Joo pelottavaa. Meidän kohta 1,5v jo kutittelee ja halii tyttöjä tarhassa. Sinänsä harmi, koska koko ryhmäperhepäivähoidossa on 2 tyttöä ja 6 poikaa.exPertti kirjoitti:^ Taitavat jäädä meidän jälkikasvumme hommiksi jo nämä nyt tulevat.![]()
Zebin lapsen sukupuoli
- Frederik Krueger
- Kitisijä
No entäs sitä syyllisyyden määrää kun näin tapahtuu äidiksi pamahtaneilla naisilla? Naisiin noita vanhemmuuden odotuksia kai kuitenkin kohdistetaan miehiä enemmän.NuoriD kirjoitti:Olen antanut itselleni kertoa, että monet isät tuntevat syyllisyyttä, kun heti lapsen syntymän jälkeen ei tunnu välttämättä mitään super hyper ihmeellisyyttä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Tuohon en osaa sanoa.Frederik Krueger kirjoitti:No entäs sitä syyllisyyden määrää kun näin tapahtuu äidiksi pamahtaneilla naisilla? Naisiin noita vanhemmuuden odotuksia kai kuitenkin kohdistetaan miehiä enemmän.NuoriD kirjoitti:Olen antanut itselleni kertoa, että monet isät tuntevat syyllisyyttä, kun heti lapsen syntymän jälkeen ei tunnu välttämättä mitään super hyper ihmeellisyyttä.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
- Frederik Krueger
- Kitisijä
No, annoit kuitenkin itsellesi näin kertoa. Ymmärrys kasvaa jne.NuoriD kirjoitti:Tuohon en osaa sanoa.Frederik Krueger kirjoitti:No entäs sitä syyllisyyden määrää kun näin tapahtuu äidiksi pamahtaneilla naisilla? Naisiin noita vanhemmuuden odotuksia kai kuitenkin kohdistetaan miehiä enemmän.NuoriD kirjoitti:Olen antanut itselleni kertoa, että monet isät tuntevat syyllisyyttä, kun heti lapsen syntymän jälkeen ei tunnu välttämättä mitään super hyper ihmeellisyyttä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Otan vastaan infoa vain suoraan hevosen (lehmän) suusta.Frederik Krueger kirjoitti:No, annoit kuitenkin itsellesi näin kertoa. Ymmärrys kasvaa jne.NuoriD kirjoitti:Tuohon en osaa sanoa.Frederik Krueger kirjoitti: No entäs sitä syyllisyyden määrää kun näin tapahtuu äidiksi pamahtaneilla naisilla? Naisiin noita vanhemmuuden odotuksia kai kuitenkin kohdistetaan miehiä enemmän.