Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Pää on aika tyhjä ja skene hukassa, joten sanokaas, missä minun kannattaisi järjestää typerryttävät suomeenpaluubileet? Kriteerit: baari Helsingin ytimessä; pitää mahtua noin 50 ihmistä (tiedä sitten muistaakohan kukaan enää mua), muttei kuitenkaan välttämättä pöytiin; pitkä baaritiski saa olla. Eikä sitten tosiaan mikään pubimesta eikä etenkään irkkupubi. Läksiäiset oli Aussibaarissa, tietenkin, ja se toimi vallan hyvin.

Ja tämä ei siis mitenkään liity kitinämiittiin.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

elco kirjoitti:Pää on aika tyhjä ja skene hukassa, joten sanokaas, missä minun kannattaisi järjestää typerryttävät suomeenpaluubileet?
Kallen yläkerta?

http://www.kaarle.com/fi/yksityistilaisuudet/
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:Pää on aika tyhjä ja skene hukassa, joten sanokaas, missä minun kannattaisi järjestää typerryttävät suomeenpaluubileet? Kriteerit: baari Helsingin ytimessä; pitää mahtua noin 50 ihmistä (tiedä sitten muistaakohan kukaan enää mua), muttei kuitenkaan välttämättä pöytiin; pitkä baaritiski saa olla.
http://www.helmi.net/tapahtumat.htm

Sijainti hyvä piikkipaikka hyökätä eteenpäin minne tahansa.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Miten pussilakana onnistuu aina pesukoneessa haukkaamaan kaikki muut sänkyvaatteet sisäänsä kuin joku vitun Pac-Man?
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^oon miettiny ihan samaa!
Me transmitte sursum, Caledoni!
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Jossain HS:n "Kysy Kirstiltä"-palstalla tuolle annettiin ihan tieteellinen selityskin, en muista mikä. Ainakaan sukkia sun muuta kovin pientä ei kannata laittaa samaan aikaan pesuun. Lakanat, pyyhkeet ja pussilakanat omassa erässään, tyynyliinat sitten muun kanssa.

Olen havainnut että pussilakanoiden syömishimoa ehkäisee se että laittaa ne pesuun mytyssä siten että avonainen pää jää mytyn sisimmäksi.

Ninni osannee kertoa enemmän tästä aiheesta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^oon myös miettiny et jos on useempi pussilakana samaan aikaan koneessa niin silti kaikki on sen yhen sisällä.. niin miten se yks lakana voittaa ne muut?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Duck kirjoitti:Miten pussilakana onnistuu aina pesukoneessa haukkaamaan kaikki muut sänkyvaatteet sisäänsä kuin joku vitun Pac-Man?
Ompele siihen pushilakanaan kolme nepparia niin saattaa auttaa.
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Duck kirjoitti:Miten pussilakana onnistuu aina pesukoneessa haukkaamaan kaikki muut sänkyvaatteet sisäänsä kuin joku vitun Pac-Man?
Mielenkiintosta. Mulle ei oo koskaan käynyt näin. Kertaakaan. :shock:

Liekkö pesukoneen toiminta-/pyörintätavalla sitten vaikutusta asiaan?
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mä oon joskus sukkia löytynyt pussilakanasta, mutta mitään muuta syönti-ilmiötä en ole koskaan havainnut.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

^ Etteks työ saa pelkistä petivaatteista koneellista kun tarttee sukkiakin mukaan puskea? Kyllä mulla ainakin parivuoteen aluslakana, kaks pussilakanaa ja neljä tyynyliinaa tekee sen verran reippaasti kangasta, ettei mukaan tee mieli ängetä muuta. Tietty jos on vaan yks pussilakana ja kapea sänky, eikä tyynyjäkään niin montaa, niin saattaa vaikuttaa vajaatäytöltä.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hakaneula auttaa pussilakanan ahmimishimoon.
Work like a captain, play like a pirate.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Monsieur Manala kirjoitti:^ Etteks työ saa pelkistä petivaatteista koneellista kun tarttee sukkiakin mukaan puskea?
En edes pese sukkia samaan aikaan, mutta silti niitä on löytynyt pussilakanan sisältä. Olettaisin että ovat jääneet koneeseen, piileskellen sopivasti rummun seinällä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jos on laittanut huuto.nettiin vaatteen myyntiin, toimitustapana nouto, niin onko pakko antaa kaupan purku vaihtoehtona jos ei siitä ole maininnut tuotteen kuvauksessa/toimitustiedoissa?
Mä siis en laittanut että noutovaiheessa kaupan voi vielä purkaa. Sitooko se sillon ostamaan jos on ollut mahd. pyytää lisää kuvia, tietoja yms yms kaupan aukioloaikana?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stinky kirjoitti:Jos on laittanut huuto.nettiin vaatteen myyntiin, toimitustapana nouto, niin onko pakko antaa kaupan purku vaihtoehtona jos ei siitä ole maininnut tuotteen kuvauksessa/toimitustiedoissa?
Mä siis en laittanut että noutovaiheessa kaupan voi vielä purkaa. Sitooko se sillon ostamaan jos on ollut mahd. pyytää lisää kuvia, tietoja yms yms kaupan aukioloaikana?
Ei ole pakko. Huuto.netin säännöistä löytyy :)
Mutta fiksua se kaupan purku tietenkin on, jos ostaja ehdottomasti on sitä mieltä.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^No mut vähän ärtsyä kun kuitenkin tekstissä luki että lisätietoja kuvia yms saa pyytää. Ja hän ei laittanut meiliä ja kysynyt et voiko kaupan vie purkaa jos takki ei todellakaan sovi tai muuten vaan miellytä. Äh, minen osaa toimia näin :)
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Popedan biisissä Erotomania lauletaan "Tammelasta kyllä herban saa." Mikä helvetin herba, joku viina vai luontaistuote? Manselaisten luulisi tietävän.
Paras päivä ikinä.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Alkeellinen Googlaus osoitti Herban olevan yrttilikööriä. Muita kysymyksiä?

Sille on juomalaulukin:

:,: Vaakuna, herba ja koskenkorva,
Alkon parhaita, hei.:,:
Viinaa siellä ja viinaa täällä,
siellä viinaa, täällä viinaa
jokapuolella viinaa,
kuka sen pullon vei?
Work like a captain, play like a pirate.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Alkeellinen Googlaus osoitti Herban olevan yrttilikööriä. Muita kysymyksiä?

Sille on juomalaulukin:

:,: Vaakuna, herba ja koskenkorva,
Alkon parhaita, hei.:,:
Viinaa siellä ja viinaa täällä,
siellä viinaa, täällä viinaa
jokapuolella viinaa,
kuka sen pullon vei?
Tuon luin itsekin, ajattelin vain, että sanalla olisi joku mystisempi tausta. Miksi otetaan taksi Hervantaan, onko Tammela siellä ja miksi keskellä yötä jostain saisi viinaa vai oliko kyse baarista?
Paras päivä ikinä.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Mistä kannattaisi kysellä tutkapantaa lainaksi heinäkuussa parin viikon ajalle?
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

prosessi kirjoitti:Mistä kannattaisi kysellä tutkapantaa lainaksi heinäkuussa parin viikon ajalle?
Eivätkös nuo ole ihmisarvoa alentavia? Vai oletko juoppokuskiksi lähdössä? :)
Came here for school, graduated to the high life
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Päällikkö kävi kysymässä, sopisiko minulle torstaina "vähän jutella" hänen ja johtajan kanssa johtajan huoneessa. Saanko mä nyt potkut? Vai onko mun kanssa muuten vaan niin lystiä ja metkaa jutella, että johtaja haluaa varta vasten raivata aikaa kiireisestä aikataulustaan? Enhän mä täällä juuri viihtynyt ole, mutta noloa silti saada potkut.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

nastamuumio kirjoitti:Saanko mä nyt potkut?
Et saa potkuja. Ne haluaa vaan keskustella sun kanssas korkean tason strategisista linjauksista, joilla firma selviää lamasta ilman irtisanomisia. Olet nimittäin osoittautunut erittäin päteväksi työntekijäksi, jolla on paljon hyviä ideoita. Päällikkö ja Führer itse eivät ole kumpikaan kovinkaan päteviä.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

nastamuumio kirjoitti:Päällikkö kävi kysymässä, sopisiko minulle torstaina "vähän jutella" hänen ja johtajan kanssa johtajan huoneessa. Saanko mä nyt potkut?
En tiedä, mutta ihmettelen miksi he kävisivät ilmoittamassa potkunilmoituskeskustelusta useita päiviä etukäteen, edes vinkkaamatta että potkut tulee. Kyllä meillä potkittavat on tietääkseni kutsuttu samantien juttelemaan, ei mitään löysässä hirressä tarkoituksella roikottamista.

Minä epäilen että olet saamassa palkankorotuksen, mutta joutuvat vielä pohtimaan vähän tarkkaa summaa ja millaisia bonareita saat päälle.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Jos yhtään lukevat alaistaan kysyvät missä mennään ja mikä tökkii?
Vastaa Viestiin