Heitä homo voltti -lauantai
- Riemumieli
- Kitisijä
-
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Jahans, loma-TJ 1. Kauden vika säbäpeli parin tunnin päästä sopivasti työajalla. Olen tässä miettinyt, kun säbä ja futsal tippuu talven mukana kuvioista, josko jaksaisi taas mennä aladivariin pelaan futista...en ole vielä päättänyt. Viekö se pieni muksu sitten kaiken ajan?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
-
- Kitisijä
Jos nyt eka kunnon isän tapaan kattelet mitä se pikkuihminen tuo tullessaan ja jääkö aikaa (ja jääkö sen natiaisen äidille sitä sitten kans) ja päätät vasta sen jälkeen. Pysyy niinq rauha maassa paremminYlermi Ylihankala kirjoitti:bliss kirjoitti:Vie se....Jos en kävis reeneissä, pelit ois kerran viikossa. Nää on pahoja. Kun mulla on voimakas kilpailuvietti, pakko oksentaa se jonnekin, ettei hajoo polla.

Ja voi muuten olla, että et edes sitten halua olla pois kotoa kovin paljon ylimääräistä duunin lisäksi

-
- Kitisijä
En kai mä osaa tommosta miettiäbliss kirjoitti:Ja voi muuten olla, että et edes sitten halua olla pois kotoa kovin paljon ylimääräistä duunin lisäksi

-
- Kitisijä
Se on samaa mieltä kuin sä. Ihan samaa mieltä. Hokee mantraansa, että lapsi vie kaiken ajan. Ja nettipokeri on sekin helvetistä, ei sovi lapsiperheen arkeen. Selkee salaliittobliss kirjoitti:Jos naama menee mutrulle ja tulee kolmen päivän hiljaisuus, jätä futikset väliin

Mä oon kyllä vähän huono vastaamaan tosta ajankäytöstä kun oon hoitanu koko homman ihan yksin - tokihan se silloin vie kaiken ajan. En osaa niinq kuvitella että olis joku muu tekemässä näitä päivittäisiä juttuja.Ylermi Ylihankala kirjoitti: Se on samaa mieltä kuin sä. Ihan samaa mieltä. Hokee mantraansa, että lapsi vie kaiken ajan. Ja nettipokeri on sekin helvetistä, ei sovi lapsiperheen arkeen. Selkee salaliitto
Onhan se tietty järjestelykysymys eikä sitä toisaalta voi tietää ennenku ipana on syntynyt ja vähän aikaa ollu sekoittamassa teidän elämää

Jutun ongelma voi teillä ollakin siinä, että sun asenne on vähän MinäMinäMinä omien harrastuksies suhteen, ainakin täältä lukiessa...
Mä en oikeen hiffaa tota harrasteongelmaa. Eiks oo niin että jos toinen hoitaa lasta kotona = työtä, ja toinen menee päivisin töihin = työtä, niin sitten iltasin voidaan jakaa tota homma fifti-sixti? Ja ne kodinhoidolliset hommat edelleen puoliks. Ja valvomiset sitten annettujen tekijöiden mukaan.
Jään odottamaan Helppohan se on täältä huudella kun ei oo lapsia-korttia.
Jään odottamaan Helppohan se on täältä huudella kun ei oo lapsia-korttia.
Work like a captain, play like a pirate.
Huomenta kaikki. Duunipäivä tänäänkin siis.
Watchmen toiseen kertaan.Riemumieli kirjoitti:Mikä oli tämä elokuvataiteen merkkiteos, joka jätti varjoonsa suuren ja mahtavan piNpin?
Onko valkoinen Kalifornia yhtään sen parempi? Tai keltainen?Stevie Ray kirjoitti:Ja musta Kalifornia on paska maa!!
Viimeksi muokannut Duck, 14.03.2009 9:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.