikoisuus: Sinne ei auto, siis Oikea auto, mahdu sisään. Liian matala ovi, ja sekä kynnys että kamana on betonia. Säästetty kallista reikämateriaalia.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen: