Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Rouva Pupu kirjoitti:Mitäs tuo maksaa?
http://www.tvkaista.fi/netpvr/Pricing

Alle kympin kuussa jos maksaa kerralla vähänkin pidemmältä kaudelta.

Edit: hoono soomi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Miten mä pysyn hereillä vielä vähintään kuusi tuntia?
Tiski

Viesti Kirjoittaja Tiski »

nastamuumio kirjoitti:Miten mä pysyn hereillä vielä vähintään kuusi tuntia?
Laita nasta pyllyn alle tai masturboi salaa.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Tiski kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Miten mä pysyn hereillä vielä vähintään kuusi tuntia?
masturboi salaa.
Eikös orkun jälkeen ala väsyttää vaan lisää?
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Eiks toi oo enempi miesten juttu? Sinähän siitä ketjun joskus pystytit?
NuoriD

Fcuk kirjoitti:^ Eiks toi oo enempi miesten juttu? Sinähän siitä ketjun joskus pystytit?
En kyllä muista tästä aiheesta ketjua pystyttäneeni, mutta ehkä pystytin, ehkä en.
Fcuk

Ei se mitään, ei työpaikkamasturbointikaan edellytä orgasmia.
NuoriD

Fcuk kirjoitti:Ei se mitään, ei työpaikkamasturbointikaan edellytä orgasmia.
Vastustan turhaa työtä. Jos runkataan niin orkkuun asti, muu on ajan haaskausta.
Fcuk

NuoriD kirjoitti:
Vastustan turhaa työtä. Jos runkataan niin orkkuun asti, muu on ajan haaskausta.
Höp, lämmittely ei ole koskaan turhaa!
Tiski

NuoriD kirjoitti:
Et osaa ajatella naisen orgasmin kautta. Jos itsensä rajamailla kiusoittelun kesto on N ja orgasmin intensiteetti ja kesto O, niin jos O=1+N*2, niin et voi kuin voittaa. Samoin jos orgasmien määrä lisääntyy exponentiaalisesti intensiteetin ja keston ohella, niin ajanhaaskausta on itse asiassa olla kiusoittelematta.

Sama kuin väittäisi, että gurmeeruoan syöminen on ajanhaaskausta, koska lihapullat ajavat saman asian.
NuoriD

Tiski kirjoitti: Sama kuin väittäisi, että gurmeeruoan syöminen on ajanhaaskausta, koska lihapullat ajavat saman asian.
Gurmeeruoan syöminen ON ajanhaaskausta. Pienet piiperrysannokset tekevät vain vihaiseksi.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

NuoriD kirjoitti:Gurmeeruoan syöminen ON ajanhaaskausta. Pienet piiperrysannokset tekevät vain vihaiseksi.
Amen. En koskaan ole ymmärtänyt ruokailuja, joita ennen pitää syödä maha täyteen ettei mene hermot.

Tunnelmasta maksamisen kyllä ymmärrän, mutta on se huutava vääryys kutsua moista ruokailemiseksi.
Kirjoitan tätä alasti
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^^Höps, niitä ruokalajeja kun syö seitsemän niin kyllä se masu tulee täyteenkin. Itse en kyllä viitsi maksaa niistä kaikista.
NuoriD

Zeb kirjoitti:^^Höps, niitä ruokalajeja kun syö seitsemän niin kyllä se masu tulee täyteenkin. Itse en kyllä viitsi maksaa niistä kaikista.
Seitsemän ehkä riittäisi.

Savoyssa pari viikkoa sitten söin alkuruokaa edeltävän alkukeiton, alkuruoan, väliruoan, pääruoan ja jälkiruoan ja vieläkin oli nälkä.

Tunnelma oli kyllä mukava ja henkilökunta kohteliasta.

Mutta on se pettymys, kun odottaa innolla pääruokaa ja lautasella on postimerkkipihvi ja pari heinää.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

NuoriD kirjoitti: Mutta on se pettymys, kun odottaa innolla pääruokaa ja lautasella on postimerkkipihvi ja pari heinää.
On, ja varsinkin kun kaupasta saa tuon annoksen hinnalla 1,5 - 2 kiloa härän sisäfilettä.
McJanne
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:On, ja varsinkin kun kaupasta saa tuon annoksen hinnalla 1,5 - 2 kiloa härän sisäfilettä.
...ja maalla melkein kokonaisen härän.
Kirjoitan tätä alasti
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kun täällä nyt on noita lekureita niin kuinka kauan on normaalia menkkailla synnytyksen jälkeen? Muutamat suht normit menkat oli mut nyt ovat kestäneet jo kuukauden, pari päivää oli välissä tällä viikolla?

Ei nyt pääse kyl käymään missään, jos tarvetta, koska tytsää en terveyskeskukseen flunssasten keskel rahtaa.
Kai Nalo

McJanne kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:On, ja varsinkin kun kaupasta saa tuon annoksen hinnalla 1,5 - 2 kiloa härän sisäfilettä.
...ja maalla melkein kokonaisen härän.
Mulle rittää puoliskakin. Koska saa tulla noutamaan?
McJanne
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti: Mulle rittää puoliskakin. Koska saa tulla noutamaan?
Mielellään virka-aikana, paikalla olen kyllä lähes kellon ympäri. Kumman pään haluat?
Kirjoitan tätä alasti
Kai Nalo

McJanne kirjoitti:Kumman pään haluat?
Sanotaan että koko oikea puoli, kun en noista vasureista oikein perusta.
nastamuumio

Sekä mut tänne palkannut henkilöstövuokrausfirman täti sekä täkäläinen esimieheni kyselevät koko ajan, miten oon viihtynyt. Mitä ne olettaa mun vastaavan? Ihan siedettäväähän täällä onneksi on, mutta rahastahan mä tätä teen.
Tiski

nastamuumio kirjoitti:Sekä mut tänne palkannut henkilöstövuokrausfirman täti sekä täkäläinen esimieheni kyselevät koko ajan, miten oon viihtynyt. Mitä ne olettaa mun vastaavan? Ihan siedettäväähän täällä onneksi on, mutta rahastahan mä tätä teen.
Ne molemmat haluaa sua.
NuoriD

nastamuumio kirjoitti: Ihan siedettäväähän täällä onneksi on, mutta rahastahan mä tätä teen.
:) Ehkä ei kannata kuitenkaan nyt vastata noin rehellisesti. Heti työsuhteen alussa ei kannata kauheasti nostaa mahdollisia epäkohtia esille, vaikka niitä olisikin.

Nyt kannattaa kertoa miten on mukavaa; työ on kiinnostavaa ja työkaverit mukavia.
nastamuumio

NuoriD kirjoitti: Nyt kannattaa kertoa miten on mukavaa; työ on kiinnostavaa ja työkaverit mukavia.
Mutta kun ei ole. Tää on tämmöstä, mitä kestän korkeintaan ens syksyyn, eli siiheks, että keksin uuden koulun, jonne hakea, tai jos ei sillä saralla onnista, niin palaan sisulla vanhaan.
NuoriD

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Nyt kannattaa kertoa miten on mukavaa; työ on kiinnostavaa ja työkaverit mukavia.
Mutta kun ei ole.
Silti. Yleensä ihmiset tykkäävät ihmisistä, jotka tykkäävät (tai esittävät tykkäävänsä) heistä. Vastaavasti jos nyt heti vasta tulleena alat valittamaan, niin..
Vastaa Viestiin