Hmmhmmhmm... Jäätelöä vai suklaata?
Toisaalta vituttaa kun kumpikaan ei kuitenkaan maistu miltään tän tukkoisen kärsän kanssa, että on kai aika sama jos haen kaupasta sit vaikka selleriä
bliss kirjoitti:Hmmhmmhmm... Jäätelöä vai suklaata?
Toisaalta vituttaa kun kumpikaan ei kuitenkaan maistu miltään tän tukkoisen kärsän kanssa, että on kai aika sama jos haen kaupasta sit vaikka selleriä
Vaihe 1. Päätät ettet järjestä juhlia.
Vaihe 2. Päätät sittenkin järjestää pienimuotoiset ja vaatimattomat juhlat.
Vaihe 3. Päätät sittenkin vähän panostaa, mutta ei silleen liikaa.
Vaihe 4. Homma räjähtää melkoiseksi, vaikkei pitänyt...
Mulle käy meinaan noin tämän tästä. Paras vaihe on tietenkin:
Vaihe 5. Lähellä h-hetkeä tippuu peruutuksia, joten suuri osa työstä oli sittenkin turhaa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vaihe 1. Päätät ettet järjestä juhlia.
Vaihe 2. Päätät sittenkin järjestää pienimuotoiset ja vaatimattomat juhlat.
Vaihe 3. Päätät sittenkin vähän panostaa, mutta ei silleen liikaa.
Vaihe 4. Homma räjähtää melkoiseksi, vaikkei pitänyt...
Mulle käy meinaan noin tämän tästä. Paras vaihe on tietenkin:
Vaihe 5. Lähellä h-hetkeä tippuu peruutuksia, joten suuri osa työstä oli sittenkin turhaa.
Kyllä!
Siksi yritän kaikin voimin pitäytyä kohdassa 1.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Gat kirjoitti:
Kai sentään ehdin lyömään SikaMikaa?
Et ehtinyt. Suoraan tikkana ikkunasta ulos
Gat kirjoitti:
Ja eikös uni päättyisi että kaikki Kitinän nartut kiimaisena keikuttaisivat pyllyä Sikamikalle, joka sitten astuisi koko haareminsa tiineeksi?
Muutenhan unesi ei ole mahdollinen.
Minä en "sinkoile", minä humallun paikallani istuen ja vittuilen kaikille. Ja siksi en enää uskaltautuisi kitinämiittiin ilman aseistautuneita henkivartijoita.
Unien ei ole tarkoituskaan olla mahdollisia ja se loppui tuohon ilmalentoon sitäpaitsi.
Täysin mahdolliseltahan tuo kuulostaa. Erityisesti tuo Gatin maalailema Kosminen Vääryys on ihan normisettiä, paitsi että käytän tietenkin ehkäisyä. *valistaa*
Vaola kirjoitti:Vaihe 5. Lähellä h-hetkeä tippuu peruutuksia, joten suuri osa työstä oli sittenkin turhaa.
Tää kohta on mulla mennyt alun osalta samoin, mutta loppu on muotoa ",joten viime tipassa osallistumisen varmistaneita tulee vielä enemmän ja työtä on sitäkin enemmän."
Hetki hengähtämistä, sitten pesät kuumiksi ja talo puhtaaksi. Sisko tulee ukkonsa kanssa myöhään illalla ja poistunevat sunnuntai aamupäivällä. Onneksi niillä on huominen täynnä ohjelmaa ja oma päiväni on jokseenkin vapaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kulta on nyt huollossa, en ole jaksanut hakea sitä sieltä ja lupasivat pitää lämpimänä ja hyvällä mielellä. Meillä on autotalli täynnä, kaveri seisottaa kesäautoaan perkele... Täytyykin hoitaa asia pois vielä tämän päivän aikana. Mut siis toivuin ilkiteosta! Joku ilkimys Kampissa.
Nyt mietin hetken enosi rannetta.
Jenny! pusnus!!
Hyvä, että muru on huollossa ja tekeehän sille hyvää tutustua uusiin paikkoihin ja kokemuksiin. Ja lämmin on toki tarpeellinen.
Vai sellainen kaveri summercareineen?
Terkut ja pusut myös autokullallesi ja toivotaan huonoja öitä ilkimykselle Kampissa.
Mutta pikku pusnus vielä ja hyvää oloa sillee.
Ja ihan kaikille vielä kerran terkut Arskikselta tasapuolisesti!
Vaola kirjoitti:
Mää järjestän mun 3-kymppiset parin kaverin kans jotka on kans marraskuus syntyneet, joten paljon vähemmän ressiä ja lähinnä pitää kattoa ettei tuu liikaa jengiä. Valittiin vielä helppo tapa järjestää ne; kallion pilispaarissa, joten ei paljoa tarvi järjestellä, menee vaan keitottaan
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Pulkannaru kirjoitti:
Tää kohta on mulla mennyt alun osalta samoin, mutta loppu on muotoa ",joten viime tipassa osallistumisen varmistaneita tulee vielä enemmän ja työtä on sitäkin enemmän."
Hetki hengähtämistä, sitten pesät kuumiksi ja talo puhtaaksi. Sisko tulee ukkonsa kanssa myöhään illalla ja poistunevat sunnuntai aamupäivällä. Onneksi niillä on huominen täynnä ohjelmaa ja oma päiväni on jokseenkin vapaa.
Mä oon jo vähän aikaan ihmetellyt...kuis sä joudut lämmittään taloa puulla? OKT vähän syrjemmässä?
Suvinen kirjoitti:Ihmettelin kun kirjoittelu äkkiä laantui, sitten tajusin että on perjantai ja kaikilla muilla on varmasti jotain mukavampaakin tekemistä kuin istua kirjoittamassa kitinään.
Suvinen kirjoitti:Ihmettelin kun kirjoittelu äkkiä laantui, sitten tajusin että on perjantai ja kaikilla muilla on varmasti jotain mukavampaakin tekemistä kuin istua kirjoittamassa kitinään.
Kellä muka?
Ei oo mutta herkkusilakkavoileivät on aika juhlallisen makuisia!(mustan kahvin kanssa)
Joku toi lekan tuollaista puNkkua tuparilahjana. Varsin mukiinmenevää tuon hintaiseksi, irtoaa monopolimarkkinahintaan 9.28€/0,75L. Toimii, suosittelen.
Maistuu niin, että täytyy varmaan laittaa lopputyö pakettiin tältä illalta. Huamenna sitten uudestaan. Sain työn alun viimein harjannostajais-vaiheeseen, joten olen viinini ansainnut ja voin pitää mahtipontisia maljapuheita ja katsella muutaman jakson Californicationin uusimpia. Prostituut, tovarits!