Maanantai! Ihanaa, pääsee töihin!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

TJ 4 pileisiin kolmekypäsiin. Jee, sitten loppuu 19 päivän työputkikin.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaihdoin reilut 2kk sitten työpistettä.

Nyt tilastoissa täällä pitkään jatkunut sija 8. (/10.) on ensin syyskuussa vaihtunut sijaan 6. ja nyt lokakuussa sijaan 3. Sain jo kehut, siistiä. Saispa sen työsopimuksenkin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joskus voisi varoa mutta ei aina?

Kuva

Vähän haittaa kävelyä, sellaista laahustelu täytyy pitää..

Kun elää sielu ja koipi vereslihalla niin tietää eläneensä?
Viimeksi muokannut Niba, 16.11.2009 19:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Maanantai, ei pääse töistä kotiin :P

Jumissa toimistolla edelleen.. ihan sikana töitä.. tätä se on kun "yrittäjä" on päivän poissa, kukaan ei tee hommia.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Voe voe voe voe, kyllä tuli huutia oikeelta ja vasemmalta heti aamusta lukien. Kostoksi tilasin ontelosaumavalubetonin pikkusta vaille kahdeksi, oppivatpa olemaan, nih! (Sit ähräsin tunnin överiä kun tuli mestarin lusikalla tilattua, lol).

Olivat näköjään jonnekkin betonielementtityönjohtajanpätevöitymiskurssille ilmoittaneet, olikohan tuo vihje vai pitäskö se ottaa niin että meinaavat pitää leivänsyrjässä?
Kirjoitan tätä alasti
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Voi svittu kun on kiire töissä, mennee tänäänkin myöhään yöhön. Pitänee kohta käväistä roskaruoalla että jaksaa kun ei tullut eväitäkään mukaan, sitten taas takaisin töihin.

Hyvä puoli on se että ihan kiinnostavaa on ja olen motivoitunut tekemään. Huono puoli on se että eikös jumalaton kiire töissä yleensä tarkoita että seuraavalla viikolla saakin yllättäen fudut tms.?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

RolloTomasi kirjoitti:Rosencrantz ja Guildenstern ovat kuolleet.
Minä tapoin heidät. Vihaan heitä, paskiaiset.

http://en.wikipedia.org/wiki/Rosencrant ... n_Are_Dead
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kävin broidia moikkaamassa sairaalassa. Melkoisissa mömmöissä pitävät, hyvä että hereillä pysyi. Mut siellä oli taas se ihQ hoitsu :h: Harmi että mun gaydar värähtää sen läheisyydessä, muuten toisin sen kotiini.
Work like a captain, play like a pirate.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

No kun kerran töistä puhutte, niin pakkohan tähän ottaa kantaa vaikka vapaa-ajalla jo olenkin. Olin taas tänään spesiaalihommissa. Palkka on normaali open sijaisen palkka, mutta sitä maksetaan koko ajalta normaalin 45 minuuttia/tunti sijaan, ts. tuntipalkka 33% normaalia parempi. Kääntöpuolena on työn keveneminen ja väheneminen, tunnista on 20 minuuttia varsinaista työtä joka puolestaan on pelkkää muksujen valvomista, ei opettamista, loppuajan voi vaikka lukea (oppi)kirjaa. Joten lopputulemana uuvuttavasta 4,5 tunnin työpäivästä jää hillua käteen saman verran kuin jäisi vaikkapa 10 tunnin muuttohommista, joista saatu liksa ei edes ole aivan paskimmasta päästä. Voisin alkaa vakkariksi ainakin valmistumiseeni saakka, harmi että työ on kovin keikkaluontoista.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

What a day :?
Onneks se on kohta ohi ja pääsee tärskyille Masan kanssa. Ekaks tarvii kyllä saada vähän vielä piristystä jätskin muodossa :]
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Perse sika- ja tavallinen influessarokotus. Lauantaina lämpöä 39, sunnutaina 40 + vapinaa yms. Crp oli 68, mistä helvetistä tuo tulehdus oikein tuli? No onneksi antibiootti tehoaa, joten homma hoituu.
Paras päivä ikinä.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Panettaa! Ei mulla muuta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pulkannaru kirjoitti:Panettaa! Ei mulla muuta.
Do it! B y yourself and save the money? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Riemumieli kirjoitti:Perse sika- ja tavallinen influessarokotus. Lauantaina lämpöä 39, sunnutaina 40 + vapinaa yms. Crp oli 68, mistä helvetistä tuo tulehdus oikein tuli? No onneksi antibiootti tehoaa, joten homma hoituu.
Meidän johtava infektiolekuri täällä kertoi että labroin todettu sika on nostanut tulehdusarvot jopa 80 ilman että ois bakteeriperäistä mukana. Aika rajuu hei.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Perse sika- ja tavallinen influessarokotus. Lauantaina lämpöä 39, sunnutaina 40 + vapinaa yms. Crp oli 68, mistä helvetistä tuo tulehdus oikein tuli? No onneksi antibiootti tehoaa, joten homma hoituu.
Meidän johtava infektiolekuri täällä kertoi että labroin todettu sika on nostanut tulehdusarvot jopa 80 ilman että ois bakteeriperäistä mukana. Aika rajuu hei.
Ootko melnais?
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^ Pupunussuhan se on
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kai Nalo kirjoitti:^ Pupunussuhan se on
:l33t:
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

NuoriD kirjoitti: :l33t:
Tässä sen nyt taas huomaa, että kannattaako sinne lääkäriin ihan oikeasti mennä! "Arvaan, että se on vain pieni tulehdus"... Jep, jep.
Vastaa Viestiin