Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Niba kirjoitti:Lapitii norattu? Ehkä suukkiinottokuva oli liikaa sponsoreille?
Jaahh? Kuka ois norannu?
Sehän oli kaunis ja söpö! (Vai eikö muka..?)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nehemiah James kirjoitti:Toimitan huomenna jos se päätöksentekoa helpottaa. Peppukuvaa ei tule; mulla on valkoiset nahkabokserit pysyvästi päällä.
Mä haluan kanssa, ootsä ennenki!
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lisää juustosalaattia ja lisää BB:tä. Jee.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Metsästä koluttu taas pari litraa kantarelleja ja mustatorvisieniä :) Helvettiläinen kun tuossa koirassa laukkaa nykyään suunnilleen joka toisella ulkoilureissulla punkkeja! Pitää varmaan hankkia uusi punkkipanta, ainakin kuvittelin, että siitä oli apua.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Lähinnä huomio kiinnittyi siihen, että aika lailla Pekka-Eric Auvisen tyylisiä ovat Rollon viestit viime aikoina olleet.
Onhan tässä kuitenkin jo jokunen vuosi siitä, kun edellinen palstalainen ryhtyi sarjamurhaamaan.
EIKÖ joku voisi sanoa kuka tämä sarjamurhaaja on ollut ja onko hän sarjoittanut kenties itsensä jo?

Onko se Kesseli, josta on puhuttu? Mikä on Kesseli?

Rollon suhteen olen aika varma että hän on sellainen velmu pilailijatyyppi ja ihan hauska. ROLLO! Voisit sanoa sen kaikille, että olet varmaan aivan perusharmaa ulkonaisesti ja pikkuisen huumormies sitten täällä!!

STADIN STADINARSKA
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pitää pari seuraavaa päivää mennä autolla töihin :shock:
Järkytys. Kuin mä pystyn?
Lapitii
Kitisijä

^ Tosi järkyttävää. o_O
Emmä osaa auttaa yhtään. Iik.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Voitteko uskoa, että unohdin lähettää addressin oman pappani hautajaisiin. Saatana, tämä hajamielisyys alkaa toden totta vituttamaan :/
bliss

Lapitii kirjoitti:^ Tosi järkyttävää. o_O
Emmä osaa auttaa yhtään. Iik.
Älä ny yhtään vinoile siellä, tää on vakava asia!!!1 Monta kuukautta kulkenu fillarilla - siinä sopivasti herää matkalla. Ja nyt sit pitää raahata kamalasti tavaraa :?
Lapitii
Kitisijä

bliss kirjoitti: Ja nyt sit pitää raahata kamalasti tavaraa :?
Läppäri ja kynä?
bliss

Lapitii kirjoitti:
bliss kirjoitti: Ja nyt sit pitää raahata kamalasti tavaraa :?
Läppäri ja kynä?
Älä nyt liioittele. Kynä ja post-it-lappuja.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Stinky kirjoitti:Ajattelin laittaa deitti-ilmon:

"Pahansisunen, äkäpussi, kiukkuinen, huonosti käyttäytyvä ja toisinaan jopa oikeesti ilkeä nainen upeilla säärillä. Heruuks?"

Ja toki ikä, pituus ja painokin pitäs mainita että ne ei kuvittelis et en oo muka täydellinen muutenkin :] Mitä luulette, tulisko vastauksia?
Hmm, muuten normaali nainen, mutta hyvät sääret ja rehellinenkin. Tuhansia vastauksia veikkaan. :)
Came here for school, graduated to the high life
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Rouva Pupu kirjoitti:
Nehemiah James kirjoitti:Toimitan huomenna jos se päätöksentekoa helpottaa. Peppukuvaa ei tule; mulla on valkoiset nahkabokserit pysyvästi päällä.
Mä haluan kanssa, ootsä ennenki!
Ilman muuta håttis, mut ei kuitenkaan vielä tänään. Nyt on kiire saada hommat alta, että pääsee huomenna aamusta mökkeilemään. Sieltä on sitten hyvää aikaa lähetellä epäeroottisia päälakikuvia.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

bliss kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:...
Me muuten päästiin yhteen akkainlehteen jonkun julkimon siivellä tuossa taannoin :mrgreen:
Ai säkö olit se Pirkka-Pekka Peteliusta 13 vuotta nuorempi blondi, josta ne hehkutti lehden kannessa?
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti: Ai säkö olit se Pirkka-Pekka Peteliusta 13 vuotta nuorempi blondi, josta ne hehkutti lehden kannessa?
Eiköhän bliss ja PPP ole kuitenkin suunnilleen saman ikäisiä?
bliss

elco kirjoitti:
huima kirjoitti: Ai säkö olit se Pirkka-Pekka Peteliusta 13 vuotta nuorempi blondi, josta ne hehkutti lehden kannessa?
Muru, mä olen noin 10 vuotta PPP:ta vanhempi.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

bliss kirjoitti:
elco kirjoitti:
Kohta seitenkymppinen? Gosh.
bliss

bedlam kirjoitti:
bliss kirjoitti:
elco kirjoitti: Eiköhän bliss ja PPP ole kuitenkin suunnilleen saman ikäisiä?
Kohta seitenkymppinen? Gosh.
Jej. Botox jeesaa tiettyyn pisteeseen asti.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ja lääkärit toisella suunnalla, kun sulla on niin nuori lapsi.
Siis huomattavasti alle 4-kymppinen lapsi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RolloTomasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Niba kirjoitti:Lapitii norattu? Ehkä suukkiinottokuva oli liikaa sponsoreille?
Nehemiah James kirjoitti:
Fcuk kirjoitti: En millään pysty niin ku näkee tätä silmissäni, käyn hitaalla. Huomattavasti turvallisempaa katsoa kuvaa ja päättää sitten!
Kuva rumasta sängestä? Kattelin peilikuvaani tänään salilla ja huomasin hiusten harventuneen jo siihen tahtiin, ettei kohta tarvitse enää kantaa huolta harmaudesta. Toimitan huomenna jos se päätöksentekoa helpottaa. Peppukuvaa ei tule; mulla on valkoiset nahkabokserit pysyvästi päällä.
Auttasko skalpeeraus? :wink:
Natseille vain, Niba.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
RolloTomasi
Kitisijä

Stadinarska kirjoitti: Rollon suhteen olen aika varma että hän on sellainen velmu pilailijatyyppi ja ihan hauska. ROLLO! Voisit sanoa sen kaikille, että olet varmaan aivan perusharmaa ulkonaisesti ja pikkuisen huumormies sitten täällä!!

STADIN STADINARSKA
Nyt on kyllä vihreä paita päällä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:Ilman muuta håttis, mut ei kuitenkaan vielä tänään.
Aika hiljasta on munkin postloorassa?! Eks sä rakastakaan mua enää?
Work like a captain, play like a pirate.
Stadinarska
Kitisijä

RolloTomasi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Rollon suhteen olen aika varma että hän on sellainen velmu pilailijatyyppi ja ihan hauska. ROLLO! Voisit sanoa sen kaikille, että olet varmaan aivan perusharmaa ulkonaisesti ja pikkuisen huumormies sitten täällä!!

STADIN STADINARSKA
Mä oon ihan varma, että sulla on pikkuinen propelli päässä ja vapaa-aikana hattu ja takki ja puvuntakki ja olet pankkiirin tyyppinen.

Oikea supervelmu! Jokin piirre sinussa on Stadinarskaa muistuttava kerta tykkäämme aikalailla toisistamme. Hämmästyttävää, että jotkut taitavat ottaa sun jutut tosissaan! Mutta ROLLO!! Ne jutut oikeasti ovat osin pelottavia! Ottanet ne huomioon!! Arskaa sinä et petä kyllä, hehheh.
Minä olen kyvyiltäni salapoliisi.

Mutta tietäkää nyt kaikki Taavetit ja Puppelit että Rollo on klovni
Oikein värillinen klovni. Pahempi hassumies paljon kuin Arska milloinkaan pystyisi koska

STADINARSKATURSKA
ei ole klovni vaan total piilohumoristi. Siksi hänen huumorinsa jää joskus ymmärtämättä useimmilta. Sääli.
Rollolla on lisäksi älyä enemmän ehkä kuin Arskalla. Hän lukee Arskaa kuin aivan avointa kirjaa ja ymmärtää juttuni, myös rivien välistä.
Nyt paljastat KUKA OLET, sinä veitsenterävä Rollo!! Oletko Mensan jäsen??
Stadinarska
Kitisijä

Vai eikai Rollo vain ole jonkun sivunikki?

Nuoren Daavidin?

SA

:?:
RolloTomasi
Kitisijä

Stadinarska kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:

STADIN STADINARSKA
Mä oon ihan varma, että sulla on pikkuinen propelli päässä ja vapaa-aikana hattu ja takki ja puvuntakki ja olet pankkiirin tyyppinen.

Oikea supervelmu! Jokin piirre sinussa on Stadinarskaa muistuttava kerta tykkäämme aikalailla toisistamme. Hämmästyttävää, että jotkut taitavat ottaa sun jutut tosissaan! Mutta ROLLO!! Ne jutut oikeasti ovat osin pelottavia! Ottanet ne huomioon!! Arskaa sinä et petä kyllä, hehheh.
Minä olen kyvyiltäni salapoliisi.

Mutta tietäkää nyt kaikki Taavetit ja Puppelit että Rollo on klovni
Oikein värillinen klovni. Pahempi hassumies paljon kuin Arska milloinkaan pystyisi koska

STADINARSKATURSKA
ei ole klovni vaan total piilohumoristi. Siksi hänen huumorinsa jää joskus ymmärtämättä useimmilta. Sääli.
Rollolla on lisäksi älyä enemmän ehkä kuin Arskalla. Hän lukee Arskaa kuin aivan avointa kirjaa ja ymmärtää juttuni, myös rivien välistä.
Nyt paljastat KUKA OLET, sinä veitsenterävä Rollo!! Oletko Mensan jäsen??
Mitä pelottavaa niissä on?
Vastaa Viestiin