Joo pelottavaa. Meidän kohta 1,5v jo kutittelee ja halii tyttöjä tarhassa. Sinänsä harmi, koska koko ryhmäperhepäivähoidossa on 2 tyttöä ja 6 poikaa.exPertti kirjoitti:^ Taitavat jäädä meidän jälkikasvumme hommiksi jo nämä nyt tulevat.![]()
Zebin lapsen sukupuoli
- Frederik Krueger
- Kitisijä
No entäs sitä syyllisyyden määrää kun näin tapahtuu äidiksi pamahtaneilla naisilla? Naisiin noita vanhemmuuden odotuksia kai kuitenkin kohdistetaan miehiä enemmän.NuoriD kirjoitti:Olen antanut itselleni kertoa, että monet isät tuntevat syyllisyyttä, kun heti lapsen syntymän jälkeen ei tunnu välttämättä mitään super hyper ihmeellisyyttä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
NuoriD
Tuohon en osaa sanoa.Frederik Krueger kirjoitti:No entäs sitä syyllisyyden määrää kun näin tapahtuu äidiksi pamahtaneilla naisilla? Naisiin noita vanhemmuuden odotuksia kai kuitenkin kohdistetaan miehiä enemmän.NuoriD kirjoitti:Olen antanut itselleni kertoa, että monet isät tuntevat syyllisyyttä, kun heti lapsen syntymän jälkeen ei tunnu välttämättä mitään super hyper ihmeellisyyttä.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
- Frederik Krueger
- Kitisijä
No, annoit kuitenkin itsellesi näin kertoa. Ymmärrys kasvaa jne.NuoriD kirjoitti:Tuohon en osaa sanoa.Frederik Krueger kirjoitti:No entäs sitä syyllisyyden määrää kun näin tapahtuu äidiksi pamahtaneilla naisilla? Naisiin noita vanhemmuuden odotuksia kai kuitenkin kohdistetaan miehiä enemmän.NuoriD kirjoitti:Olen antanut itselleni kertoa, että monet isät tuntevat syyllisyyttä, kun heti lapsen syntymän jälkeen ei tunnu välttämättä mitään super hyper ihmeellisyyttä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
NuoriD
Otan vastaan infoa vain suoraan hevosen (lehmän) suusta.Frederik Krueger kirjoitti:No, annoit kuitenkin itsellesi näin kertoa. Ymmärrys kasvaa jne.NuoriD kirjoitti:Tuohon en osaa sanoa.Frederik Krueger kirjoitti: No entäs sitä syyllisyyden määrää kun näin tapahtuu äidiksi pamahtaneilla naisilla? Naisiin noita vanhemmuuden odotuksia kai kuitenkin kohdistetaan miehiä enemmän.