Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Pää on aika tyhjä ja skene hukassa, joten sanokaas, missä minun kannattaisi järjestää typerryttävät suomeenpaluubileet? Kriteerit: baari Helsingin ytimessä; pitää mahtua noin 50 ihmistä (tiedä sitten muistaakohan kukaan enää mua), muttei kuitenkaan välttämättä pöytiin; pitkä baaritiski saa olla. Eikä sitten tosiaan mikään pubimesta eikä etenkään irkkupubi. Läksiäiset oli Aussibaarissa, tietenkin, ja se toimi vallan hyvin.
Ja tämä ei siis mitenkään liity kitinämiittiin.
Ja tämä ei siis mitenkään liity kitinämiittiin.
Kallen yläkerta?elco kirjoitti:Pää on aika tyhjä ja skene hukassa, joten sanokaas, missä minun kannattaisi järjestää typerryttävät suomeenpaluubileet?
http://www.kaarle.com/fi/yksityistilaisuudet/
http://www.helmi.net/tapahtumat.htmelco kirjoitti:Pää on aika tyhjä ja skene hukassa, joten sanokaas, missä minun kannattaisi järjestää typerryttävät suomeenpaluubileet? Kriteerit: baari Helsingin ytimessä; pitää mahtua noin 50 ihmistä (tiedä sitten muistaakohan kukaan enää mua), muttei kuitenkaan välttämättä pöytiin; pitkä baaritiski saa olla.
Sijainti hyvä piikkipaikka hyökätä eteenpäin minne tahansa.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Jossain HS:n "Kysy Kirstiltä"-palstalla tuolle annettiin ihan tieteellinen selityskin, en muista mikä. Ainakaan sukkia sun muuta kovin pientä ei kannata laittaa samaan aikaan pesuun. Lakanat, pyyhkeet ja pussilakanat omassa erässään, tyynyliinat sitten muun kanssa.
Olen havainnut että pussilakanoiden syömishimoa ehkäisee se että laittaa ne pesuun mytyssä siten että avonainen pää jää mytyn sisimmäksi.
Ninni osannee kertoa enemmän tästä aiheesta.
Olen havainnut että pussilakanoiden syömishimoa ehkäisee se että laittaa ne pesuun mytyssä siten että avonainen pää jää mytyn sisimmäksi.
Ninni osannee kertoa enemmän tästä aiheesta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
^ Etteks työ saa pelkistä petivaatteista koneellista kun tarttee sukkiakin mukaan puskea? Kyllä mulla ainakin parivuoteen aluslakana, kaks pussilakanaa ja neljä tyynyliinaa tekee sen verran reippaasti kangasta, ettei mukaan tee mieli ängetä muuta. Tietty jos on vaan yks pussilakana ja kapea sänky, eikä tyynyjäkään niin montaa, niin saattaa vaikuttaa vajaatäytöltä.
En edes pese sukkia samaan aikaan, mutta silti niitä on löytynyt pussilakanan sisältä. Olettaisin että ovat jääneet koneeseen, piileskellen sopivasti rummun seinällä.Monsieur Manala kirjoitti:^ Etteks työ saa pelkistä petivaatteista koneellista kun tarttee sukkiakin mukaan puskea?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Jos on laittanut huuto.nettiin vaatteen myyntiin, toimitustapana nouto, niin onko pakko antaa kaupan purku vaihtoehtona jos ei siitä ole maininnut tuotteen kuvauksessa/toimitustiedoissa?
Mä siis en laittanut että noutovaiheessa kaupan voi vielä purkaa. Sitooko se sillon ostamaan jos on ollut mahd. pyytää lisää kuvia, tietoja yms yms kaupan aukioloaikana?
Mä siis en laittanut että noutovaiheessa kaupan voi vielä purkaa. Sitooko se sillon ostamaan jos on ollut mahd. pyytää lisää kuvia, tietoja yms yms kaupan aukioloaikana?
Ei ole pakko. Huuto.netin säännöistä löytyyStinky kirjoitti:Jos on laittanut huuto.nettiin vaatteen myyntiin, toimitustapana nouto, niin onko pakko antaa kaupan purku vaihtoehtona jos ei siitä ole maininnut tuotteen kuvauksessa/toimitustiedoissa?

Mutta fiksua se kaupan purku tietenkin on, jos ostaja ehdottomasti on sitä mieltä.
- Riemumieli
- Kitisijä
Alkeellinen Googlaus osoitti Herban olevan yrttilikööriä. Muita kysymyksiä?
Sille on juomalaulukin:
:,: Vaakuna, herba ja koskenkorva,
Alkon parhaita, hei.:,:
Viinaa siellä ja viinaa täällä,
siellä viinaa, täällä viinaa
jokapuolella viinaa,
kuka sen pullon vei?
Sille on juomalaulukin:
jokapuolella viinaa,
kuka sen pullon vei?
Work like a captain, play like a pirate.
- Riemumieli
- Kitisijä
Tuon luin itsekin, ajattelin vain, että sanalla olisi joku mystisempi tausta. Miksi otetaan taksi Hervantaan, onko Tammela siellä ja miksi keskellä yötä jostain saisi viinaa vai oliko kyse baarista?Vesper kirjoitti:Alkeellinen Googlaus osoitti Herban olevan yrttilikööriä. Muita kysymyksiä?
Sille on juomalaulukin:
jokapuolella viinaa,
kuka sen pullon vei?
Paras päivä ikinä.
Päällikkö kävi kysymässä, sopisiko minulle torstaina "vähän jutella" hänen ja johtajan kanssa johtajan huoneessa. Saanko mä nyt potkut? Vai onko mun kanssa muuten vaan niin lystiä ja metkaa jutella, että johtaja haluaa varta vasten raivata aikaa kiireisestä aikataulustaan? Enhän mä täällä juuri viihtynyt ole, mutta noloa silti saada potkut.
Et saa potkuja. Ne haluaa vaan keskustella sun kanssas korkean tason strategisista linjauksista, joilla firma selviää lamasta ilman irtisanomisia. Olet nimittäin osoittautunut erittäin päteväksi työntekijäksi, jolla on paljon hyviä ideoita. Päällikkö ja Führer itse eivät ole kumpikaan kovinkaan päteviä.nastamuumio kirjoitti:Saanko mä nyt potkut?
- Frederik Krueger
- Kitisijä
En tiedä, mutta ihmettelen miksi he kävisivät ilmoittamassa potkunilmoituskeskustelusta useita päiviä etukäteen, edes vinkkaamatta että potkut tulee. Kyllä meillä potkittavat on tietääkseni kutsuttu samantien juttelemaan, ei mitään löysässä hirressä tarkoituksella roikottamista.nastamuumio kirjoitti:Päällikkö kävi kysymässä, sopisiko minulle torstaina "vähän jutella" hänen ja johtajan kanssa johtajan huoneessa. Saanko mä nyt potkut?
Minä epäilen että olet saamassa palkankorotuksen, mutta joutuvat vielä pohtimaan vähän tarkkaa summaa ja millaisia bonareita saat päälle.
Onko joku pissinyt mun muroihin?