Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

3h 20min. täysistunnon seuraamista takana ulkomaalaislain osalta, nyt alkais pissattamaan jo hiukan niinq. Mut ei auta.

vittu väärä ketju.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Vesper kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:mikään näistä ei ollut mielessä.
Ei niillä ole Pillu-nimistä biisiä.
No ei aivan, mutta melkein.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jSWBjQMQNDM[/youtube]
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:mikään näistä ei ollut mielessä.
Ei niillä ole Pillu-nimistä biisiä.
No ei aivan, mutta melkein.
Tymälle blondille piti taas vääntää rautalangasta!
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No mä luulin ettei se mun kohdalla oo mikään kysymys. Luulis teidän tietävän.
Work like a captain, play like a pirate.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Miksi kaikki haluaa lomalla aina etelään? Itse hingun pohjoiseen ja kunnon jokien luokse missä voi uittaa perhoa menestyksellä.

Ja ei, ylläolevassa ei ollut mitään kaksimielistä. Kalastamisesta (perhokalastamisesta) puhuin.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

1108 kirjoitti:Miksi kaikki haluaa lomalla aina etelään?
En mä aina halua, mut viimeiset matkakohteet on olleet Rukan lisäksi Lontoo ja Chicago, olis aika saada vähän aurinkoakin.
Work like a captain, play like a pirate.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Pohjoisen kesähän on 24h aurinkoa.
Ai niin. Sähän halusit vähän aurinkoa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Haluaisin teettää itselleni riipputaskutyöhousut, koska minkään näkemäni valmistajan housujen taskujen mallit, muodot, määrät ja sijoittelu ei kelpaa meikäläiselle. Vinkkejä hyvästä räädälistä otetaan vastaan.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

nowaysis kirjoitti:Chappis, tuu vähän inhoon jooko! ;)
Afrikka on paska maa. Mombasaa ei tosiaan voi suositella kenellekään. Keskustassa haisee paska ja monenmoista hännystelijää yrittää myydä ties mitä rihkamaa ja roikkuu perässä pitkin kaupunkia. Lämmintä toki on ja hyviä rantoja löytyy. Mutta kyllä niitä rantoja löytyy lähempääkin ja halvemmalla.

Sitten on topic. Itse olen menossa elokuussa Kroatiaan. Eli sitäkään ei sitten voi suositella.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Guamia tullut katseltua sillä silmällä.

Tietenkään en lähde minnekkään, mutta ainahan sitä haaveilla saa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ite ainakin kun oon tuolta Alaskasta kotoisin niin oon saanu ihan tarpeeksi pohjoisesta ja kylmästä. Okei, ihan kiva tämmönen kuukauden parin pakkasjakso, mutta ei missään nimessä tarvi alle -10:n mennä, ainakaan merituuleen yhdistettynä. Viime kesäkin oli Suomessa niin surkea että.. Valosta ja lämmöstä on ainainen vaje! Pakkasjakson ulkopuolella vois olla pari kk semmosta +15 ja sitten lopun aikaa vaikka +25. Tuulen kans just soppeli :)
Prepare for the worstest.
Bluntly
Kitisijä

Apua Kylli-täti, mitä mä voisin tehdä kun oon alkanut refleksinomaisesti käyttämään hiiren copy/pastea? Kaikki toimiston tosinörtit nauraa mulle kun eihän tosijannu käytä kuin näppäinyhdistelmiä.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

laita hiirikäsi pöydälle ja hakkaa vasaralla muutama soveltuva luu poikki. Nyt joudut käyttämään toista kättä ja näppäimistöä etkä ole enää toimiston pilkan kohde.

-Kylli
Me transmitte sursum, Caledoni!
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:
1108 kirjoitti:Miksi kaikki haluaa lomalla aina etelään?
En mä aina halua, mut viimeiset matkakohteet on olleet Rukan lisäksi Lontoo ja Chicago, olis aika saada vähän aurinkoakin.
Jos mulla olis tilaisuus, mä lähtisin tonne.
Siihen oheistoiminnaksi tää. Ei kai siellä sen enempiä tarvii tehdä :)
Rouva Pupu

Jaa, mitäköhän maksaa teettää ittellein juhlapuku? En ole koskaan teettänyt, joten en oikein keksi mikä ois semmonen suht normi hintataso tämmösissä. Miehen karonkat taitaa lähestyä kun on kasvanut kiinni tietokoneeseen, joten voisin jo hiukan miettiä menenkö ns. goottityyliin vaiko tuonne antiikin Roomaan. Mine en osto tai vuokraa mitään hirvitystä, joita esmes Halosella näin. Yh. Muutenkin en oikein diggaile juhlapuvuista, joten haluan omanlaiseni missä tunnen oloni kotoisaksi ja jos saa sanoa helvetin hotiksi myös.
1108

^Tän äiti on pukusuunnittelija/pukuompelija ammatiltaan, tää voi kysyä. Tosin tähän asiaan voi kyllä sairakin avata sanaisenkirstunsa.

EDIT: Problem solved.

Kuva
Rouva Pupu

^Hehe, ei tuo taida oikein passata vaikka onkin cool :D

Olin hiukan funtsinut semmosta pitkää mallia, joka ei ole ihan vartalonmyötänen, mutta ei mikään kermakakkukaan. Yläosa olisi korsettimainen ja sitten erillinen pitkähihainen "boleromallinen" takki, jonka hihoissa vois olla jotain pikku extraa. Väri musta, luonnollisesti. Punaista vois olla korsetti osassa ja takin vuoressa. En vielä ossoo sanoa haluanko takin takaata pitkäksi vai lyhyeksi. Mut jotain tuon suuntaista, mikä sitten on vaan mahdollista toteuttaa.

Mutta ois tosi pop jos viittisit hiukan kysellä, tietää sitten mihin kandee varautua ja mikä on kiskurihintaa :D
Bluntly
Kitisijä

Rouva Pupu kirjoitti:Mine en osto tai vuokraa mitään hirvitystä, joita esmes Halosella näin. Yh. Muutenkin en oikein diggaile juhlapuvuista, joten haluan omanlaiseni missä tunnen oloni kotoisaksi ja jos saa sanoa helvetin hotiksi myös.
No katsohan sitten, mitä muualla myydään.
1108

1108

:tiistai: *unohti pullan uunissa* :tiistai:
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

1108 kirjoitti::tiistai: *unohti pullan uunissa* :tiistai:

Mä olen kans tässä kelaillut, että miltä näyttää kombinaatio Gootti + Hotti iltapuku + viimeisillään raskaana.

En osaa edes kuvitella.
1108

Onslow kirjoitti:En osaa edes kuvitella.
En mäkään, mutta nyt on pakko lopettaa Pupun kleedujen etsiminen.
Alkaa perkele panettaan.

Kuva
Rouva Pupu

Hei, pliis en vissiin ole enää raskaana silloin vaan toki jo timmissä kunnossa, mieshän on vasta kirjoitusvaiheessa :D Semmosen homman järjestäminen kun ei tapahdu ihan heti, mutta en viitsi jättää viime tinkaan vaan annan luovuuden virrata :D Enkä puhunut gootista vaan goottityylistä, jota esim. tulee esiin korsettimaisessa yläosassa ;) Pitää kato korostaa parhaita puolia niinQ.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^^Uuuuu. Tuohon voisin pukeutua :drool:

Tämäkin kelpais. Tosin ilman noita hihaliehukkeita.
1108

Nyt ihan oikeasti, mielikuvien luonti seis!
Vastaa Viestiin