Monsieur Manala kirjoitti:Vaikka olisit Nicole Richien kukkaruukku ko. pelissä, sieltä silti poukkoilee kaikennäköset scoutit ja medicit valoa nopeammin ympärille huutamaan ULULULULU kuin päättömät kanat.
Ei ole pakko pelata noin jos ei halua + päättömät kanat huomaavat pian kuolevansa jatkuvasti samaan paikkaan, ja joutuvat miettimään strategiaansa uudestaan. Toissapäivänä pari päätöntä medicciä eivät sittenkään päässeet millään sentry gunini ohitse (karttana oli Rock2), joten joutuivat lopulta vaihtamaan classia (demoman) ja pyrkimään vaivihkaa selustaani kiertotietä. Paha vaan että arvasin heidän aikeensa, onhan minulla sentään musta vyö TFC:ssä.
Esim. engineerinä on varsin paljon taktista merkitystä mihin tykkisi, dispenserisi ja teleporttisi rakennat, koko tiimisi kannalta.
Niin. Ainoa vaan että koko pelissä harvoin ketään tuntuu kiinnostavan mikään muu kuin mahdollisimman intensiivinen fragaus.
Onneksi minä en ole havainnut tuollaista, ehkä sen takia koska useimmiten lipunryöstöllä saa paljon paremmin pisteitä, ja epämääräisesti "fraggaava" tiimi jää kovin nopeasti alakynteen eikä kohta pääse edes omasta tukikohdastaan ulos.
Toissapäivänä pelasin illalla pari erää, ja pari saman puolen pelaajaa naureskelivat kuinka hyvään paikkaan vihollisen selustaan olin saanut ujutettua teleporttini, ja jatkuvasti sitä käyttivätkin. Ainakin heitä tuntui kiinnostavan toimintani, kuten niitä kahta solttua jotka jäivät oma-aloitteisesti puolustukseen tulitueksi sentrygunini likelle.
Väärin. CS:ssä yleensä tiimipelaamisessa on sniperit, rushaajat, tulituet, puolustajat ja perusmyllyttäjät erikseen, ihan kuten TFC:ssäkin. Sinulle ehkä "peliluokan" tekee erilainen player skini ja health barin koko, minulle sen kyllä tekee aseet ja peliasenne.
Minulle sen tekee sen että eri pelaajaluokat joutuvat pakostakin pelaamaan täysin eri tyyleillä, koska vahvuudet ovat erilaiset. CS:ssä kaikki ovat lähinnä snipuihin ja solttuihin verrattavia pelaajia.
Tämän lisäksi CS:n erilaiset pelimissiot monipuolistavat peliä huomattavasti enemmän kuin TFC:n suht samanlaiset captureflag-juoksemiset.
Sinulla on vaillinaista tietoa TFC:n eri karttojen pelityypeistä, helppoina esimerkkeinä vaikka Hunted ja Dustbowl.
Joo, tää on vähän kuin väittelisi jonkun mecha-manga -miehen kanssa siitä onko WW2 simulaattori parempi kuin superturbo-mecharobotti ratatata poks poks.
Näinhän se on. Melkein yhtä typerää kuin väitellä automerkeistä, Lidlin huonoudesta tai Mikä Asento On Paras. Ainoat oikeasti järkevät keskustelut ovat mamut ja asuntojen hinnat.