Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

fikku
Fikku is fic (short for fanfic, short for fanfiction) with a Japanese accent. Used most commenly by jrock fangirls.
Fangirl: Kyaa~ Enayy posted another fikku~!
Fangirl2: OMGSLASH?!
Fangirl:-nod-
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1. fikku
Fikku is fic (short for fanfic, short for fanfiction) with a Japanese accent. Used most commenly by jrock fangirls.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Voittex hei olla nauramatta, tää on vakava asia.

edit: mulla on fikkufetissi. not.
Viimeksi muokannut Dumis, 21.10.2009 12:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Awww!! Samanaikaisesti :h: Lämmittää.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:Mikä on fikku?

Fikkuja ja montsareita!11 Tunnen itseni tosi seksuaalisesti kokemattomaksi.
Oot ihan vanilja. Fikkufetissi syntyy, kun kommaroi odotellen kirran pkl:n aikaa.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Fikkufetissit... Lähen rasvailee saappaitani.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Dave noi muut sanat ymmärsin ihan hyvin :)
Prepare for the worstest.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

nowaysis kirjoitti:No puhun nyt vaikka semmosista tilanteista kun toisen teot on isosti satuttanu. Etkö sillonkaan halua sanoa jotain ilkeetä takas?
Auttaako se oikeasti yhtään mitään?

Kostaminen on nyt yleensäkin täysin turhaa touhua. Poislukien se jos näkee vaivaa ja keksii jonkin tosi nerokkaan jutun.
Came here for school, graduated to the high life
exPertti
Kitisijä

nowaysis kirjoitti:Hienoa! Et siis koskaan edes huomauta mistään piikikkääseen sävyyn? Voihan näitäkin olla :)
En tahallisesti. Tahattomasti jälkikäteen aika-ajoin. Sanomiset ovat usein tulkintakysymyksiä.
martza
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Mikä on fikku?
:twisted: Mä katoin kans samaa, mutta korvasin ensimmäisen kirjaimen peellä.
Mistä Elppis tuo Spermanenä liikanimi, sulle on tullut Kitinässä?
Onko sperman roiskuttelu nenääsi sinun fetismi?
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

EvaPeron kirjoitti:Mies pyysi anteeksi ja lähetti kukkia työpaikalle. Vähän nolotti saada niitä tänne, vaikka kiva ele olikin. Sovittiin, että ei inahdakaan mistään alusvaatteista tänä vuonna eikä varsinkaan ostele niitä. Minä lupasin vastineeksi käyttää aina oma-aloitteisesti silloin kun minusta tuntuu siltä, että ei mene omat fiilikset. Katumuksissaan myöntyi, mutta saa nähdä miten sana pitää.
Hieno ele ja hyvä että pyysi anteeksi, mutta tekikö sen vain sen takia että on "rauha maassa". Koska oikean ongelman puiminenhan nyt ohitettiin kukilla, joten tuskin jää tähän. Taikka näin lyylisin.
Viimeisen kerran toitotan sitä puhumista, ennenkuin musta tulee kulunut sarana :D Ehkä kandee kysästä sittenkun pöly on laskeutunut, että voiko alkkareiden sijaan joku muu sytyttää.

Eniweis, hyvää jatkoa ja onnellista yhessäoloa 8)
NuoriD

Vielä noista asusteista. Jos vaimo haluaisi mun pukeutuvan esim. turkkilaiseksi pitsalähetiksi, pistävän tummaa ihoväriä, tai islamilaiseksi partaradikaaliksi, niin kyllähän se häiritsisi. Se viestittäisi, että hän haluaisi jotain muuta kuin olen.
exPertti
Kitisijä

Dumis kirjoitti:Hieno ele ja hyvä että pyysi anteeksi, mutta tekikö sen vain sen takia että on "rauha maassa". Koska oikean ongelman puiminenhan nyt ohitettiin kukilla, joten tuskin jää tähän. Taikka näin lyylisin.
Viimeisen kerran toitotan sitä puhumista, ennenkuin musta tulee kulunut sarana :D Ehkä kandee kysästä sittenkun pöly on laskeutunut, että voiko alkkareiden sijaan joku muu sytyttää.

Uskotko karhuseni, että joskus asiat on ihan sama vain jättää sikseen. Asioihin palataan tietty vielä, mutta jos parisuhdetta ajattelee "henkilökohtaisen itsekkyyden näyttämönä" kuten järkevää on niin nyt Eva osti itselleen rauhaa hetkeksi.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

exPertti kirjoitti: Auttaako se oikeasti yhtään mitään?

Kostaminen on nyt yleensäkin täysin turhaa touhua. Poislukien se jos näkee vaivaa ja keksii jonkin tosi nerokkaan jutun.
Kyllä mä ainakin saan tyydytystä siitä, kun loukkaan mua loukannutta ihmistä takaisin. Tasaa tilit, case closed. Ja kyse voi olla ihan jostain sanomisesta vaikka kavereidenkin kesken. Näin suurin osa ihmisistä käsittääkseni toimii? Tai sit olen vain poikkeuksellisen sadistinen yksilö.
Kai Nalo

NuoriD kirjoitti:Se viestittäisi, että hän haluaisi jotain muuta kuin olen.
Entä jos hän haluaisi sinun pukeutuvan Indiana Jonekseksi?
martza
Kitisijä

exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Hieno ele ja hyvä että pyysi anteeksi, mutta tekikö sen vain sen takia että on "rauha maassa". Koska oikean ongelman puiminenhan nyt ohitettiin kukilla, joten tuskin jää tähän. Taikka näin lyylisin.

Uskotko karhuseni, että joskus asiat on ihan sama vain jättää sikseen. Asioihin palataan tietty vielä, mutta jos parisuhdetta ajattelee "henkilökohtaisen itsekkyyden näyttämönä" kuten järkevää on niin nyt Eva osti itselleen rauhaa hetkeksi.
Veit jalat suustani.

Olen ihan samaa mieltä.
NuoriD

Kai Nalo kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Se viestittäisi, että hän haluaisi jotain muuta kuin olen.
Entä jos hän haluaisi sinun pukeutuvan Indiana Jonekseksi?
No se ei haittaisi :)
Kai Nalo

NuoriD kirjoitti:
No se ei haittaisi :)
Sitä minäkin. Et ole loukkaantunut siitä että et kelpaa omana itsenäsi vaimollesi, vaan siitä että se käy guumana johonkin helvetin karvaranteeseen!
martza
Kitisijä

Pitäisiköhän vaimoa pyytää pukeutumaan Pochahontasiksi?
Vaimoni on kylläkin blondi, joten värjäyksen saisi tehdä myös.

Pitäisi testata vaikuttaisiko se Jorman jäykkyysasteeseen.
exPertti
Kitisijä

nowaysis kirjoitti:Kyllä mä ainakin saan tyydytystä siitä, kun loukkaan mua loukannutta ihmistä takaisin. Tasaa tilit, case closed. Ja kyse voi olla ihan jostain sanomisesta vaikka kavereidenkin kesken. Näin suurin osa ihmisistä käsittääkseni toimii? Tai sit olen vain poikkeuksellisen sadistinen yksilö.
Mitä olen maailmasta oppinut vaikutat aika tyypilliseltä naiselta. Valitettavasti.

Tällaisen ihmisen kanssa eläessä ei riitä, että tietää sanoneensa keljusti ja tuntee huonoa omatuntoa siitä. Pitää vielä kuulla jotakin tosi ilkeää, josta sitten suuttuukin.

Tekee helvetin hyvää parisuhteelle.
exPertti
Kitisijä

martza kirjoitti:Pitäisiköhän vaimoa pyytää pukeutumaan Pochahontasiksi?
Kerran naispuoleiset työkaverini pukeutuivat naamiaisissa Peppi Pitkätossuksi, punaiset peruukit ja kaikki. Elämäni ei ole ollut entisensä sen jälkeen. :oops:
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

On se kiva kun heteromies pitää tyypillistä naista jotenkin negatiivisena määritteenä :D Onneksi osaan olla ottamatta sanomaasi henkilökohtaisesti, kun minua et kuitenkaan tunne.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nowaysis kirjoitti:Kyllä mä ainakin saan tyydytystä siitä, kun loukkaan mua loukannutta ihmistä takaisin.
Minusta tuntuu, että itse asiassa hyvin harvoin kukaan loukkaa muita tarkoituksella, ellei juuri kostaakseen. Ja kun ymmärtää, että alkuperäisen loukkauksen syy ehkä onkin jotain ihan muuta kuin tarkoituksellinen loukkaus (tai sitten ehkä jopa kosto jostain sellaisesta itse tekemästä, jota ei itse edes ole tajunnut loukkaukseksi), kostamisen tarve vähenee kummasti. Koston kierteen katkaiseminen on aina myös itselle voitoksi, vaikka sitten itseltä jäisikin lähes aina ne tilit tasaamatta, harvemmin silloin itsekään joutuu kostojen kohteeksi.

Minulla on taipumusta olla enemmän pahoillani niiden ihmisten puolesta, joilla jostain syystä on tarve loukata minua tarkoituksellisesti, kuin varsinaisesti pahoittaa mieleni niistä loukkauksista.
exPertti
Kitisijä

nowaysis kirjoitti:On se kiva kun heteromies pitää tyypillistä naista jotenkin negatiivisena määritteenä :D Onneksi osaan olla ottamatta sanomaasi henkilökohtaisesti, kun minua et kuitenkaan tunne.
Myönnän, että otokseni ei taida ihan täyttää kunnollisen tutkimuksen vaatimuksia. Mutta tällainen ajatus tuli.
martza
Kitisijä

exPertti kirjoitti:
martza kirjoitti:Pitäisiköhän vaimoa pyytää pukeutumaan Pochahontasiksi?
Kerran naispuoleiset työkaverini pukeutuivat naamiaisissa Peppi Pitkätossuksi, punaiset peruukit ja kaikki. Elämäni ei ole ollut entisensä sen jälkeen. :oops:
Hyvä tietää. Harkitsen vielä tätä asiaani? :lol:
Vastaa Viestiin