Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:
Teen varmaan jotain eri tavalla kuin te... :shock:
Syöt kevyesti, joten ehdit pyyhkimään sen joko ennen ruokailua tai sen jälkeen. Me muut taas jäädään mahoinemme sohvalle, ihmetellään että taas tuli syötyä liikaa, unohdetaan se he****n hella, joka on seuraavana mahdotonta saada puhtaaksi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Liesi on kyllä ehottomasti semmoinen paikka jota hinkkaan eniten keittiössä, en oikein tiedä miksi, mutta se on kyllä puhdas verrattuna muuhun köökkin aina. Ehkä just se jynssääminen on saanut mut pyyhkäsemään siitä päältä, niin pysyy puhtoisena.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Meillä on sellainen itsepuhdistuva liesi. Tai ainakaan mä en ole sitä koskaan puhdistanut ja puhtaana pysyy...
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

bliss kirjoitti:^Välillä roiskuu mutta ei sitä rasvaa tarvitse jynssätä. Se lähtee pyyhkäisemällä. Ainakin mun liesitasolta.

Teen varmaan jotain eri tavalla kuin te... :shock:
Teet sen ison virheen, että pyyhit rasvat heti pois, mikä on turhaa sykkimistä ja vie sinulta paljon energiaa. Ottaisit vaan iisimmin ja antaisit rasvojen seistä viikon tai pari, niin voisit sitten teräslastalla kaapia niitä pois.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Ihan ylivoimaista. Ei tämmönen niuhottaja kykene moiseen rentouteen.
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Minä pidän meidän keraamisen lieden kondiksessa. No minä niitä ruokiakin mäiskin kasaan. Geetsun liedestä näin joskus jossain kuvan ja juoduin läksyttämään sitä narttua. Tuhma, tuhma narttu!! Keraamisen lieden puhtaanapito on ihan vitun helppoa. Paljon helpompaa kuin perinteisen.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Sain tuplaläksytykset, ellen jopa triplat. Vähän IRL-läiskintääkin...

Mut hyvin kelpas uusille asukkaille, kehuivat hienoa keittiötä! :D
Otan sulle kuvan nykyisestä todistaakseni läksytysten uponneen...

Davelle rebzzz.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ottakaa mallia Viherahosta!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HxE3lErf3zc[/youtube]
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Minulla on sellainen sähköäsäästävä liesimalli jossa ainoastaan toinen levyistä toimii jos uuni on päällä. Jos haluaa käyttää molempia levyjä, uuni pitää olla poissa päältä. Laskujeni mukaan tämä ominaisuus säästää vuodessa sähköä yhden zambialaisen kylän verran.

Ehkä siellä on vaan joku sulake palanut sisältä, löytyy varmaan lieden ohjekirjasta joka on tietysti hukassa. En ole lieden ensimmäinen omistaja.

Seuraava lieteni on luultavasti induktioliesi koska niin sitä kehutte. Ennen tätä päivää en ollut edes kuullut sellaisista, luulin keraamisen lieden olevan edelleen uusinta uutta.

Jos seuraavassa kämpässäni on sauna, se tulee olemaan infrapunasauna.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: ...samalla vois noukkia muija hääsormuksen pienennyksestä.
:shock: Oottekste menossa tai menny naimiaisiin?
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Siivoamisesta puheenollen, heittäkääs hyvä keino pesukoneen puhdistamiseksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bluntly kirjoitti:Siivoamisesta puheenollen, heittäkääs hyvä keino pesukoneen puhdistamiseksi.
Sitruunahappoa. Apteekista parilla eurolla.

Jauhe koneeseen, 90° ohjelma ja hyvä tulee.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^^Apteekista sitruunahappoa pesuainesäiliöön, pyöritys tyhjänä tai muuten on aika reikäisiä vaatteita. Sit pitäis myös välillä pyörittää kait ihan vaan ysikymppisellä vedellä tyhjänä.

Edit: Kappas, Bliss ehti ensin :)
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriD kirjoitti:Meillä on sellainen itsepuhdistuva liesi. Tai ainakaan mä en ole sitä koskaan puhdistanut ja puhtaana pysyy...
Tuollaiset tulevat hemmetin kalliiksi ylläpitokustannuksiltaan ja toisaalta sekin aika on munan jynssäyksestä pois. :)
Came here for school, graduated to the high life
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Kai Nalo kirjoitti:Ja tästä syystä en itse enää huolisi keraamista liettä omaan keittiööni. Ne on niin perseestä pitää puhtaana.
No jo on kumma. Mun mielestä keraaminen on huippuhelppo, ainakin perinteiseen verrattuna. Sitä ExPertin mainostamaa Beckmania vaan ajoittain eikä mitään ongelmaa. En ole edes sitä raaputinta juuri ikinä tarvinnut.

Onko tuo ND:n itsepuhdistuva oikeasti olemassa vaiko oliko kyseessä sovinistinen vitsi liittyen vaimoon?
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Zeb kirjoitti: No jo on kumma. Mun mielestä keraaminen on huippuhelppo, ainakin perinteiseen verrattuna. Sitä ExPertin mainostamaa Beckmania vaan ajoittain eikä mitään ongelmaa. En ole edes sitä raaputinta juuri ikinä tarvinnut.

No kun tarvitset kolmea neljää kattilaa ja pannua kerralla, on hella kuin ydinlaskeuman jäljiltä. Tai vaihtohetoisesti paistat kerralla kahdella pannulla 3 kiloa jauhelihapihvejä sitä rasvaa on palaneena kiinni aina ja tiukassa.

Ja meillä on kyllä noita ihan samoja myrkkyjä käytössä, mutta paras työkalu on ylermin mainitsema "krapa" Ilman sitä oisin heittänyt keraamisen lieden jo vaihtoon.

En vaan pidä keraamisesta liedestä. Tosin meidän liesi on joku helvetin Gorenje ja on jo itsesään niin tehoton ja surkea masiina, että ehkä paremmilla merkeillä fiilikset voisivat olla toisin..
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 06.11.2009 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Zeb kirjoitti:Onko tuo ND:n itsepuhdistuva oikeasti olemassa vaiko oliko kyseessä sovinistinen vitsi liittyen vaimoon?
On on. Sen kyljestä nousee sellanen robottikäsi, joka sitten rappailee ja luutuaa pinnan puhtaaksi. Vittumainen siitä, että se ei tunnista kevyempiä astioita ja puhdistaessaan sitten kaatelee monesti keitokset lattioille. Joskus myös herättää keskellä yötä hirveellä metakalla, jos vaikka kissat sattuu kaatamaan jotain lieden pinnalle.
exPertti
Kitisijä

Zeb kirjoitti:Onko tuo ND:n itsepuhdistuva oikeasti olemassa vaiko oliko kyseessä sovinistinen vitsi liittyen vaimoon?
On olemassa, tietty. Paitsi gattagalla, siitä oletkin ehkä jo kuullut? :)
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Haistakaa pieru! :D
exPertti
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:Tosin meidän liesi on joku helvetin Gorenje ja on jo itsesään niin tehoton ja surkea masiina, että ehkä paremmilla merkeillä fiilikset voisivat olla toisin..
Meillä kotoa löytyy maailman suurimman kodinkonehemmetin se ruåtsalaislähtöinen emomerkki.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Tosin meidän liesi on joku helvetin Gorenje ja on jo itsesään niin tehoton ja surkea masiina, että ehkä paremmilla merkeillä fiilikset voisivat olla toisin..
Meillä kotoa löytyy maailman suurimman kodinkonehemmetin se ruåtsalaislähtöinen emomerkki.
Svante eller Göran?
exPertti
Kitisijä

Manaaja kirjoitti:Svante eller Göran?
Electroluxusta vaan tylsästi.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti: Onko tuo ND:n itsepuhdistuva oikeasti olemassa vaiko oliko kyseessä sovinistinen vitsi liittyen vaimoon?
Molempiin myöntävä vastaus ;) Pyykitkin menee automaattisesti koneeseen, kuivausrumpuun ja vaatekaappiin.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

On kyllä varsin laadukas merkki.
Work like a captain, play like a pirate.
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Kaverin avokki kertoi juttua kiinalaisesta kämppiksestä joka piti ruoanlaitosta, muttei koskaan siivonnut sitä hellaa. Voitte kuvitella, vaikkette haluaisikaan.
Vastaa Viestiin