Zeb kirjoitti:Prossulle: Palaa takaisin vaan ja noraa ne kenen kommentit tekevät päivästäsi huonomman kuin se muuten olisi.
Joo. Vaikken kyllä noraa, sillä silloin saattaa mennä mielenkiintoisiakin puheenvuoroja ohi, ei sitä koskaan tiedä. Muistuipa tässä mieleeni jopa yksi dkk:n kanssa käyty keskustelu, jonka kiukuspäissäni olin kokonaan unohtanut. Lisäksi MGandhin "vittuilun" rakenne oli hauska tässäkin ketjussa, siihen vastaaminen oli ehkä huvittavinta kitinässä aikoihin. Elämä on.
Ja takaisin ketjun alkuperäiseen aiheeseen. Eilen mukelolla oli neuvola, ja siellä uusi täti. No, ei siinä muuten mitään, mutta mukelo päätti vain ja ainoastaan kontata siellä, eikä puhunut sanaakaan. Mittauspöydällä mittaamisen jälkeen mukelo jäi siihen reporankana makaamaan, ja minulla oli täysi työ selittää tädille, ettei mukelo ole ollenkaan jälkeenjäänyt. Aikaisin ne vittuilunkin taidot näemmä opitaan, äidin kidutusta parhaimmillaan.
Päiväkodissa tänä aamuna taas selvisi, että mukelo on laittanut paikan tytöt järjestykseen. Ne kerääntyivät nytkin eteiseen meidän tullessamme, mutta kukaan ei pakkohalannut, vaan ne seisoivat ihan hiljaa paikoillaan. Kun olin saanut mukelon riisuttua, tuo meni vuoronperään jokaisen tytön luo ja painoi näitä nenästä, samalla tavalla kuin valokatkaisijasta painetaan. Olisi kiva tietää mitä tuon mielessä oikein liikkui.