Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos et kuitenkaan halua, vaan haluaisit pitää välillä lomaa, kuten muutkin, niin miksi et pidä?
Ja ennen kaikkea, miksi tällä työnteolla pitää jatkuvasti lapsellisesti kerskailla? Ymmärrän kyllä sen tunteen, kun joskus saa urakan tehtyä, mutta jatkuva leuhkuminen on noloa.
Noo.. kyllä musta työnteolla saa kerskua, ja jos haluaa olla aina töissä, niin mikäs siinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Noo.. kyllä musta työnteolla saa kerskua, ja jos haluaa olla aina töissä, niin mikäs siinä.
Saa tietenkin, mutta on se silti noloa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Noo.. kyllä musta työnteolla saa kerskua, ja jos haluaa olla aina töissä, niin mikäs siinä.
Saa tietenkin, mutta on se silti noloa.
Millä mielestäsi voi kerskua ilman että se olisi noloa, vai onko kerskuminen aina mielestäsi noloa?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Millä mielestäsi voi kerskua ilman että se olisi noloa, vai onko kerskuminen aina mielestäsi noloa?
Se kerskumisen määrä ja tapa on oleellisempi.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Chevilyn

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Mielenkiintoinen logiikka. Miten liialla työmäärällä voi kerskua, varsinkaan vitustusketjussa? Samalla logiikalla laskuilla tai syövällä voisi kerskailla.
vispilä
Kitisijä
Viestit: 20
Liittynyt: 03.09.2008 19:09
Paikkakunta: Kattilakaappi

Viesti Kirjoittaja vispilä »

Kyllä jopa minun silmääni paistaa hieman sellainen Olen niin tärkeä, työpaikkakin kaatuu ilman panostani-mentaliteetti. Eikö olisi helpompaa opetella sanomaan ei?
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

vispilä kirjoitti:Eikö olisi helpompaa opetella sanomaan ei?
Kyllä. Sori, en osaa.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SikaMika kirjoitti:
vispilä kirjoitti:Eikö olisi helpompaa opetella sanomaan ei?
Kyllä. Sori, en osaa.
Kuva
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NuoriDaavid kirjoitti:
Nancy Reagan
Uhhhh, Nancy! Uhhhhh, Moral majority! Uhhhhhh, PMRC! Uhhhhhhh! *runks*
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

masa kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Ja ennen kaikkea, miksi tällä työnteolla pitää jatkuvasti lapsellisesti kerskailla?
Elämässsä ei ole muuta kuin työ?
Elämässä on tavoite. Tavoite joka on pienellä vaivannäöllä saavutettavissa.

Työtä tehdään jotta on vara harrastaa, itse aion keskittyä siihen harrastamiseen 40v-->, sanoo nyt sitten onko se rahanahneus hyvä vai paha.

Vituttaa se silti toisinaan, heikkoina hetkenä kiroan jopa tuota tilanpitoa, vaikkakin se on se ultimaalinen maali koko touhulle.

Sitä minä en kyllä ymmärrä mitä vikaa suuren työmäärän kiroamisessa sinänsä on, itse katson että pieneksi on elämän murheet mennyt jos ei muusta osaa valittaa.
Kirjoitan tätä alasti
Chevilyn

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

vispilä kirjoitti:Eikö olisi helpompaa opetella sanomaan ei?
Ei (katso osaan senkin), helpompaa, järkevämpää ja ihmisystävällisempää olisi rekrytoida lisää työvoimaa. Mitä tulee siihen, että yksi ihminen olisi jotenkin ubertärkeä jollekin työpaikalle, niin itse ainakin uskon, että kaikki ovat korvattavissa ja se on vain tyhmyyttä kuluttaa elämänsä töissä ja lopulta kenties riskeerata jopa terveytensä tekemällä liikaa töitä. Mieleni ilmeisesti ei vain sisäistä asiaa, että työnteko olisi jotenkin erikoisen hieno asia. Ei se lama vielä ole niin paha ole, että työnteolla voisi kerskua. Se nyt ei ole uusi asia, että ihmiset suhtautuvat eri tavalla työelämään, mutta aina sitä näköjään oppii uutta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

McJanne kirjoitti:Työtä tehdään jotta on vara harrastaa, itse aion keskittyä siihen harrastamiseen 40v-->, sanoo nyt sitten onko se rahanahneus hyvä vai paha.
Mä näen elämän niin, että en haali mitään, vaan elän mahdollisimman laadukkaasti koko ajan. Esmes kaikenlainen säästäminen, joka on selvästi pois senhetkisestä elämänlaadusta, ei tule kyseeseen. Tämä ei poissulje pitkän aikajanan laadukkuutta, vaikka keskittyykin enemmän nykyhetkeen.

En voi käsittää ihmisiä, jotka elävät panostaen eläkepäiviinsä. Jotenkin helvetin tylsää varmistelua.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
vispilä
Kitisijä
Viestit: 20
Liittynyt: 03.09.2008 19:09
Paikkakunta: Kattilakaappi

Viesti Kirjoittaja vispilä »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: En voi käsittää ihmisiä, jotka elävät panostaen eläkepäiviinsä. Jotenkin helvetin tylsää varmistelua.
Todennäköisesti (toivottavasti) kuolevat ensimmäisellä eläkeviikollaan, tulipa se sitten 40- tai 65-vuotiaana.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Noin on käynyt muutamalle tutulle. Eräskin jatkoi 67 vuoden ikään asti työnantajan pyynnöstä, kun on korvaamaton. Oli eläkkeellä 2 viikkoa, sai aivoverenvuodon ja nyt ollut useamman vuoden pyörätuolipotilana. Toinen sai viimeisen sydärin siirryttyään raadannasta sivuun reilusti alle 50-kymppisenä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla kuoli just nelivitonen työkaveri, oikea priimus, syöpään. Teki simona hommia mut ei auta.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:En voi käsittää ihmisiä, jotka elävät panostaen eläkepäiviinsä. Jotenkin helvetin tylsää varmistelua.
Kunhan vain jatkavat panostusta tai meikäläisen leipä kapenee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Mä näen elämän niin, että en haali mitään, vaan elän mahdollisimman laadukkaasti koko ajan. Esmes kaikenlainen säästäminen, joka on selvästi pois senhetkisestä elämänlaadusta, ei tule kyseeseen. Tämä ei poissulje pitkän aikajanan laadukkuutta, vaikka keskittyykin enemmän nykyhetkeen.

En voi käsittää ihmisiä, jotka elävät panostaen eläkepäiviinsä. Jotenkin helvetin tylsää varmistelua.
Niin no, kerran poliisi, aina poliisi. Sikäli kun olen tuota itkuvirttä oikein seuranneena tulkinnut, ko. ammattiryhmän ei ylipäänsä tarvitse murehtia asioista kuten "säästäminen" ja "elämänlaatu".

En voi käsittää ihmisiä, ketkä kuvittelevat ettei eläkepäiviin, saati niiden alkamisajankohtaan, tarvitse panostaa.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

En usko että elän niin käuan että pääsisin eläkkeelle, huolimatta että osin olen jo enkä työtäkään jaksa arvostaa ainakaan määrän puolesta, toivon vain että minulla kuluu aika rattoisammin siellä kuin kotona. Säästäminen on ankeaa joka tapauksessa. En välittäisi omistaa niinkään paljoa kuin on pakko.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Niba kirjoitti:En usko että elän niin käuan että pääsisin eläkkeelle, huolimatta että osin olen jo enkä työtäkään jaksa arvostaa ainakaan määrän puolesta, toivon vain että minulla kuluu aika rattoisammin siellä kuin kotona. Säästäminen on ankeaa joka tapauksessa. En välittäisi omistaa niinkään paljoa kuin on pakko.
Ei tätä rahasta tehdä vaan rakkaudesta alaan
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Okei, viimeisimpien positiivisuutta uhkuvien postausteni jälkeen, totean olevani jokseenkin loppuunpalanut, vittuuntunut ja masentunut. Kaikki tuntuu olevan paskaa, mutta onneksi seuraava työpäivä on vasta ensi viikon keskiviikkona. Tosin en tiedä miten mikään olisi silloin paremmin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mieletön halipula vaivaa ja se vituttaa suunnattomasti.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vituttaa kun ihmiset VALITTAVAT kaiken aikaa jostain. (ei, en nyt tarkoita ketään tähän ketjuun postanneista, vaan näitä irl-tyyppejä)
On liian lämmintä tai liian kylmää, sataa - tai sitten häikäisee kun aurinko paistaa jne jne jne valivalivali.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vidu. Omppuhotelli buukattu täyteen Saunan aikaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nenä vuotaa taas niin saatanasti, parin päivän kapula ja työt kiinnostaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

kuinka vitun vaikeeta voi olla saada aika kampaajalle? liikkeitä on täällä tukehtumiseen asti, mutta silti kaikissa on kahden viikon jonot? ei oo vittu todellista :evil:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin