Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Ihanaa! Pakkasta sen 15 astetta. Taidanpa lisätä lämpöä patteriin ja pysytellä sisällä. Ruahahahaah!
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Sie on ihana keli. Taidanpa laittaa toppapuvun päälle, vetää pipon korville ja lähtee pihalle!

Joo, nyt on valaisin keittiöön ja peili seinälle hankittu. Uskallus valaisimen laittoon uupuu (vihaankin noit sähköjuttui) eikä mulla ole rautalankaa peilin kiinnittämiseen kun reijätki on vääril paikoil tos peilissä. MÄ TARVIIN MIEHEN.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Stinky kirjoitti:reijätki on vääril paikoil tos peilissä. MÄ TARVIIN MIEHEN.
Sussa lienee reiät ihan oikeilla paikoilla eli miehen hankkiminen apupojaksi on enää itsestä kiinni. Ai kauheeta, mähän kuulostan ihan Nibalta, täytyy tilata joku mr. manaaja ajamaan paha henki minusta pois kiikku käpeli räks maggara...
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

SikaMika kirjoitti:
Stinky kirjoitti: MÄ TARVIIN MIEHEN.
Sussa lienee reiät ihan oikeilla paikoilla eli miehen hankkiminen apupojaksi on enää itsestä kiinni.
Otetaas vähän takas. Valaisin roikkuu katossa ja siinä olevat lamputkin jopa toimii :] Mä en ehkä tarviikkaan miestä paitsi siihen yhteen juttuun ja vähän hellyyttä antamaan mutta ehdottomasti mä tarviin KUNNON TYÖKALUJA. Mulla on aika säälittävä varasto.. Vasara, nauloja, muutama hassu ruuvari. Ei ees jakoavainta eikä minkäänlaisia pihtejä. Eihän noilla nyt pärjää perkele!
Edit. Pakko vie vähän keulii. Nyt on peilikin seinällä! Hyvä mä :]
Vastaa Viestiin