saira kirjoitti:Elä siis ota paniikkia etukäteen mistään minkään asian suhteen.
Kuten totesin, asia on meillä päinvastoin
Niinno, ainoa, mitä sit voit, on yrittää selittää toi ylläoleva toiselle. Eli vaikka edessä on ehkä suurin mullistus, niin ehkä sekään ei ole niin suuri, että oma elämä ja sen sisältö täytyy lopettaa. Jos sitä ei ymmärretä, niin vaarana on molempien palaa loppuun itsensä ja suhteen kanssa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108 kirjoitti:
Nyt haiskahtaa kateudelta, voi toista kun kukaan ei välitä.
Kyllä, olen äärettömän kateellinen siitä että ninni ja saira eivät kulje mun perässä vakuuttelemassa tuntemattomia siitä miten mukava tyyppi mä oikeasti olen.
Sissos saatan mikä pamaus. Yläkerran katolta putosi varmaan pakettiauton kokonen mälli lunta alakerran katolle. Ikkunat helähti ja ihan kuin kattokin olisi ulvaissut tuskaansa. Nyt ei enää pelästynyt pelkästään koira vaan isäntäki murjaisi paskat housuun.
1108 kirjoitti:
Nyt haiskahtaa kateudelta, voi toista kun kukaan ei välitä.
Kyllä, olen äärettömän kateellinen siitä että ninni ja saira eivät kulje mun perässä vakuuttelemassa tuntemattomia siitä miten mukava tyyppi mä oikeasti olen.
Vittu, miksi olen näin läpinäkyvä!
Mua paskaakaan kiinnosta mitä mieltä joku on jostakin, mut ton ajatuksen järkevyyden kyllä allekirjoitan. Saanko siis puolustaa jotain mielipidettä, saanko? Vai kannattaako mun vaan olla erimieltä, ettei kukaan ajattele mun vaan kato kamua komppaavan? Ei ummarra...
~Albert Einstein
saira kirjoitti:
Saanko siis puolustaa jotain mielipidettä, saanko?
Saat, omaasi. Älä pyyhi ton reppanan persettä. Jos se puklaa ulos jotain kärkevää, niin anna sen itse hoitaa jälkisiivous.
Edelleenkin, kyllä täällä yleensä jokainen oksennuksensa itse pyyhkii, mut tässä tapauksessa ajattelin puuttua, koska mielipide, joka omasta mielestäni on varsin järkevä, jää lukematta täysin kärkevän kirjoituksen perusteella.
Mut eiköhän tää tästä asiasta.
~Albert Einstein
Metsätöitä tuli tälle päivälle 5 tunnin verran. Hiukan selkä muistuttaa.. varsinkin kun takana oli jo 2 edellistä päivää samaa hommaa.
Kohta kotia kohti, kunhan saan klapit nosteltua autoon.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Niba kirjoitti:
Ann ei oo huora enkä oo nähny edes myymässä itteensä!
Jos joku on? niin kertoo heti, tänkin viestin valiDIdeetti vähenee..
HÖPÖNASSU!
Yöpaita ois mullakin päällä ellei se ois pesussa.
Mull' tulee vaan mieleen sillee tällasia nudismiin viittaavia kuvia? Mulle aina tuppas exät puhuu kuin mukavaa olis aina olla ilman vaatteita kotoon? Eiks OISKII?
Ensimmäiseen sivuun viitaten, meille taitaa tulla au pair apulaiseksi, samoin pari heppatyttöä lienee pakko värvätä myös, onneksi tuo vierastalo on pienellä vaivalla muunnettavissa heppatyttö/aupair -karsinoiksi.
McJanne kirjoitti:Ensimmäiseen sivuun viitaten, meille taitaa tulla au pair apulaiseksi, samoin pari heppatyttöä lienee pakko värvätä myös, onneksi tuo vierastalo on pienellä vaivalla muunnettavissa heppatyttö/aupair -karsinoiksi.