Zebin lapsen sukupuoli

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Tyttö vai poika?

Tyttö
13
65%
Poika
7
35%

Ääniä yhteensä: 20

Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:^ Taitavat jäädä meidän jälkikasvumme hommiksi jo nämä nyt tulevat. :)
Joo pelottavaa. Meidän kohta 1,5v jo kutittelee ja halii tyttöjä tarhassa. Sinänsä harmi, koska koko ryhmäperhepäivähoidossa on 2 tyttöä ja 6 poikaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriD kirjoitti:Olen antanut itselleni kertoa, että monet isät tuntevat syyllisyyttä, kun heti lapsen syntymän jälkeen ei tunnu välttämättä mitään super hyper ihmeellisyyttä.
No entäs sitä syyllisyyden määrää kun näin tapahtuu äidiksi pamahtaneilla naisilla? Naisiin noita vanhemmuuden odotuksia kai kuitenkin kohdistetaan miehiä enemmän.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Olen antanut itselleni kertoa, että monet isät tuntevat syyllisyyttä, kun heti lapsen syntymän jälkeen ei tunnu välttämättä mitään super hyper ihmeellisyyttä.
No entäs sitä syyllisyyden määrää kun näin tapahtuu äidiksi pamahtaneilla naisilla? Naisiin noita vanhemmuuden odotuksia kai kuitenkin kohdistetaan miehiä enemmän.
Tuohon en osaa sanoa.
Frederik Krueger
Kitisijä

Oho, huomasin etten ollutkaan vastannut tähän galluppiin! Vastasin nyt sitten tyttö, vaikka eihän sitä tiedä millaiseksi itse kukin haluaa täysikäisyyden saavutettuaan.
Frederik Krueger
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:
Tuohon en osaa sanoa.
No, annoit kuitenkin itsellesi näin kertoa. Ymmärrys kasvaa jne.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

NuoriD kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: No entäs sitä syyllisyyden määrää kun näin tapahtuu äidiksi pamahtaneilla naisilla? Naisiin noita vanhemmuuden odotuksia kai kuitenkin kohdistetaan miehiä enemmän.
Tuohon en osaa sanoa.
No, annoit kuitenkin itsellesi näin kertoa. Ymmärrys kasvaa jne.
Otan vastaan infoa vain suoraan hevosen (lehmän) suusta.
Vastaa Viestiin