Kerro vaivasta
- Frederik Krueger
- Kitisijä
- Frederik Krueger
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Ei kahta kolmannetta. Kun vanha lihasrevähdysvamma puolestaan rauhoittui, niin eikös yks vitun sensei tai mikälie potkaissut minua pe-treeneissä niin voimallisesti tossunkärjellä sisäreiteen että kyseinen jalka on vieläkin kipeä. En tiedä tuliko siihen puolestaan nyt lihasrevähdys iskun voimasta, siltä vähän tuntuu. Eikä kyseessä ollut edes sparri vaan tekniikkaharjoittelu, eli olin täysin toisen armoilla sen suhteen miten perille hän vie tekniikkansa.Frederik Krueger kirjoitti:Samalla kun selkäni rauhoittui, ikiwanha lihasrevähdys oikeassa pakarassa on taas hieman muistutellut olemassaolostaan. Tahtoo sanoa että jätän ankarimmat jalanvenyttelyt taas toistaiseksi väliin, en ehkä koita myöskään uutta satasen ennätystä lähiaikoina.
No on se sentään paranemassa ja källit kuuluvat lajiin, mutta silti vituttaa tuollainen hötkyily. Alkaa yhä enemmän vaikuttaa siltä että pitäisi tuollaisissa ylimitoitetuissa kontaktitilanteissa vastata aina heti takaisin potkulla tai lyönnillä munille.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Samaa itekin kyttäilen.huima kirjoitti:Vaikuttaa siltä, että 100 megainen internetyhteys jää saamatta tämän vuoden puolella. Joutuu palaamaan ADSL:n käyttäjäksi vielä vähäksi aikaa, vaikka piuhat on jo valmiina. BYÄÄ. Nyt menee vatsa sekaisin ja itkettää.
Kaivuutyöt loppuivat kait viikolla 37, mikä vittu maksaa?
Onko teillä jo asunnoissa kaapelointi valmiina? Meinaan toihan vaatii noiden huippunopeuksien kohdalta kuidun / kaapeloinnin asuntoon saakka, vanha kupari ei riitä.Dumis kirjoitti:Samaa itekin kyttäilen.
Kaivuutyöt loppuivat kait viikolla 37, mikä vittu maksaa?
Odottelen tässä just Soneran asnetajaa, että saisi tän mobiiliyhteyden sijaan taas väliaikaiseksi ton ADSL:n puhelinpiuhaa pitkin. Jaksaa sitten odotella siihen, että kesään menessä saisi sen satasen käyttöön.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Flunssa yrittää vaan ei tule.
Ja varmaan siksi ei ole panettanut liki kolmeen viikkoon. Ja perjantaina ois putiikin pikkujolut ! Apua!!
Ja varmaan siksi ei ole panettanut liki kolmeen viikkoon. Ja perjantaina ois putiikin pikkujolut ! Apua!!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Yskimistä, paineen tunnetta rinnassa ja yskänärsytystä. Äänikin käheänä. Onkohan astmaa vai jotain äänihuuliskeidaa, pitänee tutkituttaa kuitenkin kun samoja oireita oli tokan antibioottikuurin aikana muutama viikko sitten. Mitään flunssaoireita onneks ei, ja onneks myös perjantai huomenna.
Prepare for the worstest.
Saattaako olla jokin reaktio johonkin lääkkeeseen? Mulla esim. migreenilääke ja yskänlääkkeet aiheuttaa paineen tunnetta rinnassa. Tervehtymisiä, jaksat juhlianowaysis kirjoitti:Yskimistä, paineen tunnetta rinnassa ja yskänärsytystä. Äänikin käheänä. Onkohan astmaa vai jotain äänihuuliskeidaa, pitänee tutkituttaa kuitenkin kun samoja oireita oli tokan antibioottikuurin aikana muutama viikko sitten. Mitään flunssaoireita onneks ei, ja onneks myös perjantai huomenna.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
The great club outshines the individual, always and forever.
Ei oo muuta lääkkeitä kuin e-pilsut.. Mietin et saattaa olla likainen ilmankostuttimen suodatin tai ylipäänsä suodatin levittää jotain skeidaa, ja oon aika runsaalla kädellä laittanu siihen myös eteerisiä öljyjä ja aika tuoksuvia vartalonhoitotuotteita käyttäny viime ajat. Koitan karsia nuo ensin, jos ei auta niin sit viinaa, saunaa ja tervaa. Iltasin tuo aina pahenee, joten voi olla vähän hiljaiset juhlimiset..
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Ihan vitun fiksu idea oli ruveta yksin vääntämään olkkariin uutta järjestystä. Ihan vitun fiksu joo. Selkä meni taas kramppiin. Voi vittu miten ihminen voi olla näin tyhmä 
Edit klo 22.34. Jouduin sit käymään ihan peijaksessa kun ei jalat tahtonu enää kantaa. Kaks kipupiikkiä persiiseen ja päälle ampparilaastari. Kipupiikit sain jo 15 min sisään sinne menosta ja lääkäriinkin pääsin eikä ees kahta tuntia tarvinnut odottaa. Seuraneitinä/kuskina/kainalosauvana oli maailman paras isosisko

Edit klo 22.34. Jouduin sit käymään ihan peijaksessa kun ei jalat tahtonu enää kantaa. Kaks kipupiikkiä persiiseen ja päälle ampparilaastari. Kipupiikit sain jo 15 min sisään sinne menosta ja lääkäriinkin pääsin eikä ees kahta tuntia tarvinnut odottaa. Seuraneitinä/kuskina/kainalosauvana oli maailman paras isosisko