Neljä eli kuningas.Hyeena kirjoitti: 4. Einesruokia usemmin kuin kerran viikossa (1p)
6. Työni on tylsää (1p)
9. En käy ulkona leffassa, syömässä, baarissa yms. kuin pari kertaa kuussa (1p)
18. Toisinaan pitkästyttää (1p)
Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä
- Riemumieli
- Kitisijä
10. En käy ulkona leffassa, syömässä, baarissa yms. kuin pari kertaa vuodessa (3p)
Kolme pinnaa himaan. Toisaalta, leffateatterit kikattavine pissiksineen on perseestä ja kotona saa parempaa ruokaa kuin ravintolassa.
Arvoasteikon voi kääntää päälaelleen:
10.1 Kun minulla on tylsää enkä osaa itse laittaa ruokaa, menen elokuviin tai ravintolaan syömään (3p)
Kolme pinnaa himaan. Toisaalta, leffateatterit kikattavine pissiksineen on perseestä ja kotona saa parempaa ruokaa kuin ravintolassa.
Arvoasteikon voi kääntää päälaelleen:
10.1 Kun minulla on tylsää enkä osaa itse laittaa ruokaa, menen elokuviin tai ravintolaan syömään (3p)
Ei, vaan se on sitä että on tyytyväinen elämäänsä, eikä jatkuvasti pakene pelottavaa ja musertavaa arkea. Sulla pyyhkii loistavasti, sanoo elämäntapasinkoilijat mitä tahansa.bedlam kirjoitti:Mun elämässä ei juurikaan tapahdu mitään, mutta itse tykkään elellä sellaista elämää jossa ei tapahdu mitään. Eli onko se sitten tylsyyttä, jos ei itse sitä tylsäksi koe?
-
- Kitisijä
Itse kuvittelisin, että juuri tylsimykset kaipaavat muiden seuraa viihtyäkseen omassa elämässään. Jos taas elämä on mielenkiintoista jo valmiiksi, toisten seura ei ole niin olennaista. Vai miksi kuvittelet jonkun viettävän vapaaehtoisesti viikonlopun asunnossaan? Koska hän on marttyyri?Ylermi Ylihankala kirjoitti:(Mielestäni) asosiaaliset pokaavat komeimman korren. En voi käsittää, että joku esmes viettää vapaaehtoisesti viikonlopun pelkästään asunnossaan, kun ei ole kipeä. En ymmärrä yksin viihtyviä ihmisiä, heidän elämänsä luokittelen helposti tylsiksi.
Oletan EW:n olevan jäljillä, mutta toisaalta tässähän on kyse vaikutelmista joten ei tuolta vaikutelmalta täysin voida välttyä.EveryWoman kirjoitti:Itse kuvittelisin, että juuri tylsimykset kaipaavat muiden seuraa viihtyäkseen omassa elämässään. Jos taas elämä on mielenkiintoista jo valmiiksi, toisten seura ei ole niin olennaista. Vai miksi kuvittelet jonkun viettävän vapaaehtoisesti viikonlopun asunnossaan? Koska hän on marttyyri?Ylermi Ylihankala kirjoitti:(Mielestäni) asosiaaliset pokaavat komeimman korren. En voi käsittää, että joku esmes viettää vapaaehtoisesti viikonlopun pelkästään asunnossaan, kun ei ole kipeä. En ymmärrä yksin viihtyviä ihmisiä, heidän elämänsä luokittelen helposti tylsiksi.
Came here for school, graduated to the high life
-
- Kitisijä
Kysymyksesi on epäolleellinen. Jokainen määrittelee tylsältä tuntuvan elämän itse. Jokaisen määritelmä on oikea, eikä arvotusta pidä tehdä. Tämän toin jo esiin viestini lopuksi.EveryWoman kirjoitti:Vai miksi kuvittelet jonkun viettävän vapaaehtoisesti viikonlopun asunnossaan? Koska hän on marttyyri?
Varmasti oma elämänikin on hyvin erilaisen ihmisen määrittelemänä tylsää, mutta mitä sitten?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
-
- Kitisijä
Totta, kommenttini on off topic, mutta eipä sillä ennenkään niin väliä ole ollut. Kiinnosti vain, että kuinka joku voi tulla ajatelleeksi jotenkin noin kuin sinä. Mutta jos siitä ei synny keskustelua, niin sitten ei - no prob.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kysymyksesi on epäolleellinen. Jokainen määrittelee tylsältä tuntuvan elämän itse. Jokaisen määritelmä on oikea, eikä arvotusta pidä tehdä. Tämän toin jo esiin viestini lopuksi.EveryWoman kirjoitti:Vai miksi kuvittelet jonkun viettävän vapaaehtoisesti viikonlopun asunnossaan? Koska hän on marttyyri?
Varmasti oma elämänikin on hyvin erilaisen ihmisen määrittelemänä tylsää, mutta mitä sitten?
- Pulkannaru
- Kitisijä
Jos kysytäänkin, että pystyykö olemaan yksin itsekseen kotona/maalla/erämaassa/jne ?EveryWoman kirjoitti:Vai miksi kuvittelet jonkun viettävän vapaaehtoisesti viikonlopun asunnossaan? Koska hän on marttyyri?
Monikaan ei pysty. Koska eivät ole sinuja itsensä kanssa. Tuttavapiiristäni nuo ihmiset kertovat nauttivansa sosiaalisesta elämästä, heidän kohdallaan se tarkoittaa kapakointia tai muuta vastaavaa menoa noin 5 iltaa viikossa. Nautin minäkin sosiaalisesta elämästä, mutta pystyn myös olemaan ns hiljaisuudessa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Pakko myöntää, että nykyään tulee aivan liian helposti otettua mukaan kaiken maailman elektroniset viestintälaitteet. Merimaisemissa kun liikkuu, niin se on osittain myös turvallisuusjuttu, mutta kyllä sitä tulee myös kommunikoitua muuhun ulkomaailmaan.Pulkannaru kirjoitti:Jos kysytäänkin, että pystyykö olemaan yksin itsekseen kotona/maalla/erämaassa/jne ?
Mä kyllä myös vaadin sitä omaa aikaa, eli kyllä mä voin joskus hyvinkin olla lähes kontaktitta viikonlopun himassa, enkä mä silti pidä elämääni tylsänä. Monesti olis jotain kekkeriäkin, mutta koska olen hyvin sosiaalisessa työssä, haluan joskus olla täysin yksinkin.
Work like a captain, play like a pirate.