Fcuk kirjoitti:Ei se mitään, ei työpaikkamasturbointikaan edellytä orgasmia.
Vastustan turhaa työtä. Jos runkataan niin orkkuun asti, muu on ajan haaskausta.
Et osaa ajatella naisen orgasmin kautta. Jos itsensä rajamailla kiusoittelun kesto on N ja orgasmin intensiteetti ja kesto O, niin jos O=1+N*2, niin et voi kuin voittaa. Samoin jos orgasmien määrä lisääntyy exponentiaalisesti intensiteetin ja keston ohella, niin ajanhaaskausta on itse asiassa olla kiusoittelematta.
Sama kuin väittäisi, että gurmeeruoan syöminen on ajanhaaskausta, koska lihapullat ajavat saman asian.
Kun täällä nyt on noita lekureita niin kuinka kauan on normaalia menkkailla synnytyksen jälkeen? Muutamat suht normit menkat oli mut nyt ovat kestäneet jo kuukauden, pari päivää oli välissä tällä viikolla?
Ei nyt pääse kyl käymään missään, jos tarvetta, koska tytsää en terveyskeskukseen flunssasten keskel rahtaa.
Sekä mut tänne palkannut henkilöstövuokrausfirman täti sekä täkäläinen esimieheni kyselevät koko ajan, miten oon viihtynyt. Mitä ne olettaa mun vastaavan? Ihan siedettäväähän täällä onneksi on, mutta rahastahan mä tätä teen.
nastamuumio kirjoitti:Sekä mut tänne palkannut henkilöstövuokrausfirman täti sekä täkäläinen esimieheni kyselevät koko ajan, miten oon viihtynyt. Mitä ne olettaa mun vastaavan? Ihan siedettäväähän täällä onneksi on, mutta rahastahan mä tätä teen.
nastamuumio kirjoitti: Ihan siedettäväähän täällä onneksi on, mutta rahastahan mä tätä teen.
Ehkä ei kannata kuitenkaan nyt vastata noin rehellisesti. Heti työsuhteen alussa ei kannata kauheasti nostaa mahdollisia epäkohtia esille, vaikka niitä olisikin.
Nyt kannattaa kertoa miten on mukavaa; työ on kiinnostavaa ja työkaverit mukavia.
NuoriD kirjoitti:
Nyt kannattaa kertoa miten on mukavaa; työ on kiinnostavaa ja työkaverit mukavia.
Mutta kun ei ole. Tää on tämmöstä, mitä kestän korkeintaan ens syksyyn, eli siiheks, että keksin uuden koulun, jonne hakea, tai jos ei sillä saralla onnista, niin palaan sisulla vanhaan.
NuoriD kirjoitti:
Mutta kun ei ole.
Silti. Yleensä ihmiset tykkäävät ihmisistä, jotka tykkäävät (tai esittävät tykkäävänsä) heistä. Vastaavasti jos nyt heti vasta tulleena alat valittamaan, niin..