Ihmissuhdepaskanjauhantaketju
Auttaako se oikeasti yhtään mitään?nowaysis kirjoitti:No puhun nyt vaikka semmosista tilanteista kun toisen teot on isosti satuttanu. Etkö sillonkaan halua sanoa jotain ilkeetä takas?
Kostaminen on nyt yleensäkin täysin turhaa touhua. Poislukien se jos näkee vaivaa ja keksii jonkin tosi nerokkaan jutun.
Came here for school, graduated to the high life
Hieno ele ja hyvä että pyysi anteeksi, mutta tekikö sen vain sen takia että on "rauha maassa". Koska oikean ongelman puiminenhan nyt ohitettiin kukilla, joten tuskin jää tähän. Taikka näin lyylisin.EvaPeron kirjoitti:Mies pyysi anteeksi ja lähetti kukkia työpaikalle. Vähän nolotti saada niitä tänne, vaikka kiva ele olikin. Sovittiin, että ei inahdakaan mistään alusvaatteista tänä vuonna eikä varsinkaan ostele niitä. Minä lupasin vastineeksi käyttää aina oma-aloitteisesti silloin kun minusta tuntuu siltä, että ei mene omat fiilikset. Katumuksissaan myöntyi, mutta saa nähdä miten sana pitää.
Viimeisen kerran toitotan sitä puhumista, ennenkuin musta tulee kulunut sarana

Eniweis, hyvää jatkoa ja onnellista yhessäoloa

Uskotko karhuseni, että joskus asiat on ihan sama vain jättää sikseen. Asioihin palataan tietty vielä, mutta jos parisuhdetta ajattelee "henkilökohtaisen itsekkyyden näyttämönä" kuten järkevää on niin nyt Eva osti itselleen rauhaa hetkeksi.Dumis kirjoitti:Hieno ele ja hyvä että pyysi anteeksi, mutta tekikö sen vain sen takia että on "rauha maassa". Koska oikean ongelman puiminenhan nyt ohitettiin kukilla, joten tuskin jää tähän. Taikka näin lyylisin.
Viimeisen kerran toitotan sitä puhumista, ennenkuin musta tulee kulunut saranaEhkä kandee kysästä sittenkun pöly on laskeutunut, että voiko alkkareiden sijaan joku muu sytyttää.
Kyllä mä ainakin saan tyydytystä siitä, kun loukkaan mua loukannutta ihmistä takaisin. Tasaa tilit, case closed. Ja kyse voi olla ihan jostain sanomisesta vaikka kavereidenkin kesken. Näin suurin osa ihmisistä käsittääkseni toimii? Tai sit olen vain poikkeuksellisen sadistinen yksilö.exPertti kirjoitti: Auttaako se oikeasti yhtään mitään?
Kostaminen on nyt yleensäkin täysin turhaa touhua. Poislukien se jos näkee vaivaa ja keksii jonkin tosi nerokkaan jutun.
Prepare for the worstest.
Veit jalat suustani.exPertti kirjoitti:Uskotko karhuseni, että joskus asiat on ihan sama vain jättää sikseen. Asioihin palataan tietty vielä, mutta jos parisuhdetta ajattelee "henkilökohtaisen itsekkyyden näyttämönä" kuten järkevää on niin nyt Eva osti itselleen rauhaa hetkeksi.Dumis kirjoitti:Hieno ele ja hyvä että pyysi anteeksi, mutta tekikö sen vain sen takia että on "rauha maassa". Koska oikean ongelman puiminenhan nyt ohitettiin kukilla, joten tuskin jää tähän. Taikka näin lyylisin.
Viimeisen kerran toitotan sitä puhumista, ennenkuin musta tulee kulunut saranaEhkä kandee kysästä sittenkun pöly on laskeutunut, että voiko alkkareiden sijaan joku muu sytyttää.
Olen ihan samaa mieltä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Mitä olen maailmasta oppinut vaikutat aika tyypilliseltä naiselta. Valitettavasti.nowaysis kirjoitti:Kyllä mä ainakin saan tyydytystä siitä, kun loukkaan mua loukannutta ihmistä takaisin. Tasaa tilit, case closed. Ja kyse voi olla ihan jostain sanomisesta vaikka kavereidenkin kesken. Näin suurin osa ihmisistä käsittääkseni toimii? Tai sit olen vain poikkeuksellisen sadistinen yksilö.
Tällaisen ihmisen kanssa eläessä ei riitä, että tietää sanoneensa keljusti ja tuntee huonoa omatuntoa siitä. Pitää vielä kuulla jotakin tosi ilkeää, josta sitten suuttuukin.
Tekee helvetin hyvää parisuhteelle.
Minusta tuntuu, että itse asiassa hyvin harvoin kukaan loukkaa muita tarkoituksella, ellei juuri kostaakseen. Ja kun ymmärtää, että alkuperäisen loukkauksen syy ehkä onkin jotain ihan muuta kuin tarkoituksellinen loukkaus (tai sitten ehkä jopa kosto jostain sellaisesta itse tekemästä, jota ei itse edes ole tajunnut loukkaukseksi), kostamisen tarve vähenee kummasti. Koston kierteen katkaiseminen on aina myös itselle voitoksi, vaikka sitten itseltä jäisikin lähes aina ne tilit tasaamatta, harvemmin silloin itsekään joutuu kostojen kohteeksi.nowaysis kirjoitti:Kyllä mä ainakin saan tyydytystä siitä, kun loukkaan mua loukannutta ihmistä takaisin.
Minulla on taipumusta olla enemmän pahoillani niiden ihmisten puolesta, joilla jostain syystä on tarve loukata minua tarkoituksellisesti, kuin varsinaisesti pahoittaa mieleni niistä loukkauksista.
Myönnän, että otokseni ei taida ihan täyttää kunnollisen tutkimuksen vaatimuksia. Mutta tällainen ajatus tuli.nowaysis kirjoitti:On se kiva kun heteromies pitää tyypillistä naista jotenkin negatiivisena määritteenäOnneksi osaan olla ottamatta sanomaasi henkilökohtaisesti, kun minua et kuitenkaan tunne.
Hyvä tietää. Harkitsen vielä tätä asiaani?exPertti kirjoitti:Kerran naispuoleiset työkaverini pukeutuivat naamiaisissa Peppi Pitkätossuksi, punaiset peruukit ja kaikki. Elämäni ei ole ollut entisensä sen jälkeen.martza kirjoitti:Pitäisiköhän vaimoa pyytää pukeutumaan Pochahontasiksi?

"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"