Perjantai 13. päivä osa 2
- Riemumieli
- Kitisijä
-
Mulli75
Hullu jäteautotyyppi ajoi ensin liittyi nelikaistaisella viereiselle kaistalle, sitten kiilasi ja vaihteli kaistoja edes taas tyhjällä tiellä. En keksinyt muuta syytä kuin ärsyttääkseen minua tai lääkitysongelmat.
Onnistuin säilyttämään mielenmalttini, koska tämä on niin jokapäiväistä nykyään että ei ihan joka päivää viitsisi itseltään pilata.
Onnistuin säilyttämään mielenmalttini, koska tämä on niin jokapäiväistä nykyään että ei ihan joka päivää viitsisi itseltään pilata.
Came here for school, graduated to the high life
-
milli
-
Dumis
-
1108
Kristus, turskahti aamukahvit näytölle:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VPXUoHkPyCQ[/youtube]
Aivan loistava.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VPXUoHkPyCQ[/youtube]
Aivan loistava.
-
Onslow
-
bedlam
En mää pystyny kattomaan. Tottunut jo, että tuossa samassa pätkässä X360-fani Hitler kiroaa milloin mitäkin oikkua tai Pleikkaripeliä. Viimeksi Killzonen Sony-yksinoikeutta. Valitettavasti tuo leffakin on näkemättä, pystyykö tuota enää repeilemättä katsomaankaan.1108 kirjoitti:Kristus, turskahti aamukahvit näytölle:
Hyvä pätkä oli, mutta ei noitten katsominen vähentänyt kohtauksen tehoa oikeassa elokuvassa.bedlam kirjoitti:En mää pystyny kattomaan. Tottunut jo, että tuossa samassa pätkässä X360-fani Hitler kiroaa milloin mitäkin oikkua tai Pleikkaripeliä. Viimeksi Killzonen Sony-yksinoikeutta. Valitettavasti tuo leffakin on näkemättä, pystyykö tuota enää repeilemättä katsomaankaan.
"Minulle on valehdeltu" ja silleen.
Came here for school, graduated to the high life
Ja onhan tosta se Finnair-juttukin. Nauratti kyllä niin että meinasin pissiä housuun
Tai siis hameeseen.
Tänään aion spinnata, joskin houkuttais ihan pirusti painua Veikolle shoppaamaan, siellä olis sopivassa halvennuksessa mulle navi, pyykkäri ja kakkostelkku makkariin... Yritän pidättäytyä!
Tänään alkais Hki International Tattoo Convention eli siis Hki Ink. Lähtiskös joku huomenna suraks?
Tänään aion spinnata, joskin houkuttais ihan pirusti painua Veikolle shoppaamaan, siellä olis sopivassa halvennuksessa mulle navi, pyykkäri ja kakkostelkku makkariin... Yritän pidättäytyä!
Tänään alkais Hki International Tattoo Convention eli siis Hki Ink. Lähtiskös joku huomenna suraks?
Work like a captain, play like a pirate.
-
daddykillkill
Mä tykkäsin tuosta leffasta kanssa. Bruno Ganz tekee hienon pääroolin. Paljon uskottavampi Hitler, kuin "Operaatio Valkyrian" riippuviiksi.exPertti kirjoitti:Hyvä pätkä oli, mutta ei noitten katsominen vähentänyt kohtauksen tehoa oikeassa elokuvassa.bedlam kirjoitti:En mää pystyny kattomaan. Tottunut jo, että tuossa samassa pätkässä X360-fani Hitler kiroaa milloin mitäkin oikkua tai Pleikkaripeliä. Viimeksi Killzonen Sony-yksinoikeutta. Valitettavasti tuo leffakin on näkemättä, pystyykö tuota enää repeilemättä katsomaankaan.
"Minulle on valehdeltu" ja silleen.
-
Onslow
-
bedlam
-
Onslow
-
Duck
-
daddykillkill
Carlyle naulaa kyllä roolinsa mainiosti. En kuitenkaan vertailisi näitä, koska molemmat kertovat käytännöllisesti katsoen eri miehestä. 1930-luvun Ahkera Aatu on kaikin puolin eri jäpikäs kuin se tärisevä hermoraunio joka päätti päivänsä Valtakunnankanslian kellarissa vuosikymmen myöhemmin.Onslow kirjoitti:Entäs Begbie The rise of the evelissä? Itse pidin Carlylen suoritusta melkoisen huikeana, ja itse elokuvaakin parempana.
-
MGandhi
-
Stinky
Hitto! Mulla yleensä elämättömällä on just huomenna kaikenlaista ohjelman tynkää. Tuonne ois kiva päästä, yksin en olisi viitsinyt.Vesper kirjoitti:Tänään alkais Hki International Tattoo Convention eli siis Hki Ink. Lähtiskös joku huomenna suraks?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
daddykillkill
-
Onslow
-
isohaara