Oman käsitykseni mukaan tissibaareissa tapaa nähdä nimensä mukaisesti tissejä. Juuri sellainen setti kuulostaisi nyt hyvältä.Vesper kirjoitti:Soitat sitten kyllä mulle, sillä mä en ole koskaan vielä päässyt tissibaariin! Lupaan herätä katuojasta ja juoda rommin sijaan vodkaa.Rouva Pupu kirjoitti:mut aion silti käydä vielä tissibaareissa äitinäkin ja juoda liikaa rommia ja soittaa miehen hakemaan katuojasta ja ja ja....
Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju
Came here for school, graduated to the high life
Hyvä palkinto. Tulee mieleen ihan sinkkuilut, silloin moni homma vaikutti paremmalta oluen kera.milli kirjoitti:Ilta on sujunut hyvin, kiitos kysymästä. Tässä siivoilen ja palkitsen itseni touhuilusta lasillisella valkoviiniä. Saa välillä käydä hörppimässä ja sitten siivous taas jatkuu.
Myöhäisiltaa varten on kylmenemässä Mozart -likööriä.
Hmm, Mozart? Itsellä olisi avaamaton viskipullo, mutta toivottavasti ei ajauduta sinne asti.

Vesper, tuo niin toteutetaan se on jämpti se
Ja Blissille ilmoitetaan niin se voi sitten hoitaa sen kyydin katuojasta ;]
Pertsa, kyllä siellä peppuakin näkyy ja ehkä jotain muutakin, riippuen paikasta. No, ainakin saa laittaa rahat pöksyihin. Ei toimi muuten kolikoilla se homma, kokemuksen syvällä rintaäänellä![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Pertsa, kyllä siellä peppuakin näkyy ja ehkä jotain muutakin, riippuen paikasta. No, ainakin saa laittaa rahat pöksyihin. Ei toimi muuten kolikoilla se homma, kokemuksen syvällä rintaäänellä
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Tässä vieressä olisi jo avattu viskipullo (The Glenlivet).exPertti kirjoitti:Hyvä palkinto. Tulee mieleen ihan sinkkuilut, silloin moni homma vaikutti paremmalta oluen kera.
Hmm, Mozart? Itsellä olisi avaamaton viskipullo, mutta toivottavasti ei ajauduta sinne asti.
Toi Mozart -likööri on ihan kokeilu, pullo oli houkutteleva.
Mä oon varmaan kohta ollut tarpeeksi ahkera tälle illalle. Loput siivoilut voi suorittaa huomenna, kuhan huomisen tarjoilut on valmistettu.
- Pulkannaru
- Kitisijä
No ni.
Koskenkorva 60 aukesi. Viinit, värikkäät ja raikut sai jäädä kellariin.
Tissibaarissa käynnistä alkaa olla yli 10v. Venäjän neidot haisi hajuvedellä 'peitetylle' lialle ja hielle. Eikä niillä ollut edes kunnon tissejä
Edit: ei osaa krijottaa
Koskenkorva 60 aukesi. Viinit, värikkäät ja raikut sai jäädä kellariin.
Tissibaarissa käynnistä alkaa olla yli 10v. Venäjän neidot haisi hajuvedellä 'peitetylle' lialle ja hielle. Eikä niillä ollut edes kunnon tissejä

Edit: ei osaa krijottaa
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 09.01.2009 23:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Juu juu.Rouva Pupu kirjoitti:Pertsa, kyllä siellä peppuakin näkyy ja ehkä jotain muutakin, riippuen paikasta. No, ainakin saa laittaa rahat pöksyihin. Ei toimi muuten kolikoilla se homma, kokemuksen syvällä rintaäänellä

Nyt kun on tuo juomapuoli hallussa (colastakin humaltuu kun on asenne kohdillaan) voikin siirtyä seuraavaan vaiheeseen eli huonoon musiikkiin:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gZSLIq6Y ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gZSLIq6Y ... re=related[/youtube]
Tämä oli pitkästä aikaa jotakin uutta irkkua, oliko Clontarf tai jtkn. Kehuttu perusviski, joten piti kokeilla. Tai siis "pitää kokeilla"milli kirjoitti:Tässä vieressä olisi jo avattu viskipullo (The Glenlivet).
Toi Mozart -likööri on ihan kokeilu, pullo oli houkutteleva.
Mä oon varmaan kohta ollut tarpeeksi ahkera tälle illalle. Loput siivoilut voi suorittaa huomenna, kuhan huomisen tarjoilut on valmistettu.

Juu ei enää kannata rypistää.
Musiikkimakukin on vähän kuin voisin kuvitella meillä olevan kymenlaaksossa räyhätessä. Onneksi Dragostean biisistä on tehty uusi versiokin. Pitänee hakea se.Rouva Pupu kirjoitti:Nyt kun on tuo juomapuoli hallussa (colastakin humaltuu kun on asenne kohdillaan) voikin siirtyä seuraavaan vaiheeseen eli huonoon musiikkiin:

- Pulkannaru
- Kitisijä