Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mahatautia pukkas :(
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

No on tämä nyt vittu kun vieläkin ilmestyy pari finniä otsaan ja kaulaan kuin teininä ikään. En antanut niille armoa, puristin pois. Mulle ei aleta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Lantio repeilee liitoksistaan. Issiastyyppistä, säteilevää kipua vasemmalla, provosoituu kaikesta. Kävelystä, kumartelusta, taivuttelusta, venyttelystä, kylmästä, nukkumisesta, istumisesta. Hyvä on olla vain ankkamaisesti perä pitkällä. Loistokas fiilis.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Frederik Krueger
Kitisijä

Samalla kun selkäni rauhoittui, ikiwanha lihasrevähdys oikeassa pakarassa on taas hieman muistutellut olemassaolostaan. Tahtoo sanoa että jätän ankarimmat jalanvenyttelyt taas toistaiseksi väliin, en ehkä koita myöskään uutta satasen ennätystä lähiaikoina.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Panettaa !!1
Helpottaa viimeistään pikkujoulujen aikaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Varpusparvi pääsi vapaaksi, onneksi ehdin vessaan. Masu on taas "läpiajolla".
Frederik Krueger
Kitisijä

Frederik Krueger kirjoitti:Samalla kun selkäni rauhoittui, ikiwanha lihasrevähdys oikeassa pakarassa on taas hieman muistutellut olemassaolostaan. Tahtoo sanoa että jätän ankarimmat jalanvenyttelyt taas toistaiseksi väliin, en ehkä koita myöskään uutta satasen ennätystä lähiaikoina.
Ei kahta kolmannetta. Kun vanha lihasrevähdysvamma puolestaan rauhoittui, niin eikös yks vitun sensei tai mikälie potkaissut minua pe-treeneissä niin voimallisesti tossunkärjellä sisäreiteen että kyseinen jalka on vieläkin kipeä. En tiedä tuliko siihen puolestaan nyt lihasrevähdys iskun voimasta, siltä vähän tuntuu. Eikä kyseessä ollut edes sparri vaan tekniikkaharjoittelu, eli olin täysin toisen armoilla sen suhteen miten perille hän vie tekniikkansa.

No on se sentään paranemassa ja källit kuuluvat lajiin, mutta silti vituttaa tuollainen hötkyily. Alkaa yhä enemmän vaikuttaa siltä että pitäisi tuollaisissa ylimitoitetuissa kontaktitilanteissa vastata aina heti takaisin potkulla tai lyönnillä munille.
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Vknloppuna alkanu allergianuha alkaa käymään jo tosi kivuliaaks ja veriseks.
Myös oksentaminen on aika raivokasta ja veristä (tuskin kuitenkaan liittyy mihkään allergiaan =P). Poltin silti sinnikkäästi röökin loppuun. Hyvä minä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Huulet kuivuneet ja lohkeilleet syvälle. Kaikki maistuu verelle ja suolaiset jutut kirvelee kivasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minulla on aamupahoinvointia, vatsa sekaisin ja pömpöttää, outoja mielialavaihteluja sekä himo suolapähkinöihin. Olenko raskaana?
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Vaikuttaa siltä, että 100 megainen internetyhteys jää saamatta tämän vuoden puolella. Joutuu palaamaan ADSL:n käyttäjäksi vielä vähäksi aikaa, vaikka piuhat on jo valmiina. BYÄÄ. Nyt menee vatsa sekaisin ja itkettää.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Bluntly! Huuliin reilusti Bacibactia yöksi. Maku ei ihan viisi tähteä, mutta teho kylläkin.
Prepare for the worstest.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

huima kirjoitti:Vaikuttaa siltä, että 100 megainen internetyhteys jää saamatta tämän vuoden puolella. Joutuu palaamaan ADSL:n käyttäjäksi vielä vähäksi aikaa, vaikka piuhat on jo valmiina. BYÄÄ. Nyt menee vatsa sekaisin ja itkettää.
Samaa itekin kyttäilen.
Kaivuutyöt loppuivat kait viikolla 37, mikä vittu maksaa?
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Dumis kirjoitti:Samaa itekin kyttäilen.
Kaivuutyöt loppuivat kait viikolla 37, mikä vittu maksaa?
Onko teillä jo asunnoissa kaapelointi valmiina? Meinaan toihan vaatii noiden huippunopeuksien kohdalta kuidun / kaapeloinnin asuntoon saakka, vanha kupari ei riitä.

Odottelen tässä just Soneran asnetajaa, että saisi tän mobiiliyhteyden sijaan taas väliaikaiseksi ton ADSL:n puhelinpiuhaa pitkin. Jaksaa sitten odotella siihen, että kesään menessä saisi sen satasen käyttöön.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

selkää särkee :cry:

kohta kaksi viikkoa joutunut syömään särkylääkkeitä, ei kiva.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Flunssa yrittää vaan ei tule.
Ja varmaan siksi ei ole panettanut liki kolmeen viikkoon. Ja perjantaina ois putiikin pikkujolut ! Apua!!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Päätä on kolottanut kolme päivää, alkavaa flunssaa?
Eisemeihinpysty!
Pitää vain uida kylmässä meriveessä ja välttää muutenkin lämpimiä paikkoja!
Pyyhin Netikettiin..
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Onteloissa tuntuu painetta, jokohan tässä sai nuhan jatkeeksi iki-ihanan poskiontelontulehduksenkin!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Yskimistä, paineen tunnetta rinnassa ja yskänärsytystä. Äänikin käheänä. Onkohan astmaa vai jotain äänihuuliskeidaa, pitänee tutkituttaa kuitenkin kun samoja oireita oli tokan antibioottikuurin aikana muutama viikko sitten. Mitään flunssaoireita onneks ei, ja onneks myös perjantai huomenna.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nowaysis kirjoitti:Yskimistä, paineen tunnetta rinnassa ja yskänärsytystä. Äänikin käheänä. Onkohan astmaa vai jotain äänihuuliskeidaa, pitänee tutkituttaa kuitenkin kun samoja oireita oli tokan antibioottikuurin aikana muutama viikko sitten. Mitään flunssaoireita onneks ei, ja onneks myös perjantai huomenna.
Saattaako olla jokin reaktio johonkin lääkkeeseen? Mulla esim. migreenilääke ja yskänlääkkeet aiheuttaa paineen tunnetta rinnassa. Tervehtymisiä, jaksat juhlia :]
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Selkäjumi edelleen. Ottaa niin paljon päähän ettei mitään rajaa. Maitopurkin nostaminenkin tuottaa vihlontaa alaselkään. Menis jo kipu pois hus.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Ei oo muuta lääkkeitä kuin e-pilsut.. Mietin et saattaa olla likainen ilmankostuttimen suodatin tai ylipäänsä suodatin levittää jotain skeidaa, ja oon aika runsaalla kädellä laittanu siihen myös eteerisiä öljyjä ja aika tuoksuvia vartalonhoitotuotteita käyttäny viime ajat. Koitan karsia nuo ensin, jos ei auta niin sit viinaa, saunaa ja tervaa. Iltasin tuo aina pahenee, joten voi olla vähän hiljaiset juhlimiset..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla todettiin eilen topchef veressä eli märkärupi. Veikkaan saaneeni tytöltä, kun se joskus huitoo iskää kasvoihin ja sieraimiin kynsillään. Antibiootit päällä, vielä ei vaikutusta. Piti sitten tömmönenkin kokea, oujeah!
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Stinky

Ihan vitun fiksu idea oli ruveta yksin vääntämään olkkariin uutta järjestystä. Ihan vitun fiksu joo. Selkä meni taas kramppiin. Voi vittu miten ihminen voi olla näin tyhmä :tiistai:

Edit klo 22.34. Jouduin sit käymään ihan peijaksessa kun ei jalat tahtonu enää kantaa. Kaks kipupiikkiä persiiseen ja päälle ampparilaastari. Kipupiikit sain jo 15 min sisään sinne menosta ja lääkäriinkin pääsin eikä ees kahta tuntia tarvinnut odottaa. Seuraneitinä/kuskina/kainalosauvana oli maailman paras isosisko :h:
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

ikäkriisi, vaikken ole edes oikeasti vanha.... *niagra*
Vastaa Viestiin