Maanantai! Ihanaa, pääsee töihin!
Joskus voisi varoa mutta ei aina?

Vähän haittaa kävelyä, sellaista laahustelu täytyy pitää..
Kun elää sielu ja koipi vereslihalla niin tietää eläneensä?

Vähän haittaa kävelyä, sellaista laahustelu täytyy pitää..
Kun elää sielu ja koipi vereslihalla niin tietää eläneensä?
Viimeksi muokannut Niba, 16.11.2009 19:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
- McJanne
- Kitisijä
Voe voe voe voe, kyllä tuli huutia oikeelta ja vasemmalta heti aamusta lukien. Kostoksi tilasin ontelosaumavalubetonin pikkusta vaille kahdeksi, oppivatpa olemaan, nih! (Sit ähräsin tunnin överiä kun tuli mestarin lusikalla tilattua, lol).
Olivat näköjään jonnekkin betonielementtityönjohtajanpätevöitymiskurssille ilmoittaneet, olikohan tuo vihje vai pitäskö se ottaa niin että meinaavat pitää leivänsyrjässä?
Olivat näköjään jonnekkin betonielementtityönjohtajanpätevöitymiskurssille ilmoittaneet, olikohan tuo vihje vai pitäskö se ottaa niin että meinaavat pitää leivänsyrjässä?
Kirjoitan tätä alasti
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Voi svittu kun on kiire töissä, mennee tänäänkin myöhään yöhön. Pitänee kohta käväistä roskaruoalla että jaksaa kun ei tullut eväitäkään mukaan, sitten taas takaisin töihin.
Hyvä puoli on se että ihan kiinnostavaa on ja olen motivoitunut tekemään. Huono puoli on se että eikös jumalaton kiire töissä yleensä tarkoita että seuraavalla viikolla saakin yllättäen fudut tms.?
Hyvä puoli on se että ihan kiinnostavaa on ja olen motivoitunut tekemään. Huono puoli on se että eikös jumalaton kiire töissä yleensä tarkoita että seuraavalla viikolla saakin yllättäen fudut tms.?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Minä tapoin heidät. Vihaan heitä, paskiaiset.RolloTomasi kirjoitti:Rosencrantz ja Guildenstern ovat kuolleet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rosencrant ... n_Are_Dead
Onko joku pissinyt mun muroihin?
No kun kerran töistä puhutte, niin pakkohan tähän ottaa kantaa vaikka vapaa-ajalla jo olenkin. Olin taas tänään spesiaalihommissa. Palkka on normaali open sijaisen palkka, mutta sitä maksetaan koko ajalta normaalin 45 minuuttia/tunti sijaan, ts. tuntipalkka 33% normaalia parempi. Kääntöpuolena on työn keveneminen ja väheneminen, tunnista on 20 minuuttia varsinaista työtä joka puolestaan on pelkkää muksujen valvomista, ei opettamista, loppuajan voi vaikka lukea (oppi)kirjaa. Joten lopputulemana uuvuttavasta 4,5 tunnin työpäivästä jää hillua käteen saman verran kuin jäisi vaikkapa 10 tunnin muuttohommista, joista saatu liksa ei edes ole aivan paskimmasta päästä. Voisin alkaa vakkariksi ainakin valmistumiseeni saakka, harmi että työ on kovin keikkaluontoista.
- Riemumieli
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Meidän johtava infektiolekuri täällä kertoi että labroin todettu sika on nostanut tulehdusarvot jopa 80 ilman että ois bakteeriperäistä mukana. Aika rajuu hei.Riemumieli kirjoitti:Perse sika- ja tavallinen influessarokotus. Lauantaina lämpöä 39, sunnutaina 40 + vapinaa yms. Crp oli 68, mistä helvetistä tuo tulehdus oikein tuli? No onneksi antibiootti tehoaa, joten homma hoituu.
Ootko melnais?RP kirjoitti:Meidän johtava infektiolekuri täällä kertoi että labroin todettu sika on nostanut tulehdusarvot jopa 80 ilman että ois bakteeriperäistä mukana. Aika rajuu hei.Riemumieli kirjoitti:Perse sika- ja tavallinen influessarokotus. Lauantaina lämpöä 39, sunnutaina 40 + vapinaa yms. Crp oli 68, mistä helvetistä tuo tulehdus oikein tuli? No onneksi antibiootti tehoaa, joten homma hoituu.