Syöt kevyesti, joten ehdit pyyhkimään sen joko ennen ruokailua tai sen jälkeen. Me muut taas jäädään mahoinemme sohvalle, ihmetellään että taas tuli syötyä liikaa, unohdetaan se he****n hella, joka on seuraavana mahdotonta saada puhtaaksi.bliss kirjoitti:
Teen varmaan jotain eri tavalla kuin te...
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
The great club outshines the individual, always and forever.
Teet sen ison virheen, että pyyhit rasvat heti pois, mikä on turhaa sykkimistä ja vie sinulta paljon energiaa. Ottaisit vaan iisimmin ja antaisit rasvojen seistä viikon tai pari, niin voisit sitten teräslastalla kaapia niitä pois.bliss kirjoitti:^Välillä roiskuu mutta ei sitä rasvaa tarvitse jynssätä. Se lähtee pyyhkäisemällä. Ainakin mun liesitasolta.
Teen varmaan jotain eri tavalla kuin te...
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Minulla on sellainen sähköäsäästävä liesimalli jossa ainoastaan toinen levyistä toimii jos uuni on päällä. Jos haluaa käyttää molempia levyjä, uuni pitää olla poissa päältä. Laskujeni mukaan tämä ominaisuus säästää vuodessa sähköä yhden zambialaisen kylän verran.
Ehkä siellä on vaan joku sulake palanut sisältä, löytyy varmaan lieden ohjekirjasta joka on tietysti hukassa. En ole lieden ensimmäinen omistaja.
Seuraava lieteni on luultavasti induktioliesi koska niin sitä kehutte. Ennen tätä päivää en ollut edes kuullut sellaisista, luulin keraamisen lieden olevan edelleen uusinta uutta.
Jos seuraavassa kämpässäni on sauna, se tulee olemaan infrapunasauna.
Ehkä siellä on vaan joku sulake palanut sisältä, löytyy varmaan lieden ohjekirjasta joka on tietysti hukassa. En ole lieden ensimmäinen omistaja.
Seuraava lieteni on luultavasti induktioliesi koska niin sitä kehutte. Ennen tätä päivää en ollut edes kuullut sellaisista, luulin keraamisen lieden olevan edelleen uusinta uutta.
Jos seuraavassa kämpässäni on sauna, se tulee olemaan infrapunasauna.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
No jo on kumma. Mun mielestä keraaminen on huippuhelppo, ainakin perinteiseen verrattuna. Sitä ExPertin mainostamaa Beckmania vaan ajoittain eikä mitään ongelmaa. En ole edes sitä raaputinta juuri ikinä tarvinnut.Kai Nalo kirjoitti:Ja tästä syystä en itse enää huolisi keraamista liettä omaan keittiööni. Ne on niin perseestä pitää puhtaana.
Onko tuo ND:n itsepuhdistuva oikeasti olemassa vaiko oliko kyseessä sovinistinen vitsi liittyen vaimoon?
Zeb kirjoitti: No jo on kumma. Mun mielestä keraaminen on huippuhelppo, ainakin perinteiseen verrattuna. Sitä ExPertin mainostamaa Beckmania vaan ajoittain eikä mitään ongelmaa. En ole edes sitä raaputinta juuri ikinä tarvinnut.
No kun tarvitset kolmea neljää kattilaa ja pannua kerralla, on hella kuin ydinlaskeuman jäljiltä. Tai vaihtohetoisesti paistat kerralla kahdella pannulla 3 kiloa jauhelihapihvejä sitä rasvaa on palaneena kiinni aina ja tiukassa.
Ja meillä on kyllä noita ihan samoja myrkkyjä käytössä, mutta paras työkalu on ylermin mainitsema "krapa" Ilman sitä oisin heittänyt keraamisen lieden jo vaihtoon.
En vaan pidä keraamisesta liedestä. Tosin meidän liesi on joku helvetin Gorenje ja on jo itsesään niin tehoton ja surkea masiina, että ehkä paremmilla merkeillä fiilikset voisivat olla toisin..
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 06.11.2009 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On on. Sen kyljestä nousee sellanen robottikäsi, joka sitten rappailee ja luutuaa pinnan puhtaaksi. Vittumainen siitä, että se ei tunnista kevyempiä astioita ja puhdistaessaan sitten kaatelee monesti keitokset lattioille. Joskus myös herättää keskellä yötä hirveellä metakalla, jos vaikka kissat sattuu kaatamaan jotain lieden pinnalle.Zeb kirjoitti:Onko tuo ND:n itsepuhdistuva oikeasti olemassa vaiko oliko kyseessä sovinistinen vitsi liittyen vaimoon?
Meillä kotoa löytyy maailman suurimman kodinkonehemmetin se ruåtsalaislähtöinen emomerkki.Kai Nalo kirjoitti:Tosin meidän liesi on joku helvetin Gorenje ja on jo itsesään niin tehoton ja surkea masiina, että ehkä paremmilla merkeillä fiilikset voisivat olla toisin..
Came here for school, graduated to the high life
Svante eller Göran?exPertti kirjoitti:Meillä kotoa löytyy maailman suurimman kodinkonehemmetin se ruåtsalaislähtöinen emomerkki.Kai Nalo kirjoitti:Tosin meidän liesi on joku helvetin Gorenje ja on jo itsesään niin tehoton ja surkea masiina, että ehkä paremmilla merkeillä fiilikset voisivat olla toisin..