Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
martza
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja martza »

Kai Nalo kirjoitti:
martza kirjoitti:[ja arvatkaapas vaan kuka tai ketkä odottavat risteilyä innolla.
Lapset. Ne jää kotiin bilettämään ilman vanhempia ja vetävät perseet olalle.
Väärin arvasit. Poika on Vekarajärvellä pitämässä rajat puhtaana ja tytät asuu omissa oloissaan lueskellen ekaa vuotta fysiikkaa, näin oletan.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Vesper kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Ehkä sun pitäisi vaihtaa piirejä.
Ehkä. Oliskohan Cityssä onnellisempia pariskuntia?
Eiks se teinin elämä ollut vielä rankempaa?
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kai Nalo kirjoitti:Eiks se teinin elämä ollut vielä rankempaa?
Totta. Oliks keski-ikäisille jotain palstaa?
Work like a captain, play like a pirate.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jotkut pariskunnat ovat onnellisia vaikka seksielämä on käytännössä nollatasoa. Minusta ei moiseen olisi. Siksi en lähdekään julistamaan mitään tässä suuntaan tai toiseen, johan se todettiin että toisille merkkaa intohimo ja toisille läheinen kumppanuus. Onnekkaimmat saavat molemmat, ja täydellistä ei ole kellään, koska jokainen määrittelee täydellisen omalla tavallaan :)
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nii, ja elämä heittelee, tilanteet vaihtelee.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vesper
Kitisijä

nowaysis kirjoitti:täydellistä ei ole kellään, koska jokainen määrittelee täydellisen omalla tavallaan :)
Jep. Ja vaikka viestistäni ehkä saikin kuvan, että haen sitä superhypertäydellistä, ei se nyt ihan niinkään mene. Ihan ookoon ja superin välillä on melkoinen varianssi. Ja jos joku tärkeä osa-alue on pahasti puutteellinen tai puuttuu kokonaan, ei ookoo muilla alueilla ole mitenkään riittävä.
Viimeksi muokannut Vesper, 20.10.2009 14:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kai Nalo

Vesper kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Eiks se teinin elämä ollut vielä rankempaa?
Totta. Oliks keski-ikäisille jotain palstaa?
En tiedä, mutta erä-foorumilla ainaki tuntuu olevan vapaita alfoja mielin määrin. Mee/tuu sinne.
martza
Kitisijä

nowaysis kirjoitti:Jotkut pariskunnat ovat onnellisia vaikka seksielämä on käytännössä nollatasoa. Minusta ei moiseen olisi. Siksi en lähdekään julistamaan mitään tässä suuntaan tai toiseen, johan se todettiin että toisille merkkaa intohimo ja toisille läheinen kumppanuus. Onnekkaimmat saavat molemmat, ja täydellistä ei ole kellään, koska jokainen määrittelee täydellisen omalla tavallaan :)
Kirjoitit asiaa. Minusta parisuhde ilman hyvää seksielämää on turhaa.

Ehkä kuulun tähän vähemmistöön, että olen saanut nämä kummatkin, intohimon ja läheisen kumppanuuden.

Olen siis täydellisesti onnellinen omalla tavallani ja ottaen huomioon, että kuulun vielä ns. keski-ikäisiin.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^^^Eikä mun mielestä suhteeseen voi ainakaan lähteä niin, etteikö kaikki olisi ainakin alussa (lähellä) täydellistä. Kun se täydellisyys siitä kuitenkin aina rapisee, enemmän tai vähemmän.
Viimeksi muokannut Zeb, 20.10.2009 14:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vesper
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:En tiedä, mutta erä-foorumilla ainaki tuntuu olevan vapaita alfoja mielin määrin. Mee/tuu sinne.
Paritaks sä mua? Mulla on vähän kiirusta, voisitko suorittaa esikarsinnan ja laittaa mulle vaikka top vitosen?
Kai Nalo

martza kirjoitti:
Ehkä kuulun tähän vähemmistöön, että olen saanut nämä kummatkin, intohimon ja läheisen kumppanuuden.

Olen siis täydellisesti onnellinen omalla tavallani ja ottaen huomioon, että kuulun vielä ns. keski-ikäisiin.
Etkös säkin ole jo toisella kierroksella?
Kai Nalo

Vesper kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:En tiedä, mutta erä-foorumilla ainaki tuntuu olevan vapaita alfoja mielin määrin. Mee/tuu sinne.
Paritaks sä mua? Mulla on vähän kiirusta, voisitko suorittaa esikarsinnan ja laittaa mulle vaikka top vitosen?
Ok. Haluatko muuttaa Kittilään, Ivaloon, Kuusamoon vaiko Inariin?
Vesper
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:Ok. Haluatko muuttaa Kittilään, Ivaloon, Kuusamoon vaiko Inariin?
Saatana. Arvasin että tässä on joku kompa. Ja eihän noi edes voi olla alfoja!

Ps. noista valitsen Kuusamon!
martza
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:
martza kirjoitti:

Etkös säkin ole jo toisella kierroksella?
Kyllä vain. Ekalla kertaa tehtiin lapset ja nyt toisen kanssa keskitytään toisiiimme, joten aikaa on rutkasti kehittää ja syventää suhdettamme.
Kai Nalo

martza kirjoitti: Kyllä vain. Ekalla kertaa tehtiin lapset ja nyt toisen kanssa keskitytään toisiiimme, joten aikaa on rutkasti kehittää ja syventää suhdettamme.
Eli tästä opimme sen, että miehellä pitää olla kaksi vaimoa. Toinen lapsia varten ja toinen seksiä varten.

Eduskunta, saisiko lakimuutoksen! 8)
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mulla vähän sama. Ekan kanssa alotettiin lasten teko ja tälle tokalle jätän nää kaikki. Kolmas keskittyy vaan muhun, kaikkiin fetisseihini ja oikeastaan pelkästään niihin. Entiedämistätäänytsittenlähti.
Kai Nalo

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Kolmas keskittyy vaan muhun, kaikkiin fetisseihini ja oikeastaan pelkästään niihin. Entiedämistätäänytsittenlähti.

Kysytttiinkö vapaaehtoisia ? HEP!
martza
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:
martza kirjoitti: Kyllä vain. Ekalla kertaa tehtiin lapset ja nyt toisen kanssa keskitytään toisiiimme, joten aikaa on rutkasti kehittää ja syventää suhdettamme.
Eli tästä opimme sen, että miehellä pitää olla kaksi vaimoa. Toinen lapsia varten ja toinen seksiä varten.

Eduskunta, saisiko lakimuutoksen! 8)
:lol: :lol: :lol:

Veit jalat suusta.

Tai sanotaanko näin, että lasten teko yhden kanssa ja niiden saaattaminen elämän alkuun murkkuikäisiksi, sitten ero ja toisen vaimon kanssa keskitytään omien ja uuden vaimon seksuaalisten viettien täyttämiseen.
Elppis
Kitisijä

martza kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Jotkut pariskunnat ovat onnellisia vaikka seksielämä on käytännössä nollatasoa. Minusta ei moiseen olisi. Siksi en lähdekään julistamaan mitään tässä suuntaan tai toiseen, johan se todettiin että toisille merkkaa intohimo ja toisille läheinen kumppanuus. Onnekkaimmat saavat molemmat, ja täydellistä ei ole kellään, koska jokainen määrittelee täydellisen omalla tavallaan :)
Kirjoitit asiaa. Minusta parisuhde ilman hyvää seksielämää on turhaa.

Muttaku tässä tullaan taas tähän määrä vs. laatu- juttuun. Joidenkin mielestä syperhyvä seksielämä on sitä, että saa joka päivä. Joidenkin mielestä taas hyvä seksielämä on sitä, että pari kertaa viikossa saa intohimoista, ajatuksella ja keskittymisellä siivitettyä rakastelua.
Vesper
Kitisijä

Pitääkin päivittää motto uuteen muotoon. Joku saa musta vielä hyvän toisen vaimon.
Jenny Daa-aah! ling

Kai Nalo kirjoitti:Kysytttiinkö vapaaehtoisia ? HEP!
Mul on se vanha jono hei, oothan sä yhä siellä. :D

Huoh... On nää parisuhdejutut kyllä. ON. Siskon ja miehensä toimintaa taas katselen ja kuuntelen, mitään en uskalla enää sanoa ja hieman arvelluttaa tiedänkö mä edes mistään mitään. Kuinka naiivi oon ite ollut ja tulenkaan olemaan, oe voe.
Jenny Daa-aah! ling

Elppis kirjoitti:Muttaku tässä tullaan taas tähän määrä vs. laatu- juttuun. Joidenkin mielestä syperhyvä seksielämä on sitä, että saa joka päivä. Joidenkin mielestä taas hyvä seksielämä on sitä, että pari kertaa viikossa saa intohimoista, ajatuksella ja keskittymisellä siivitettyä rakastelua.
No mut kaikille lienee selvää, että suhde voi aika hyvin jos halut menee yksiin... Ihan sama onko niitä kertoja 1 vai 2 kuussa, kunhan kumpikaan ei koe sitä tuskasta kipua alaosastolla. Puutetta. Torjutuks tulemista. Yms. Yms.
Kai Nalo

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Mul on se vanha jono hei, oothan sä yhä siellä.
Äh. Sun jonos lippuautomaatista on palaneet laakeritkin jo aikaa sit. Luovutan paikkani jollekin muulle ja yritän pummilla sisään :vihelt:
Elppis
Kitisijä

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Muttaku tässä tullaan taas tähän määrä vs. laatu- juttuun. Joidenkin mielestä syperhyvä seksielämä on sitä, että saa joka päivä. Joidenkin mielestä taas hyvä seksielämä on sitä, että pari kertaa viikossa saa intohimoista, ajatuksella ja keskittymisellä siivitettyä rakastelua.
No mut kaikille lienee selvää, että suhde voi aika hyvin jos halut menee yksiin... Ihan sama onko niitä kertoja 1 vai 2 kuussa, kunhan kumpikaan ei koe sitä tuskasta kipua alaosastolla. Puutetta. Torjutuks tulemista. Yms. Yms.
Aivan, näinhän sen kuuluis ollakin.

Tai sit niinku Sambialainen kortisonivoide mainostaa: "IF YOU GOT AN ITCH THEN SCRATCH" :P (voiteen nimi siis Scratch)
martza
Kitisijä

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Super hyvä seksielämä ei voida mitata kertoja määrällä eikä aina laadullakaan. Mielestäni seksielämä toimii silloin hyvin, kun kumpainenkin saa omat halunsa ja mieltymyksensä tyydytettyä, joko yhtä aikaa(tämä ei välttämättä aina ole mahdollista) tai sitten joskus myös erikseen toiselle annettuna. Puhuminen on tässäkin asiassa kullan arvoista. Jos ei olla täysin tyytäväisiä niin kissa pöydälle ja rohkeasti otetaan asia esille. Uskalletaan olla avoimia tämänki asian suhteen.
Vastaa Viestiin