Ja WebastoKai Nalo kirjoitti:Onneksi on lämmin parkkihalliFrederik Krueger kirjoitti:Onneksi työpaikan lämmitystolpat tuntuvat vihdoinkin toimivan.
TerskaTussussaTiistai
Menkää nyt helvettiin siitä kehuskelemasta tolpillanne ja lämmitetyillä autotalleilla. Kohta pääsee julkiseen kulkuneuvoon, jos se ei sattumalta ole myöhässä tai rikki, kaikenmaailman rajatapausen sekaan.
Ja tässä helkkarin neuvostoaikaisessa puljussu ikkunat vetää ja vessassa ei toimi taaskaan valo. Huraa huipputekniikalle.
Onneksi firma jakoi joululahjaksi filtin ja totilasit.
Ja tässä helkkarin neuvostoaikaisessa puljussu ikkunat vetää ja vessassa ei toimi taaskaan valo. Huraa huipputekniikalle.
Onneksi firma jakoi joululahjaksi filtin ja totilasit.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
-
Kai Nalo
Muuttaisit kaupunkiin. Siellä on kätevä ja toimiva julkinen liikenne. :keukeu:Bluntly kirjoitti:Menkää nyt helvettiin siitä kehuskelemasta tolpillanne ja lämmitetyillä autotalleilla. Kohta pääsee julkiseen kulkuneuvoon, jos se ei sattumalta ole myöhässä tai rikki, kaikenmaailman rajatapausen sekaan.
Lilo kirjoitti:Pylly, ei sitten sohva kelpaa Kierrätyskeskukselle, koska yhdestä sohvatyynystä on vetoketju rikki. (Ei edes näy päälle.)
Haluisko joku joululahjaks valkosen sohvan?
Mulla on ompelukone, onkose vuodesofa vai tavanomainen?
Nahkaa/kangaspintaa?
Aika pahaa yksityisautoilun Mainostusta?
- Pulkannaru
- Kitisijä
Jos vaikka lähtisi kotiin ja jatkaisi siellä sitten etätöinä. Kukahan maksaisi palkan etätöistä..
Tussu ois kyllä tarpeen! Muut otsikon jutut onkin tänään kunnossa.
Tussu ois kyllä tarpeen! Muut otsikon jutut onkin tänään kunnossa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
tuulenpuiska
Ufff, luulin pääseväni jo lomafiiliksiin mutta ei vielä. Perjantain jälkeen sitten pakolla!
Niin, ostin muksun kans joulukorttimatskuja ja aiomme itse askarrella lahjojakin tänä vuonna. Tää on ihan OMG, en oo askarteluihminen. Mut kaikki vanhemmat naissukulaiset arvostaa kuitenkin eniten itseväsättyjä, joten samapa tuo, muksu tykkää
(ehkä mäkin opin..)
Niin, ostin muksun kans joulukorttimatskuja ja aiomme itse askarrella lahjojakin tänä vuonna. Tää on ihan OMG, en oo askarteluihminen. Mut kaikki vanhemmat naissukulaiset arvostaa kuitenkin eniten itseväsättyjä, joten samapa tuo, muksu tykkää
Prepare for the worstest.
-
Jenny Daa-aah! ling
-
milli
aH, onneksi innoistuin ajoissa väsäämään joulukortit. Eilen sitten laitettiin kortit kuoriin.. hitsin vitsiläinen, mulla kävi vaan tosi nolo moka, ja unohdin laittaa pikkusiskolle, sedällä ja tädille kortit. Korttitarpeitia laskiessa oli kyllä kirjoittanut siskon nimen listaan.. mutta sitten eilen listaa ei löytynyt mistään, ja piti improvisoida
Nooh, onneksi myyvät minulle varmasti vielä lisää korttimatskua sinoopperissa.
-
tuulenpuiska
Voi sinua höpsöä! Kyllä nyt sukulaiset antaa risujamilli kirjoitti:aH, onneksi innoistuin ajoissa väsäämään joulukortit. Eilen sitten laitettiin kortit kuoriin.. hitsin vitsiläinen, mulla kävi vaan tosi nolo moka, ja unohdin laittaa pikkusiskolle, sedällä ja tädille kortit. Korttitarpeitia laskiessa oli kyllä kirjoittanut siskon nimen listaan.. mutta sitten eilen listaa ei löytynyt mistään, ja piti improvisoidaNooh, onneksi myyvät minulle varmasti vielä lisää korttimatskua sinoopperissa.
-
RP
-
Dumis
-
Stinky
-
Jenny Daa-aah! ling
Eikös lämmitetyssä autotallissa ruostu?Kai Nalo kirjoitti:Muuttaisit kaupunkiin. Siellä on kätevä ja toimiva julkinen liikenne. :keukeu:Bluntly kirjoitti:Menkää nyt helvettiin siitä kehuskelemasta tolpillanne ja lämmitetyillä autotalleilla. Kohta pääsee julkiseen kulkuneuvoon, jos se ei sattumalta ole myöhässä tai rikki, kaikenmaailman rajatapausen sekaan.
Minulla on oma kylmä autotalli, mutta siinä on erikoisuus: Sinne ei auto, siis Oikea auto, mahdu sisään. Liian matala ovi, ja sekä kynnys että kamana on betonia. Säästetty kallista reikämateriaalia.
-
RP
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä