Metsästä koluttu taas pari litraa kantarelleja ja mustatorvisieniä Helvettiläinen kun tuossa koirassa laukkaa nykyään suunnilleen joka toisella ulkoilureissulla punkkeja! Pitää varmaan hankkia uusi punkkipanta, ainakin kuvittelin, että siitä oli apua.
NuoriD kirjoitti:
Lähinnä huomio kiinnittyi siihen, että aika lailla Pekka-Eric Auvisen tyylisiä ovat Rollon viestit viime aikoina olleet.
Onhan tässä kuitenkin jo jokunen vuosi siitä, kun edellinen palstalainen ryhtyi sarjamurhaamaan.
EIKÖ joku voisi sanoa kuka tämä sarjamurhaaja on ollut ja onko hän sarjoittanut kenties itsensä jo?
Onko se Kesseli, josta on puhuttu? Mikä on Kesseli?
Rollon suhteen olen aika varma että hän on sellainen velmu pilailijatyyppi ja ihan hauska. ROLLO! Voisit sanoa sen kaikille, että olet varmaan aivan perusharmaa ulkonaisesti ja pikkuisen huumormies sitten täällä!!
Lapitii kirjoitti:^ Tosi järkyttävää. o_O
Emmä osaa auttaa yhtään. Iik.
Älä ny yhtään vinoile siellä, tää on vakava asia!!!1 Monta kuukautta kulkenu fillarilla - siinä sopivasti herää matkalla. Ja nyt sit pitää raahata kamalasti tavaraa
Nehemiah James kirjoitti:Toimitan huomenna jos se päätöksentekoa helpottaa. Peppukuvaa ei tule; mulla on valkoiset nahkabokserit pysyvästi päällä.
Mä haluan kanssa, ootsä ennenki!
Ilman muuta håttis, mut ei kuitenkaan vielä tänään. Nyt on kiire saada hommat alta, että pääsee huomenna aamusta mökkeilemään. Sieltä on sitten hyvää aikaa lähetellä epäeroottisia päälakikuvia.
^
Ja lääkärit toisella suunnalla, kun sulla on niin nuori lapsi.
Siis huomattavasti alle 4-kymppinen lapsi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Niba kirjoitti:Lapitii norattu? Ehkä suukkiinottokuva oli liikaa sponsoreille?
Nehemiah James kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:
En millään pysty niin ku näkee tätä silmissäni, käyn hitaalla. Huomattavasti turvallisempaa katsoa kuvaa ja päättää sitten!
Kuva rumasta sängestä? Kattelin peilikuvaani tänään salilla ja huomasin hiusten harventuneen jo siihen tahtiin, ettei kohta tarvitse enää kantaa huolta harmaudesta. Toimitan huomenna jos se päätöksentekoa helpottaa. Peppukuvaa ei tule; mulla on valkoiset nahkabokserit pysyvästi päällä.
Auttasko skalpeeraus?
Natseille vain, Niba.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Stadinarska kirjoitti:
Rollon suhteen olen aika varma että hän on sellainen velmu pilailijatyyppi ja ihan hauska. ROLLO! Voisit sanoa sen kaikille, että olet varmaan aivan perusharmaa ulkonaisesti ja pikkuisen huumormies sitten täällä!!
STADIN STADINARSKA
Nyt on kyllä vihreä paita päällä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Stadinarska kirjoitti:
STADIN STADINARSKA
Mä oon ihan varma, että sulla on pikkuinen propelli päässä ja vapaa-aikana hattu ja takki ja puvuntakki ja olet pankkiirin tyyppinen.
Oikea supervelmu! Jokin piirre sinussa on Stadinarskaa muistuttava kerta tykkäämme aikalailla toisistamme. Hämmästyttävää, että jotkut taitavat ottaa sun jutut tosissaan! Mutta ROLLO!! Ne jutut oikeasti ovat osin pelottavia! Ottanet ne huomioon!! Arskaa sinä et petä kyllä, hehheh.
Minä olen kyvyiltäni salapoliisi.
Mutta tietäkää nyt kaikki Taavetit ja Puppelit että Rollo on klovni Oikeinvärillinenklovni. Pahempi hassumies paljon kuin Arska milloinkaan pystyisi koska
STADINARSKATURSKA ei ole klovni vaan total piilohumoristi. Siksi hänen huumorinsa jää joskus ymmärtämättä useimmilta. Sääli.
Rollolla on lisäksi älyä enemmän ehkä kuin Arskalla. Hän lukee Arskaa kuin aivan avointa kirjaa ja ymmärtää juttuni, myös rivien välistä.
Nyt paljastat KUKA OLET, sinä veitsenterävä Rollo!! Oletko Mensan jäsen??
Stadinarska kirjoitti:
STADIN STADINARSKA
Mä oon ihan varma, että sulla on pikkuinen propelli päässä ja vapaa-aikana hattu ja takki ja puvuntakki ja olet pankkiirin tyyppinen.
Oikea supervelmu! Jokin piirre sinussa on Stadinarskaa muistuttava kerta tykkäämme aikalailla toisistamme. Hämmästyttävää, että jotkut taitavat ottaa sun jutut tosissaan! Mutta ROLLO!! Ne jutut oikeasti ovat osin pelottavia! Ottanet ne huomioon!! Arskaa sinä et petä kyllä, hehheh.
Minä olen kyvyiltäni salapoliisi.
Mutta tietäkää nyt kaikki Taavetit ja Puppelit että Rollo on klovni Oikeinvärillinenklovni. Pahempi hassumies paljon kuin Arska milloinkaan pystyisi koska
STADINARSKATURSKA ei ole klovni vaan total piilohumoristi. Siksi hänen huumorinsa jää joskus ymmärtämättä useimmilta. Sääli.
Rollolla on lisäksi älyä enemmän ehkä kuin Arskalla. Hän lukee Arskaa kuin aivan avointa kirjaa ja ymmärtää juttuni, myös rivien välistä.
Nyt paljastat KUKA OLET, sinä veitsenterävä Rollo!! Oletko Mensan jäsen??
Mitä pelottavaa niissä on?