Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti: Pitää. Puiska on vähän tämmöinen...
Käytä sitä avainta pahvi! Oon beibi aina valmiina sulle.
Tuun sitten viikonloppuna kun vähiten odotat :p:
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ohh, my balls!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iki1-JHKbg8[/youtube]
tuulenpuiska

^Ai saatana. Katsominenkin sattuu.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Hmmhmmhmm... Jäätelöä vai suklaata?
Toisaalta vituttaa kun kumpikaan ei kuitenkaan maistu miltään tän tukkoisen kärsän kanssa, että on kai aika sama jos haen kaupasta sit vaikka selleriä :D

JOTAIN nyt kyllä tarttis saada.
tuulenpuiska

bliss kirjoitti:Hmmhmmhmm... Jäätelöä vai suklaata?
Toisaalta vituttaa kun kumpikaan ei kuitenkaan maistu miltään tän tukkoisen kärsän kanssa, että on kai aika sama jos haen kaupasta sit vaikka selleriä :D

JOTAIN nyt kyllä tarttis saada.
Suklaata. Mulla on joulusuklaata, muttei kauan.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Zumba-time! Ja sitten assarin läksiäisiä salsan merkeissä :]
Work like a captain, play like a pirate.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Käykö muille koskaan näin:

Vaihe 1. Päätät ettet järjestä juhlia.
Vaihe 2. Päätät sittenkin järjestää pienimuotoiset ja vaatimattomat juhlat.
Vaihe 3. Päätät sittenkin vähän panostaa, mutta ei silleen liikaa.
Vaihe 4. Homma räjähtää melkoiseksi, vaikkei pitänyt...

Mulle käy meinaan noin tämän tästä. :D Paras vaihe on tietenkin:

Vaihe 5. Lähellä h-hetkeä tippuu peruutuksia, joten suuri osa työstä oli sittenkin turhaa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Kahdesti oon järjestänyt juhlat (siis sellaiset joita voi sanoa juhliksi) juuri tolla kaavalla, kaikkine kohtineen :?
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vaola kirjoitti:Käykö muille koskaan näin:

Vaihe 1. Päätät ettet järjestä juhlia.
Vaihe 2. Päätät sittenkin järjestää pienimuotoiset ja vaatimattomat juhlat.
Vaihe 3. Päätät sittenkin vähän panostaa, mutta ei silleen liikaa.
Vaihe 4. Homma räjähtää melkoiseksi, vaikkei pitänyt...

Mulle käy meinaan noin tämän tästä. :D Paras vaihe on tietenkin:

Vaihe 5. Lähellä h-hetkeä tippuu peruutuksia, joten suuri osa työstä oli sittenkin turhaa.
Kyllä!
Siksi yritän kaikin voimin pitäytyä kohdassa 1.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^^/^ Ei. En järjestä juhlia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

tuulenpuiska kirjoitti:
Gat kirjoitti: :shock: Kai sentään ehdin lyömään SikaMikaa?
Et ehtinyt. Suoraan tikkana ikkunasta ulos :D
Gat kirjoitti: Ja eikös uni päättyisi että kaikki Kitinän nartut kiimaisena keikuttaisivat pyllyä Sikamikalle, joka sitten astuisi koko haareminsa tiineeksi?

Muutenhan unesi ei ole mahdollinen.
Minä en "sinkoile", minä humallun paikallani istuen ja vittuilen kaikille. Ja siksi en enää uskaltautuisi kitinämiittiin ilman aseistautuneita henkivartijoita.
Unien ei ole tarkoituskaan olla mahdollisia ja se loppui tuohon ilmalentoon sitäpaitsi.
Täysin mahdolliseltahan tuo kuulostaa. Erityisesti tuo Gatin maalailema Kosminen Vääryys on ihan normisettiä, paitsi että käytän tietenkin ehkäisyä. *valistaa*
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vaola kirjoitti:Vaihe 5. Lähellä h-hetkeä tippuu peruutuksia, joten suuri osa työstä oli sittenkin turhaa.
Tää kohta on mulla mennyt alun osalta samoin, mutta loppu on muotoa ",joten viime tipassa osallistumisen varmistaneita tulee vielä enemmän ja työtä on sitäkin enemmän."

Hetki hengähtämistä, sitten pesät kuumiksi ja talo puhtaaksi. Sisko tulee ukkonsa kanssa myöhään illalla ja poistunevat sunnuntai aamupäivällä. Onneksi niillä on huominen täynnä ohjelmaa ja oma päiväni on jokseenkin vapaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
S t a d i n a r s k a
Kulta on nyt huollossa, en ole jaksanut hakea sitä sieltä ja lupasivat pitää lämpimänä ja hyvällä mielellä. Meillä on autotalli täynnä, kaveri seisottaa kesäautoaan perkele... Täytyykin hoitaa asia pois vielä tämän päivän aikana. Mut siis toivuin ilkiteosta! Joku ilkimys Kampissa.

Nyt mietin hetken enosi rannetta.
Jenny! pusnus!!

Hyvä, että muru on huollossa ja tekeehän sille hyvää tutustua uusiin paikkoihin ja kokemuksiin. Ja lämmin on toki tarpeellinen.

Vai sellainen kaveri summercareineen?

Terkut ja pusut myös autokullallesi ja toivotaan huonoja öitä ilkimykselle Kampissa.

Mutta pikku pusnus vielä ja hyvää oloa sillee.

Ja ihan kaikille vielä kerran terkut Arskikselta tasapuolisesti!

S t a d i n a r s k a
Dumis

Vaola kirjoitti: Vaihe 5. Lähellä h-hetkeä tippuu peruutuksia, joten suuri osa työstä oli sittenkin turhaa.
Mää järjestän mun 3-kymppiset parin kaverin kans jotka on kans marraskuus syntyneet, joten paljon vähemmän ressiä ja lähinnä pitää kattoa ettei tuu liikaa jengiä. Valittiin vielä helppo tapa järjestää ne; kallion pilispaarissa, joten ei paljoa tarvi järjestellä, menee vaan keitottaan :D
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Talo puhdas. Pesät kuumina.
Mutta prkl, panettaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pulkannaru kirjoitti:Talo puhdas. Pesät kuumina.
Mutta prkl, panettaa.
No jos on kerran pesät kuumina ni mitäs siinä odottelet?
tuulenpuiska

Pulkannaru kirjoitti: Tää kohta on mulla mennyt alun osalta samoin, mutta loppu on muotoa ",joten viime tipassa osallistumisen varmistaneita tulee vielä enemmän ja työtä on sitäkin enemmän."

Hetki hengähtämistä, sitten pesät kuumiksi ja talo puhtaaksi. Sisko tulee ukkonsa kanssa myöhään illalla ja poistunevat sunnuntai aamupäivällä. Onneksi niillä on huominen täynnä ohjelmaa ja oma päiväni on jokseenkin vapaa.
Mä oon jo vähän aikaan ihmetellyt...kuis sä joudut lämmittään taloa puulla? OKT vähän syrjemmässä?
tuulenpuiska

Suvinen kirjoitti:Ihmettelin kun kirjoittelu äkkiä laantui, sitten tajusin että on perjantai ja kaikilla muilla on varmasti jotain mukavampaakin tekemistä kuin istua kirjoittamassa kitinään.
Kellä muka? :lol:
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

tuulenpuiska kirjoitti:^Ai saatana. Katsominenkin sattuu.
Kommentaattoreilta hyvä kommentti: "Heh heh heh" silleen matalalla miehekkäällä äänellä.
Paras päivä ikinä.
tuulenpuiska

Riemumieli kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:^Ai saatana. Katsominenkin sattuu.
Kommentaattoreilta hyvä kommentti: "Heh heh heh" silleen matalalla miehekkäällä äänellä.
Kyl. Reilu Kerho (tm).
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

tuulenpuiska kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Ihmettelin kun kirjoittelu äkkiä laantui, sitten tajusin että on perjantai ja kaikilla muilla on varmasti jotain mukavampaakin tekemistä kuin istua kirjoittamassa kitinään.
Kellä muka? :lol:
Ei oo mutta herkkusilakkavoileivät on aika juhlallisen makuisia!(mustan kahvin kanssa)
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Quinta das Setencostas 2007, Portugali.

Joku toi lekan tuollaista puNkkua tuparilahjana. Varsin mukiinmenevää tuon hintaiseksi, irtoaa monopolimarkkinahintaan 9.28€/0,75L. Toimii, suosittelen.

Maistuu niin, että täytyy varmaan laittaa lopputyö pakettiin tältä illalta. Huamenna sitten uudestaan. Sain työn alun viimein harjannostajais-vaiheeseen, joten olen viinini ansainnut ja voin pitää mahtipontisia maljapuheita ja katsella muutaman jakson Californicationin uusimpia. Prostituut, tovarits!
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Disznókó Tokaji dry furmint 2007 ~11.80€ toimi ihan hemmetin hyvin, mutta oli jäljellä vain se 16cl.

Nyt mennään nuoruusvuosieni monopolipelien moottorilla, Paul Massonilla, eikä ole hurraamista edelliseen verrattuna.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Talisker '91 distillers editionia tuplana, taitaa olla 4:s tai 5:s wiksihuikka, kepua janojuomaks.
tuulenpuiska

Bluntly kirjoitti:^ Disznókó Tokaji dry furmint 2007 ~11.80€ toimi ihan hemmetin hyvin, mutta oli jäljellä vain se 16cl.

Nyt mennään nuoruusvuosieni monopolipelien moottorilla, Paul Massonilla, eikä ole hurraamista edelliseen verrattuna.
Mikset sä oo flirttipuistossa?
Vastaa Viestiin