Hullu jäteautotyyppi ajoi ensin liittyi nelikaistaisella viereiselle kaistalle, sitten kiilasi ja vaihteli kaistoja edes taas tyhjällä tiellä. En keksinyt muuta syytä kuin ärsyttääkseen minua tai lääkitysongelmat.
Onnistuin säilyttämään mielenmalttini, koska tämä on niin jokapäiväistä nykyään että ei ihan joka päivää viitsisi itseltään pilata.
Iiich, tänään olisi vielä töitä tehtävänä ihan hirveästi. Illalla olisi ohjelmassa kuiteskin laatuajan viettämistä avokin kanssa, saunomista grillaamista .. ja vähän siideriä ja olutta.. hmm..
En mää pystyny kattomaan. Tottunut jo, että tuossa samassa pätkässä X360-fani Hitler kiroaa milloin mitäkin oikkua tai Pleikkaripeliä. Viimeksi Killzonen Sony-yksinoikeutta. Valitettavasti tuo leffakin on näkemättä, pystyykö tuota enää repeilemättä katsomaankaan.
bedlam kirjoitti:En mää pystyny kattomaan. Tottunut jo, että tuossa samassa pätkässä X360-fani Hitler kiroaa milloin mitäkin oikkua tai Pleikkaripeliä. Viimeksi Killzonen Sony-yksinoikeutta. Valitettavasti tuo leffakin on näkemättä, pystyykö tuota enää repeilemättä katsomaankaan.
Hyvä pätkä oli, mutta ei noitten katsominen vähentänyt kohtauksen tehoa oikeassa elokuvassa.
bedlam kirjoitti:En mää pystyny kattomaan. Tottunut jo, että tuossa samassa pätkässä X360-fani Hitler kiroaa milloin mitäkin oikkua tai Pleikkaripeliä. Viimeksi Killzonen Sony-yksinoikeutta. Valitettavasti tuo leffakin on näkemättä, pystyykö tuota enää repeilemättä katsomaankaan.
Hyvä pätkä oli, mutta ei noitten katsominen vähentänyt kohtauksen tehoa oikeassa elokuvassa.
"Minulle on valehdeltu" ja silleen.
Mä tykkäsin tuosta leffasta kanssa. Bruno Ganz tekee hienon pääroolin. Paljon uskottavampi Hitler, kuin "Operaatio Valkyrian" riippuviiksi.
Sählystä tultu, nyt töitä sit. Vähän päätä jomottaa, alko jo eilen. Taitaa olla joku lihassolmu niska-hartiaseudulla. Hitaasti löystyvät moiset. Joku thai-shiatsubeibi kireässä kumipuvussa vois helpottaa tilannetta.
Onslow kirjoitti:Entäs Begbie The rise of the evelissä? Itse pidin Carlylen suoritusta melkoisen huikeana, ja itse elokuvaakin parempana.
Carlyle naulaa kyllä roolinsa mainiosti. En kuitenkaan vertailisi näitä, koska molemmat kertovat käytännöllisesti katsoen eri miehestä. 1930-luvun Ahkera Aatu on kaikin puolin eri jäpikäs kuin se tärisevä hermoraunio joka päätti päivänsä Valtakunnankanslian kellarissa vuosikymmen myöhemmin.
LOL! Tää olikin pitkästä aikaa hauska tämän sarjan pätkä. Tosin muutama urpo 'suomennos' jostain vitun pitkävedoista ja canesten-puikoista ois voinut jättää tekemättä.
Tänään on tyttöjen ilta! Ekaks syömään, sit saunaan ja sit taas syödään. Vähän hiustenvärjäystä ja kestovärin laittamista ripsiin ja kulmiin. Baariin lähetään jos huvittaa. Voi olla että sohva vie voiton. Olispa kello jo 16.00, odottavan aika on liian pitkä.
Vesper kirjoitti:Tänään alkais Hki International Tattoo Convention eli siis Hki Ink. Lähtiskös joku huomenna suraks?
Harmi etten ole kaupungissa. Tuo olisi ollut varmaan mielenkiintoinen jutska. Hetken kyllä kelasin tuosta nimestä, että onko Miami Ink -franchise laajentunut jo Suomeenkin ??
On tää niin tätä. Just tuli tonni bonareita tilille ja suunnittelin uuden haulikon ostamista, niin eiköhän just tippunut postilaatikosta 688 euron autoverolappu. Elämä on, taas