Maanantai
Sie on ihana keli. Taidanpa laittaa toppapuvun päälle, vetää pipon korville ja lähtee pihalle!
Joo, nyt on valaisin keittiöön ja peili seinälle hankittu. Uskallus valaisimen laittoon uupuu (vihaankin noit sähköjuttui) eikä mulla ole rautalankaa peilin kiinnittämiseen kun reijätki on vääril paikoil tos peilissä. MÄ TARVIIN MIEHEN.
Joo, nyt on valaisin keittiöön ja peili seinälle hankittu. Uskallus valaisimen laittoon uupuu (vihaankin noit sähköjuttui) eikä mulla ole rautalankaa peilin kiinnittämiseen kun reijätki on vääril paikoil tos peilissä. MÄ TARVIIN MIEHEN.
Sussa lienee reiät ihan oikeilla paikoilla eli miehen hankkiminen apupojaksi on enää itsestä kiinni. Ai kauheeta, mähän kuulostan ihan Nibalta, täytyy tilata joku mr. manaaja ajamaan paha henki minusta pois kiikku käpeli räks maggara...Stinky kirjoitti:reijätki on vääril paikoil tos peilissä. MÄ TARVIIN MIEHEN.
Otetaas vähän takas. Valaisin roikkuu katossa ja siinä olevat lamputkin jopa toimiiSikaMika kirjoitti:Sussa lienee reiät ihan oikeilla paikoilla eli miehen hankkiminen apupojaksi on enää itsestä kiinni.Stinky kirjoitti: MÄ TARVIIN MIEHEN.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Edit. Pakko vie vähän keulii. Nyt on peilikin seinällä! Hyvä mä
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)