Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kenen elämä vaikuttaa tylsimmältä

Ninni
0
Ei ääniä
Niba
3
13%
Lolita
0
Ei ääniä
Elppis
0
Ei ääniä
Bluntly
5
21%
Rouva Pupu
1
4%
Suvinen
1
4%
Bedlam
0
Ei ääniä
Expertti
6
25%
Keikaus
0
Ei ääniä
McJanne
1
4%
Gattaca
3
13%
Mylwin
0
Ei ääniä
Aasi
0
Ei ääniä
Stadinarska
1
4%
EW
0
Ei ääniä
Sikamika
0
Ei ääniä
Vaola
0
Ei ääniä
Irmelianneli
0
Ei ääniä
Elco
0
Ei ääniä
FK
2
8%
Xibe
0
Ei ääniä
Mustaenkeli
0
Ei ääniä
Dave
1
4%

Ääniä yhteensä: 24

Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hyeena kirjoitti: 4. Einesruokia usemmin kuin kerran viikossa (1p)
6. Työni on tylsää (1p)
9. En käy ulkona leffassa, syömässä, baarissa yms. kuin pari kertaa kuussa (1p)
18. Toisinaan pitkästyttää (1p)
Neljä eli kuningas.
Paras päivä ikinä.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

10. En käy ulkona leffassa, syömässä, baarissa yms. kuin pari kertaa vuodessa (3p)

Kolme pinnaa himaan. Toisaalta, leffateatterit kikattavine pissiksineen on perseestä ja kotona saa parempaa ruokaa kuin ravintolassa.

Arvoasteikon voi kääntää päälaelleen:

10.1 Kun minulla on tylsää enkä osaa itse laittaa ruokaa, menen elokuviin tai ravintolaan syömään (3p)
bedlam kirjoitti:Mun elämässä ei juurikaan tapahdu mitään, mutta itse tykkään elellä sellaista elämää jossa ei tapahdu mitään. Eli onko se sitten tylsyyttä, jos ei itse sitä tylsäksi koe?
Ei, vaan se on sitä että on tyytyväinen elämäänsä, eikä jatkuvasti pakene pelottavaa ja musertavaa arkea. Sulla pyyhkii loistavasti, sanoo elämäntapasinkoilijat mitä tahansa.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kai Nalo kirjoitti:...
Mikäs ihme käpertymispaikka tämä on? :)
Came here for school, graduated to the high life
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:(Mielestäni) asosiaaliset pokaavat komeimman korren. En voi käsittää, että joku esmes viettää vapaaehtoisesti viikonlopun pelkästään asunnossaan, kun ei ole kipeä. En ymmärrä yksin viihtyviä ihmisiä, heidän elämänsä luokittelen helposti tylsiksi.
Itse kuvittelisin, että juuri tylsimykset kaipaavat muiden seuraa viihtyäkseen omassa elämässään. Jos taas elämä on mielenkiintoista jo valmiiksi, toisten seura ei ole niin olennaista. Vai miksi kuvittelet jonkun viettävän vapaaehtoisesti viikonlopun asunnossaan? Koska hän on marttyyri?
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

EveryWoman kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:(Mielestäni) asosiaaliset pokaavat komeimman korren. En voi käsittää, että joku esmes viettää vapaaehtoisesti viikonlopun pelkästään asunnossaan, kun ei ole kipeä. En ymmärrä yksin viihtyviä ihmisiä, heidän elämänsä luokittelen helposti tylsiksi.
Itse kuvittelisin, että juuri tylsimykset kaipaavat muiden seuraa viihtyäkseen omassa elämässään. Jos taas elämä on mielenkiintoista jo valmiiksi, toisten seura ei ole niin olennaista. Vai miksi kuvittelet jonkun viettävän vapaaehtoisesti viikonlopun asunnossaan? Koska hän on marttyyri?
Oletan EW:n olevan jäljillä, mutta toisaalta tässähän on kyse vaikutelmista joten ei tuolta vaikutelmalta täysin voida välttyä.
Came here for school, graduated to the high life
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

EveryWoman kirjoitti:Vai miksi kuvittelet jonkun viettävän vapaaehtoisesti viikonlopun asunnossaan? Koska hän on marttyyri?
Kysymyksesi on epäolleellinen. Jokainen määrittelee tylsältä tuntuvan elämän itse. Jokaisen määritelmä on oikea, eikä arvotusta pidä tehdä. Tämän toin jo esiin viestini lopuksi.

Varmasti oma elämänikin on hyvin erilaisen ihmisen määrittelemänä tylsää, mutta mitä sitten?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Vai miksi kuvittelet jonkun viettävän vapaaehtoisesti viikonlopun asunnossaan? Koska hän on marttyyri?
Kysymyksesi on epäolleellinen. Jokainen määrittelee tylsältä tuntuvan elämän itse. Jokaisen määritelmä on oikea, eikä arvotusta pidä tehdä. Tämän toin jo esiin viestini lopuksi.

Varmasti oma elämänikin on hyvin erilaisen ihmisen määrittelemänä tylsää, mutta mitä sitten?
Totta, kommenttini on off topic, mutta eipä sillä ennenkään niin väliä ole ollut. Kiinnosti vain, että kuinka joku voi tulla ajatelleeksi jotenkin noin kuin sinä. Mutta jos siitä ei synny keskustelua, niin sitten ei - no prob.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jos kysytäänkin, että pystyykö olemaan yksin itsekseen kotona/maalla/erämaassa/jne ?
Monikaan ei pysty. Koska eivät ole sinuja itsensä kanssa. Tuttavapiiristäni nuo ihmiset kertovat nauttivansa sosiaalisesta elämästä, heidän kohdallaan se tarkoittaa kapakointia tai muuta vastaavaa menoa noin 5 iltaa viikossa. Nautin minäkin sosiaalisesta elämästä, mutta pystyn myös olemaan ns hiljaisuudessa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kerran tajusin olleeni 3 viikkoa putkeen himassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Pulkannaru kirjoitti:Jos kysytäänkin, että pystyykö olemaan yksin itsekseen kotona/maalla/erämaassa/jne ?
Pakko myöntää, että nykyään tulee aivan liian helposti otettua mukaan kaiken maailman elektroniset viestintälaitteet. Merimaisemissa kun liikkuu, niin se on osittain myös turvallisuusjuttu, mutta kyllä sitä tulee myös kommunikoitua muuhun ulkomaailmaan.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä kyllä myös vaadin sitä omaa aikaa, eli kyllä mä voin joskus hyvinkin olla lähes kontaktitta viikonlopun himassa, enkä mä silti pidä elämääni tylsänä. Monesti olis jotain kekkeriäkin, mutta koska olen hyvin sosiaalisessa työssä, haluan joskus olla täysin yksinkin.
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin