Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Millä saisi naapurin puudelit pysyvästi hiljennettyä kilparäksytyksistään?
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Manaaja kirjoitti:Millä saisi naapurin puudelit pysyvästi hiljennettyä kilparäksytyksistään?
Kokeile rotanmyrkky, nakki ja postiluukku-toimintoa.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Onslow kirjoitti: Kokeile rotanmyrkky, nakki ja postiluukku-toimintoa.
Täytyykin laittaa väliovi hankintalistalle :shock:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Meillä riitti kun kertoi naapurille tällaista tapahtuvan hänen työajallaan. Aika vaikea kun on tietää mitä koirat puuhailee poissaollessa. Ja sitä myrkkyäkin ennemmin omistajalle kuin koirille...
Work like a captain, play like a pirate.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Meillä riitti kun kertoi naapurille tällaista tapahtuvan hänen työajallaan. Aika vaikea kun on tietää mitä koirat puuhailee poissaollessa. Ja sitä myrkkyäkin ennemmin omistajalle kuin koirille...
Se omistaja vaan on joku venäläinen liikemies joka ei juuri puhu suomea tervehdysten lisäksi.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Vesper kirjoitti:Meillä riitti kun kertoi naapurille tällaista tapahtuvan hänen työajallaan. Aika vaikea kun on tietää mitä koirat puuhailee poissaollessa. Ja sitä myrkkyäkin ennemmin omistajalle kuin koirille...
Me ajateltiin, että nauhoitetaan koiran käytöstä videokameralla, sitten kun ollaan pidempia aikoja poissa, jotta tiedetään miten pentu käyttäytyy. Webbikameraa ollaan kans mietitty :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Se omistaja vaan on joku venäläinen liikemies joka ei juuri puhu suomea tervehdysten lisäksi.
Opettele seuraava lause:

Vaasha sabaakka lajat (gav gav) vsjo den. Eta mnie (ootsen mnooga) meshaajet.

Suomennos: Teidän koiranne haukkuu (hau hau) koko päivän. Se häiritsee minua (erittäin paljon).

Vaihtoehtoisesti piirrä kuva.

Konsulttipalkkion voit suorittaa sille tutulle tilille.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Se omistaja vaan on joku venäläinen liikemies joka ei juuri puhu suomea tervehdysten lisäksi.
Opettele seuraava lause:

Vaasha sabaakka lajat (gav gav) vsjo den. Eta mnie (ootsen mnooga) meshaajet.
Ole ystävällinen ja dokumentoi tapahtuma videolle. Itseäni ainakin kiinnostaisi nähdä kuinka esität asian naapurillesi sekä hänen ilmeensä.
Älä löi! En ole hurrit!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Se omistaja vaan on joku venäläinen liikemies joka ei juuri puhu suomea tervehdysten lisäksi.
Opettele seuraava lause:

Vaasha sabaakka lajat (gav gav) vsjo den. Eta mnie (ootsen mnooga) meshaajet.

Suomennos: Teidän vaimonne naimisäänet (ooh ooh) kuuluu asuntooni. Voisitteko pyytää (teidän enoanne) asentamaan suukapulan.

Vaihtoehtoisesti piirrä kuva.

Konsulttipalkkion voit suorittaa sille tutulle tilille.
Miks musta tuntuu että mulla on mustiin pukeutuneita herrasmiehiä ovellani koputtelemassa intensiivisellä otteella sorkkaraudan kanssa sun neuvojesi jälkeen?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Miks musta tuntuu että mulla on mustiin pukeutuneita herrasmiehiä ovellani koputtelemassa intensiivisellä otteella sorkkaraudan kanssa sun neuvojesi jälkeen?
Ei tietenkään ole. Ja jos onkin, anna niille rahaa, ne menee mun tilille.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Nyt hatuttaa. Tein palveluksen ja soitin toisen ihmisen puolesta asiakkaalle, koska kyseessä piti olla vain ilmoitusluontoinen asia, ja sain palkaksi vartin valituslitanian ko.asiakkaalta sisäisen postin kulusta. Eli asiasta josta en mitään tiedä ja jolle en voi tehdä mitään. Tekispäs taas mieli haistattaa pitkät...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vituttaa yrittää pitää mitään intoa yllä ja kirjoittaa työhakemuksia, kun en ole päässyt edes mihinkään haastatteluun.

Lisäks vituttaa ihan paska sää.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Disneyworldissa hotellin aamupalla ihmettelin patonginpurijoita, jotka pokkana pakkaavat reput täyteen sämpylää ja muita pöydän antimia.

Eihän se ole minulta pois (tai no - tarkalleen ottaen onhan se, maksan laskussani heidän evässämpylänsä), mutta moinen junttimaisuus vitutti.

Lisäksi jonotus oli tietysti ranskalaisille tuntematon käsite.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

NuoriD kirjoitti:Disneyworldissa hotellin aamupalla ihmettelin patonginpurijoita, jotka pokkana pakkaavat reput täyteen sämpylää ja muita pöydän antimia.
Mites Goatse-karuselli?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Bhven kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Disneyworldissa hotellin aamupalla ihmettelin patonginpurijoita, jotka pokkana pakkaavat reput täyteen sämpylää ja muita pöydän antimia.
Mites Goatse-karuselli?
Goatse taitaa olla siellä Asterix-huvipuistossa. Ei näkynyt.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mikä v*ttu tota naamakirjaa vaivaa??!!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:Kyllä mulla ainakin toimii. Mikä mättää?
Erroria pukkaa vähän väliä, nyt ei suostu mm. näyttämään vanhempia päivityksiä ym. Jos kurkkaa jonkun kuvia, ilmaantuu alapalkkiin kaikenlaista skeidaa.
Work like a captain, play like a pirate.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Älä aina kuolaa niitä mun kuvia. Ja vaihda oletuskieleksi en-us niin homma pelittää paljon paremmin.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Vituttaa nykyiset lattiakanalan munat. Ne on jalkapallon kokoisia ja kuoret niin heikkoja ja ohuita, että ainakin kaksi menee rikki keittäessä. Saatanan kojootit, munikaa paremmin!
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vituttaa Suunto T1 niin lujaa, että olin vähällä pamauttaa sen vasaralla tuhannen paskaksi tossa päivemmällä. Vaihdan Polariin. Perkele.

Kyllä. Tämä vitutuksen aihe on kertaalleen täällä käsitelty jonkun muun toimesta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:Kyllä. Tämä vitutuksen aihe on kertaalleen täällä käsitelty jonkun muun toimesta.
:D
Eikö muuten pistäkin vituttamaan? Ja ykskin mulle spiidas kun whinetin kuulema ihan turhaan. Hah, en oo ainoa vittuuntunut! NII!
Work like a captain, play like a pirate.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti: Eikö muuten pistäkin vituttamaan?
No todella! Olin ihan tosissani posauttamassa vasaralla (kiitos pitkäpinnaisuuteni...) mutta joku pieni järjen ääni kähisi vastaan :D
ÄRSYTTÄVÄÄ!

Check Belt, perkele
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vaihtakaa T6C:en. Mulla ainakin pelittänyt hyvin.
Polarin mukavan vyön kanssa sai aina välillä tapella. Vanha jäykkisvyö (vm 1992) kyllä pelitti hyvin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ostin 3.6.07 50 tuuman plasmatv:n, jossa takuu 2 vuotta. Nyt eilen meni yksi pikselirivistö pimeäksi.

Saa nähdä, mitä myyjä sanoo. Takuuajan päättyminenhän ei nimittäin poista myyjän virhevastuuta, vaan tavaran on kestettävä kohtuullisen käyttöiän.

Toisaalta tv:n käyttöiäkä on ennakkopäätösten mukaan 2 vuotta (Sic!), mutta samalla oikeuskäytäntö sanoo, että vastuu alkaa sen jälkeen vähitellen siirtyä myös ostajalle. Se ei siis momentaanisesti siirry ostajalle kun 2 vuotta tulee täyteen.

– Kahden vuoden jälkeen kustannuksia ruvetaan jo jakamaan myyjän ja ostajan välillä, kuluttajariitalautakunnan ylitarkastaja Maija Mäkinen sanoo.

Saa nähdä, mitä Sellon Musta Pörssi sanoo
Vastaa Viestiin