Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Niinpä. Kippis. Vodkaa ja hyvälaatuista tällä kertaa.

Mites teillä?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tyhjä lasi. Prkl.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

aasi kirjoitti:Tyhjä lasi. Prkl.
Onko tuo ns. tipaton lasi?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lasillinen mustikkajuomaa !
Ilman alkoholia joulukuun -08 puolesta välistä saakka, ja ihan omasta halusta. Ja ilman tuskaa! Pitänee kyl ottaa parit, kunhan silimä on kunnossa.

Kippis !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No nyt kun yllytitte niin ehkäpä siivu Amarettoa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Pulkannaru kirjoitti:Lasillinen mustikkajuomaa !
Ilman alkoholia joulukuun -08 puolesta välistä saakka, ja ihan omasta halusta. Ja ilman tuskaa! Pitänee kyl ottaa parit, kunhan silimä on kunnossa.

Kippis !
Itse nappasin oluen viimeksi kolmisen viikkoa takaperin, joten kyllä tämä jo maistuu.

Täällä näkyy tapahtuneen kokoonpanomuutoksia nimimerkkirintamalla. Ei sinällään yllätä, totean vain.
Came here for school, graduated to the high life
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Jääkaapissa olis kolme olutta, en tiedä viitsinkö korkata. Laiskottaa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vesper kirjoitti:No nyt kun yllytitte niin ehkäpä siivu Amarettoa.
Kippis ja kulaus.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:Jääkaapissa olis kolme olutta, en tiedä viitsinkö korkata. Laiskottaa.
Mullakin on olutta vaikken edes juo sitä. Menee kohta varmaan vanhaksi.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

bliss kirjoitti:Jääkaapissa olis kolme olutta, en tiedä viitsinkö korkata. Laiskottaa.
Onhan siinä tietty se vaiva. Useimmiten pitää vielä kaataa kurkkuunkin.

Mutta nythän olemme liikkeellä maailmanparantamisen hengessä. Siinä asia, jonka puolesta täytyy olla valmis isoihinkin "uhrauksiin".
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Juu, ois mullakin juotavaa. Ei sen puoleen. Jääkaapissa tummia 1/3-osa ltr pulloja muutama, viinejä ja viinoja viileässä kellarissa loppuvuoden jokapäiväisille känneille. Mut kun ei vaan iske. Yksin ei tipu ja seurassa ei halua olla kännissä. Ehkä isommassa seurassa kuitenkin joskus pikku huppelissa. Sekään ei vaan tahdo onnistua ilman kunnon sikaria, vaikka en muuten poltakkaan. Viime vuonna taisi mennä huikeat 3 sikkeä. Sitä saa lailliset pikakännit, näin kun en ole koskaan muutoin polttanut.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ehkä juon sen yhden lasillisen colaa kunha pääsen jotenkin sohvalta ylös. Mut pitäis ns. kieräyttää tästä, help help.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Rouva Pupu kirjoitti:Ehkä juon sen yhden lasillisen colaa kunha pääsen jotenkin sohvalta ylös. Mut pitäis ns. kieräyttää tästä, help help.
No johan on tiukkaa.

Vodkaritari rientää apuun.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Elämä repes!
Lasissa karpalomehua.
Kippis!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Colaa lasissa (kiitti pertsa avusta!) ja ajattelin tekeväni lihaisan sämpylän, nam. Todellakin, elämä risaiseksi!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Rouva Pupu kirjoitti:Colaa lasissa (kiitti pertsa avusta!) ja ajattelin tekeväni lihaisan sämpylän, nam. Todellakin, elämä risaiseksi!
Eikö ole jännää miten ajatusmaailma pikku hiljaa muokkautuu vauvan tuloa odotellessa? Vaikka tietty risaisuudessa on mahtilasti sarkasmia niin silti...
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Rouva Pupu kirjoitti:ajattelin tekeväni lihaisan sämpylän, nam
Kelpais mullekin, mut sametinen saksansämpylä puuttuu !
Eikä oikean puoleista silmää kiinni nipistäen viitti lähteä valinnasta hakemaankaan :wink:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hitto, Amaretto olikin tosi vähissä ja korkkikin oli aivan järjettömän tiukassa. No, kentältä saa uutta loppukuusta :]
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Lasista löytyy valkoviiniä =)
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

milli kirjoitti:Lasista löytyy valkoviiniä =)
Miten ilta muuten sujuu?

Updeittina voin sanoa, että olen pyyhkinyt jo monta vodka-kolaa.

Tämä venäläisvalmisteinen kallis vodka on kyllä aivan liian vähän maistuvaa. Tästähän voi tulla vaikka hiprakka... :)
Came here for school, graduated to the high life
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Colaa lasissa (kiitti pertsa avusta!) ja ajattelin tekeväni lihaisan sämpylän, nam. Todellakin, elämä risaiseksi!
Eikö ole jännää miten ajatusmaailma pikku hiljaa muokkautuu vauvan tuloa odotellessa? Vaikka tietty risaisuudessa on mahtilasti sarkasmia niin silti...
No siis, oikeastihan kuuntelen jumputusta, haaveilen rommista ja yritän hillitä vipittävää tanssijalkaa :lol: Onneksi mies toi kauppareissulta herkkuja, toivottavasti juo munkin puolesta eikä kotiudu tunnin sisällä. Ajattelin meinaten katsoa Kellarin kunkkua 8) Mutta kyllähän se muuttuu, sitä en kiellä. Se ajatusmaailma. mut aion silti käydä vielä tissibaareissa äitinäkin ja juoda liikaa rommia ja soittaa miehen hakemaan katuojasta ja ja ja.... ;)
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Rouva Pupu kirjoitti:No siis, oikeastihan kuuntelen jumputusta, haaveilen rommista ja yritän hillitä vipittävää tanssijalkaa :lol: Onneksi mies toi kauppareissulta herkkuja, toivottavasti juo munkin puolesta eikä kotiudu tunnin sisällä. Ajattelin meinaten katsoa Kellarin kunkkua 8) Mutta kyllähän se muuttuu, sitä en kiellä. Se ajatusmaailma. mut aion silti käydä vielä tissibaareissa äitinäkin ja juoda liikaa rommia ja soittaa miehen hakemaan katuojasta ja ja ja.... ;)
Juu. Itsellä tämä meno on derivoitunut tällaiseksi kalsarikänniksi. Tai tarkalleen gollegehousukänniksi tänä iltana.

Tuo kellarinkunkku juttu kuulostaa ihQun pervolta muistaen tietyt kommenttisi. :oops:
Came here for school, graduated to the high life
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Miten ilta muuten sujuu?

Updeittina voin sanoa, että olen pyyhkinyt jo monta vodka-kolaa.

Tämä venäläisvalmisteinen kallis vodka on kyllä aivan liian vähän maistuvaa. Tästähän voi tulla vaikka hiprakka... :)
Ilta on sujunut hyvin, kiitos kysymästä. Tässä siivoilen ja palkitsen itseni touhuilusta lasillisella valkoviiniä. Saa välillä käydä hörppimässä ja sitten siivous taas jatkuu.

Myöhäisiltaa varten on kylmenemässä Mozart -likööriä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:mut aion silti käydä vielä tissibaareissa äitinäkin ja juoda liikaa rommia ja soittaa miehen hakemaan katuojasta ja ja ja.... ;)
Soitat sitten kyllä mulle, sillä mä en ole koskaan vielä päässyt tissibaariin! Lupaan herätä katuojasta ja juoda rommin sijaan vodkaa.
Work like a captain, play like a pirate.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:mut aion silti käydä vielä tissibaareissa äitinäkin ja juoda liikaa rommia ja soittaa miehen hakemaan katuojasta ja ja ja.... ;)
Soitat sitten kyllä mulle, sillä mä en ole koskaan vielä päässyt tissibaariin! Lupaan herätä katuojasta ja juoda rommin sijaan vodkaa.
Täytyy soittaa tutulle, komealle, kaljulle konstaapelille ja pyytää korjaamaan teidät sieltä katuojasta talteen Kisikselle :P (sikäli kun tissibaarinne sijaitsee pääkaupungissa)
Vastaa Viestiin