Väärin arvasit. Poika on Vekarajärvellä pitämässä rajat puhtaana ja tytät asuu omissa oloissaan lueskellen ekaa vuotta fysiikkaa, näin oletan.Kai Nalo kirjoitti:Lapset. Ne jää kotiin bilettämään ilman vanhempia ja vetävät perseet olalle.martza kirjoitti:[ja arvatkaapas vaan kuka tai ketkä odottavat risteilyä innolla.
Ihmissuhdepaskanjauhantaketju
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Jotkut pariskunnat ovat onnellisia vaikka seksielämä on käytännössä nollatasoa. Minusta ei moiseen olisi. Siksi en lähdekään julistamaan mitään tässä suuntaan tai toiseen, johan se todettiin että toisille merkkaa intohimo ja toisille läheinen kumppanuus. Onnekkaimmat saavat molemmat, ja täydellistä ei ole kellään, koska jokainen määrittelee täydellisen omalla tavallaan 

Prepare for the worstest.
Jep. Ja vaikka viestistäni ehkä saikin kuvan, että haen sitä superhypertäydellistä, ei se nyt ihan niinkään mene. Ihan ookoon ja superin välillä on melkoinen varianssi. Ja jos joku tärkeä osa-alue on pahasti puutteellinen tai puuttuu kokonaan, ei ookoo muilla alueilla ole mitenkään riittävä.nowaysis kirjoitti:täydellistä ei ole kellään, koska jokainen määrittelee täydellisen omalla tavallaan
Viimeksi muokannut Vesper, 20.10.2009 14:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Work like a captain, play like a pirate.
Kirjoitit asiaa. Minusta parisuhde ilman hyvää seksielämää on turhaa.nowaysis kirjoitti:Jotkut pariskunnat ovat onnellisia vaikka seksielämä on käytännössä nollatasoa. Minusta ei moiseen olisi. Siksi en lähdekään julistamaan mitään tässä suuntaan tai toiseen, johan se todettiin että toisille merkkaa intohimo ja toisille läheinen kumppanuus. Onnekkaimmat saavat molemmat, ja täydellistä ei ole kellään, koska jokainen määrittelee täydellisen omalla tavallaan
Ehkä kuulun tähän vähemmistöön, että olen saanut nämä kummatkin, intohimon ja läheisen kumppanuuden.
Olen siis täydellisesti onnellinen omalla tavallani ja ottaen huomioon, että kuulun vielä ns. keski-ikäisiin.
Ok. Haluatko muuttaa Kittilään, Ivaloon, Kuusamoon vaiko Inariin?Vesper kirjoitti:Paritaks sä mua? Mulla on vähän kiirusta, voisitko suorittaa esikarsinnan ja laittaa mulle vaikka top vitosen?Kai Nalo kirjoitti:En tiedä, mutta erä-foorumilla ainaki tuntuu olevan vapaita alfoja mielin määrin. Mee/tuu sinne.
Kyllä vain. Ekalla kertaa tehtiin lapset ja nyt toisen kanssa keskitytään toisiiimme, joten aikaa on rutkasti kehittää ja syventää suhdettamme.Kai Nalo kirjoitti:Etkös säkin ole jo toisella kierroksella?martza kirjoitti:
Ehkä kuulun tähän vähemmistöön, että olen saanut nämä kummatkin, intohimon ja läheisen kumppanuuden.
Olen siis täydellisesti onnellinen omalla tavallani ja ottaen huomioon, että kuulun vielä ns. keski-ikäisiin.
Eli tästä opimme sen, että miehellä pitää olla kaksi vaimoa. Toinen lapsia varten ja toinen seksiä varten.martza kirjoitti: Kyllä vain. Ekalla kertaa tehtiin lapset ja nyt toisen kanssa keskitytään toisiiimme, joten aikaa on rutkasti kehittää ja syventää suhdettamme.
Eduskunta, saisiko lakimuutoksen!

Kai Nalo kirjoitti:Eli tästä opimme sen, että miehellä pitää olla kaksi vaimoa. Toinen lapsia varten ja toinen seksiä varten.martza kirjoitti: Kyllä vain. Ekalla kertaa tehtiin lapset ja nyt toisen kanssa keskitytään toisiiimme, joten aikaa on rutkasti kehittää ja syventää suhdettamme.
Eduskunta, saisiko lakimuutoksen!

Veit jalat suusta.
Tai sanotaanko näin, että lasten teko yhden kanssa ja niiden saaattaminen elämän alkuun murkkuikäisiksi, sitten ero ja toisen vaimon kanssa keskitytään omien ja uuden vaimon seksuaalisten viettien täyttämiseen.
Muttaku tässä tullaan taas tähän määrä vs. laatu- juttuun. Joidenkin mielestä syperhyvä seksielämä on sitä, että saa joka päivä. Joidenkin mielestä taas hyvä seksielämä on sitä, että pari kertaa viikossa saa intohimoista, ajatuksella ja keskittymisellä siivitettyä rakastelua.martza kirjoitti:Kirjoitit asiaa. Minusta parisuhde ilman hyvää seksielämää on turhaa.nowaysis kirjoitti:Jotkut pariskunnat ovat onnellisia vaikka seksielämä on käytännössä nollatasoa. Minusta ei moiseen olisi. Siksi en lähdekään julistamaan mitään tässä suuntaan tai toiseen, johan se todettiin että toisille merkkaa intohimo ja toisille läheinen kumppanuus. Onnekkaimmat saavat molemmat, ja täydellistä ei ole kellään, koska jokainen määrittelee täydellisen omalla tavallaan
The great club outshines the individual, always and forever.
Mul on se vanha jono hei, oothan sä yhä siellä.Kai Nalo kirjoitti:Kysytttiinkö vapaaehtoisia ? HEP!

Huoh... On nää parisuhdejutut kyllä. ON. Siskon ja miehensä toimintaa taas katselen ja kuuntelen, mitään en uskalla enää sanoa ja hieman arvelluttaa tiedänkö mä edes mistään mitään. Kuinka naiivi oon ite ollut ja tulenkaan olemaan, oe voe.
No mut kaikille lienee selvää, että suhde voi aika hyvin jos halut menee yksiin... Ihan sama onko niitä kertoja 1 vai 2 kuussa, kunhan kumpikaan ei koe sitä tuskasta kipua alaosastolla. Puutetta. Torjutuks tulemista. Yms. Yms.Elppis kirjoitti:Muttaku tässä tullaan taas tähän määrä vs. laatu- juttuun. Joidenkin mielestä syperhyvä seksielämä on sitä, että saa joka päivä. Joidenkin mielestä taas hyvä seksielämä on sitä, että pari kertaa viikossa saa intohimoista, ajatuksella ja keskittymisellä siivitettyä rakastelua.
Aivan, näinhän sen kuuluis ollakin.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:No mut kaikille lienee selvää, että suhde voi aika hyvin jos halut menee yksiin... Ihan sama onko niitä kertoja 1 vai 2 kuussa, kunhan kumpikaan ei koe sitä tuskasta kipua alaosastolla. Puutetta. Torjutuks tulemista. Yms. Yms.Elppis kirjoitti:Muttaku tässä tullaan taas tähän määrä vs. laatu- juttuun. Joidenkin mielestä syperhyvä seksielämä on sitä, että saa joka päivä. Joidenkin mielestä taas hyvä seksielämä on sitä, että pari kertaa viikossa saa intohimoista, ajatuksella ja keskittymisellä siivitettyä rakastelua.
Tai sit niinku Sambialainen kortisonivoide mainostaa: "IF YOU GOT AN ITCH THEN SCRATCH"

The great club outshines the individual, always and forever.
Super hyvä seksielämä ei voida mitata kertoja määrällä eikä aina laadullakaan. Mielestäni seksielämä toimii silloin hyvin, kun kumpainenkin saa omat halunsa ja mieltymyksensä tyydytettyä, joko yhtä aikaa(tämä ei välttämättä aina ole mahdollista) tai sitten joskus myös erikseen toiselle annettuna. Puhuminen on tässäkin asiassa kullan arvoista. Jos ei olla täysin tyytäväisiä niin kissa pöydälle ja rohkeasti otetaan asia esille. Uskalletaan olla avoimia tämänki asian suhteen.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:No mut kaikille lienee selvää, että suhde voi aika hyvin jos halut menee yksiin... Ihan sama onko niitä kertoja 1 vai 2 kuussa, kunhan kumpikaan ei koe sitä tuskasta kipua alaosastolla. Puutetta. Torjutuks tulemista. Yms. Yms.Elppis kirjoitti:Muttaku tässä tullaan taas tähän määrä vs. laatu- juttuun. Joidenkin mielestä syperhyvä seksielämä on sitä, että saa joka päivä. Joidenkin mielestä taas hyvä seksielämä on sitä, että pari kertaa viikossa saa intohimoista, ajatuksella ja keskittymisellä siivitettyä rakastelua.