Eikös nyt ole maanantai?
-
- Kitisijä
Mistä me nyt tiedämme vaimokkeen asenteen moniavioisuutta kohtaan, emmekö vain oleta naisen haluavan yksiavioisuutta? Onko meillä mitään todistetta tuosta asenteesta ja sen laadusta? Koska itse haluamme olla yksiavioisessa suhteessa?EveryWoman kirjoitti:Ihan vain siitä on kyse, että annetaan jokaisen elää haluamallaan tavalla. Jos joku haluaa elää yksiavioisesti, hänelle pitäisi antaa mahdollisuus tehdä se valinta (eli mahdollisuus vaihtaa kumppania tarvittaessa - en siis tietenkään tarkoita mahdollisuutta pakottaa vastentahtoinen kumppani myötäilemään omaa elämäntapaa). Samoin jos joku toinen haluaa elää moniavioisesti, hän saa tehdä niin sellaisen kumppanin kanssa, jolle tämä sopii. Yksiavioisuuden esittäminen ja todellisen elämäntavan peittely yksiavioisuutta toivovalta kumppanilta on kumppanin oikeuksien rajoittamista - ei päin vastoin.Niba kirjoitti:Vaimolla on tietysti samat oikeudet kuin miehellään? Mutta onko vaimokkeella oikeus rajoittaa miehensä oikeuksia? ... Ainiin joo tää on niitä kymmenen käskyn asioita?
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Emmehän me sitä tiedä, enkä ole missään kohdassa antanut ymmärtääkään tietäväni (tarkista vaikka!). Jos elävät ihan vapaasta tahdostaan ja yhteisellä sopimuksella noin, niin puheeksi ottamisen ei pitäisi olla mikään ongelma.Niba kirjoitti:Mistä me nyt tiedämme vaimokkeen asenteen moniavioisuutta kohtaan, emmekö vain oleta naisen haluavan yksiavioisuutta? Onko meillä mitään todistetta tuosta asenteesta ja sen laadusta? Koska itse haluamme olla yksiavioisessa suhteessa?
-
- Kitisijä
Huvittukoon ken haluaa, mutta minä valitsen keskustelukumppanini tekstin sisällön, en kirjoittajan palstapersoonallisuuden perusteella: enhän ole täältä elämänkumppania enkä edes seksiseuraa etsimässä. Joskus vain osa sisällöstä on sellaista, jota minua kiinnostaa kommentoida (kuten usein Gattacan tapauksessa), jolloin jätän pois epäkiinnostavat tai liian epärakentavasti esitetyt kohdat. Esim. tuo sun viesti kokonaisuudessaan oli jo hyvin lähellä sitä rajaa, jonka alittavat tekstit jäävät kokonaan reaktiokynnykseni alle.1108 kirjoitti:^Mä en nyt äkkiä tiedä huvittavampaa keskusteluparia kuin sinä ja niba.
Varsinkaan siinä vaiheessa kun jutut on juteltu ja niba alkaa vongata pillua.
Niin se kaverikin oli luottanut.Ylermi Ylihankala kirjoitti: mutta päätynyt perusmatematiikkaan ja maalaisjärkeen.
AL-7000 meni tilaukseen. Jotain osviittaa antoi tuo. Tosin kun testissä on myös pakettien avaamisen hankaluus, menettää testi jonkin verran kyl..
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/2244
-
- Kitisijä
Onko joku muka väittänyt jotain muuta?Ylermi Ylihankala kirjoitti:kotialkomeetteri EI ole minkäänlainen tae tai oikeusperuste kiinnijäämisen yhteydessä. Suuntaa antava se parhaimmillaan on, muttei yhtään sen enempää. .
Kuten ei myöskään matematiikaan ja maalaisjärkeen jos homma toimii kuten se aina toimii. Kuka muka muistaa montako annosta on tullut illan aikana juotua, jos kyse ei ole mistään tissuttelusta? - Nii in. Laske siinä sitten palamisaikoja.Ei siis kannata tuudittautua edes näennäiseen "turvallisuuden" tunteeseen
-
- Kitisijä
Miten se voi olla turha, jos maalaisjärjelläsi ja matematiikallsi laskien olet ajokunnossa, mutta kuvitteellinen alkometrisi näyttää sinulla olevan 0.4 promillea. Uskotko silloin maalaisjärkeäsi ja matematiikkaasi enemmän, kuin noita yhteensä?Ylermi Ylihankala kirjoitti: Ponttini oli luonnollisesti se, että kotialkomeetteri on kohtuu turha härpäke.
Viimeksi muokannut Onslow, 17.03.2009 20:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä nyt olen noihin härpäkkeisiin hönkinyt, niin tuppaa yleensä menemään toisin päin. Eli viisari ei värähdä vaikka kaiken järjen mukaan sen pitäisi.Onslow kirjoitti:Miten se voi olla turha, jos maalaisjärjelläsi ja matematiikallsi laskien olet ajokunnossa, mutta kuvitteellinen alkometsisi näyttää sinullaolevan 0.4 promillea. Uskotko silloin maalaisjärkeasi ja matematiikaasi enemmän, kuin noita yhteensä?Ylermi Ylihankala kirjoitti: Ponttini oli luonnollisesti se, että kotialkomeetteri on kohtuu turha härpäke.
1108 kirjoitti:Eikös olisi helpomapaa olla juomatta jos täytyy hypätä rattiin aamusta?.
Toki jos aamusta joutuu hyppäämään. Eikai silloin kukaan tahvo kännejä vedä sitä vasten.
Eri asia on vaikkapa viikonlopun mökkireisulla, kun olet mökin saanut siivottua siinä neljän pintaan iltapäivällä ja olet mielestäsi ajokunnossa. Se mittari kun niin monesti näyttää jotain ihan muuta kuin mitä miehen fiilis sanoo. Been there, done that.
Varmasti, ainakin halvimmilla paskoilla. Kävipä niinkin joskus että kaveri puhalsi poliisin mittariin reilut promillet vaikka ei ollut piskoakaan ottanut pariin viikkoon. Suunnilleen istumalakolla pääsi laitokselle puhaltamaan toiseen mittariin, kun seriffit meinasivat väkisin viedä verikokeeseen. Laitoksen mittari näyttikin sitten nollaa..SikaMika kirjoitti:
Mitä nyt olen noihin härpäkkeisiin hönkinyt, niin tuppaa yleensä menemään toisin päin. Eli viisari ei värähdä vaikka kaiken järjen mukaan sen pitäisi.
-
- Kitisijä
Taisin jo vastata kysymykseesi. Se on turha, koska se ei ole tarkka eikä luotettava, eikä sillä ole mitään oikeudellista arvoa. Lähinnä se altistaa tyhmiin kokeiluihin, kun se samalla poistaa vastuuta omalta itseltään. Typistetysti, paljon parempi on olla ajamatta, jos tämmösiä joutuu edes pohtimaan. Ymmärsitkö?Onslow kirjoitti:Miten se voi olla turha, jos maalaisjärjelläsi ja matematiikallsi laskien olet ajokunnossa, mutta kuvitteellinen alkometrisi näyttää sinulla olevan 0.4 promillea. Uskotko silloin maalaisjärkeäsi ja matematiikkaasi enemmän, kuin noita yhteensä?
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 17.03.2009 20:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Se tukee mun matikkapäätä ja maalaisjärkeä. Kun kuvittelen olevani ajokunnossa, jos muistan juomani määrät oikein ja lasken et nyt pitäs olla palanut, nappaan mittarin ja puhallan. Jos se näyttää 0 niin ok, mut jos se näyttää vaikka 0.2 niin odotan ennen kuin lähden ajamaan. Vasta sitten kun se on 0, niin hyppään puikkoihin. Simple as that?Ylermi Ylihankala kirjoitti:Esitän vastakysymyksen, mitä hyötyä laitteesta sinulle olisi?
Olen kuullut sellaisenkin, että miksi miehet haluaa vaimon lisäksi tyttöystävän? No joo, täs on vielä sitten toisin päin poikaystävä aviomiehen lisäksi, tjsp.Vesper kirjoitti:Hmph. En oikein tiedä miten pitäis suhtautua siihen, että yks mun työkaveri (Herra A) hengaa jatkuvasti yhden toisen työkaverin (Neiti B)kanssa. Molemmat ovat tahoillaan parisuhteessa. Herra A kuuluu mun kaveriporukkaan myös työajan ulkopuolella ja tunnen hänen avovaimonsa hyvin. Hengaaminen tarkoittaa jatkuvia kahdenkeskisiä lounaita ja firman tilaisuuksissa jopa sylikkäin istumista. En toivoisi moista käytästä omalta siipaltani, eikä näköjään mun "leikkimieliset" letkautukset nuoresta parista tunnu menevän jakeluun. Ärsyä.
Ei tajuu ...
-
- Kitisijä
Tällä perusteella sen varmasti usein hankitaankin. Mä olen pitänyt vaan niin isot varmaasvyöhykkeet, etten ole kokenut laitetta tarpeelliseksi edes tukemaan omia havaintoja. Jos laite olisi luotettava ja oikeudellisesti pätevä hankkisin sen heti.Onslow kirjoitti:Se tukee mun matikkaapäätä ja maalaisjärkeä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.