Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
No ei aivan, mutta melkein.Vesper kirjoitti:Ei niillä ole Pillu-nimistä biisiä.MGandhi kirjoitti:mikään näistä ei ollut mielessä.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jSWBjQMQNDM[/youtube]
- Pulkannaru
- Kitisijä
Afrikka on paska maa. Mombasaa ei tosiaan voi suositella kenellekään. Keskustassa haisee paska ja monenmoista hännystelijää yrittää myydä ties mitä rihkamaa ja roikkuu perässä pitkin kaupunkia. Lämmintä toki on ja hyviä rantoja löytyy. Mutta kyllä niitä rantoja löytyy lähempääkin ja halvemmalla.nowaysis kirjoitti:Chappis, tuu vähän inhoon jooko!
Sitten on topic. Itse olen menossa elokuussa Kroatiaan. Eli sitäkään ei sitten voi suositella.
Ite ainakin kun oon tuolta Alaskasta kotoisin niin oon saanu ihan tarpeeksi pohjoisesta ja kylmästä. Okei, ihan kiva tämmönen kuukauden parin pakkasjakso, mutta ei missään nimessä tarvi alle -10:n mennä, ainakaan merituuleen yhdistettynä. Viime kesäkin oli Suomessa niin surkea että.. Valosta ja lämmöstä on ainainen vaje! Pakkasjakson ulkopuolella vois olla pari kk semmosta +15 ja sitten lopun aikaa vaikka +25. Tuulen kans just soppeli 

Prepare for the worstest.
Jos mulla olis tilaisuus, mä lähtisin tonne.Vesper kirjoitti:En mä aina halua, mut viimeiset matkakohteet on olleet Rukan lisäksi Lontoo ja Chicago, olis aika saada vähän aurinkoakin.1108 kirjoitti:Miksi kaikki haluaa lomalla aina etelään?
Siihen oheistoiminnaksi tää. Ei kai siellä sen enempiä tarvii tehdä

Jaa, mitäköhän maksaa teettää ittellein juhlapuku? En ole koskaan teettänyt, joten en oikein keksi mikä ois semmonen suht normi hintataso tämmösissä. Miehen karonkat taitaa lähestyä kun on kasvanut kiinni tietokoneeseen, joten voisin jo hiukan miettiä menenkö ns. goottityyliin vaiko tuonne antiikin Roomaan. Mine en osto tai vuokraa mitään hirvitystä, joita esmes Halosella näin. Yh. Muutenkin en oikein diggaile juhlapuvuista, joten haluan omanlaiseni missä tunnen oloni kotoisaksi ja jos saa sanoa helvetin hotiksi myös.
^Hehe, ei tuo taida oikein passata vaikka onkin cool :D
Olin hiukan funtsinut semmosta pitkää mallia, joka ei ole ihan vartalonmyötänen, mutta ei mikään kermakakkukaan. Yläosa olisi korsettimainen ja sitten erillinen pitkähihainen "boleromallinen" takki, jonka hihoissa vois olla jotain pikku extraa. Väri musta, luonnollisesti. Punaista vois olla korsetti osassa ja takin vuoressa. En vielä ossoo sanoa haluanko takin takaata pitkäksi vai lyhyeksi. Mut jotain tuon suuntaista, mikä sitten on vaan mahdollista toteuttaa.
Mutta ois tosi pop jos viittisit hiukan kysellä, tietää sitten mihin kandee varautua ja mikä on kiskurihintaa :D
Olin hiukan funtsinut semmosta pitkää mallia, joka ei ole ihan vartalonmyötänen, mutta ei mikään kermakakkukaan. Yläosa olisi korsettimainen ja sitten erillinen pitkähihainen "boleromallinen" takki, jonka hihoissa vois olla jotain pikku extraa. Väri musta, luonnollisesti. Punaista vois olla korsetti osassa ja takin vuoressa. En vielä ossoo sanoa haluanko takin takaata pitkäksi vai lyhyeksi. Mut jotain tuon suuntaista, mikä sitten on vaan mahdollista toteuttaa.
Mutta ois tosi pop jos viittisit hiukan kysellä, tietää sitten mihin kandee varautua ja mikä on kiskurihintaa :D
No katsohan sitten, mitä muualla myydään.Rouva Pupu kirjoitti:Mine en osto tai vuokraa mitään hirvitystä, joita esmes Halosella näin. Yh. Muutenkin en oikein diggaile juhlapuvuista, joten haluan omanlaiseni missä tunnen oloni kotoisaksi ja jos saa sanoa helvetin hotiksi myös.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Hei, pliis en vissiin ole enää raskaana silloin vaan toki jo timmissä kunnossa, mieshän on vasta kirjoitusvaiheessa :D Semmosen homman järjestäminen kun ei tapahdu ihan heti, mutta en viitsi jättää viime tinkaan vaan annan luovuuden virrata :D Enkä puhunut gootista vaan goottityylistä, jota esim. tulee esiin korsettimaisessa yläosassa ;) Pitää kato korostaa parhaita puolia niinQ.