Mitä tekisit, jos pystyisit olemaan näkymätön

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

ninnithequeen kirjoitti:Mä sain tästä nyt mielikuvan ja repeilen ihan kybällä :D
Se olisi kuin blondin vilkku. Näkyy, ei näy, näkyy, ei näy. :D
Came here for school, graduated to the high life
exPertti
Kitisijä

Muutenkin pohdin sitä millaista olisi tuo lihallisen rakkauden harrastaminen näkymättömän naisen kanssa. Varsinkin jos olisi ujo ja joutuisi itse koettamaan mihin sen värkkinsä laittaisi. Voisi vaan palautteesta päätellä mihin reikään se meni tyyliin:

- Mumimumimumi (Naisen sanomana)
- Lubricanttia, lubricanttia!!!
- Aaaa, korvani
- Ahh...
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Muutenkin pohdin sitä millaista olisi tuo lihallisen rakkauden harrastaminen näkymättömän naisen kanssa. Varsinkin jos olisi ujo ja joutuisi itse koettamaan mihin sen värkkinsä laittaisi. Voisi vaan palautteesta päätellä mihin reikään se meni tyyliin:

- Aaaa, korvani
- Ahh...
Joko se on siellä?
exPertti
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Muutenkin pohdin sitä millaista olisi tuo lihallisen rakkauden harrastaminen näkymättömän naisen kanssa. Varsinkin jos olisi ujo ja joutuisi itse koettamaan mihin sen värkkinsä laittaisi. Voisi vaan palautteesta päätellä mihin reikään se meni tyyliin:

- Aaaa, korvani
- Ahh...
Joko se on siellä?
Ota näistä selvää. :)
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Aiheeseen liittyvä wanha:

Teräsmies lentelee New Yorkin yllä, kun teriksen superkatse havaitsee alastoman ihmenaisen ottamassa arskaa reidet levällään pilvenpiirtäjän katolla. Teris päättää käyttää tilaisuuden hyväkseen, kaivelee slaikan trikoista ja lentää suhauttaa panemaan kuin superompelukone ennen kuin ihmenainen ehtii edes huomata Teriksen läsnäoloa. Teriksen tehtyä temput ja lennettyä silmää nopeammin pois ihmenainen huudataa kummastuneena, että "mikä helvetti se oli?"

Näkymätön mies vastaa, että en tiedä, mutta ai saatana kun sattui perseeseen.
Vastaa Viestiin