Muutenkin pohdin sitä millaista olisi tuo lihallisen rakkauden harrastaminen näkymättömän naisen kanssa. Varsinkin jos olisi ujo ja joutuisi itse koettamaan mihin sen värkkinsä laittaisi. Voisi vaan palautteesta päätellä mihin reikään se meni tyyliin:
exPertti kirjoitti:Muutenkin pohdin sitä millaista olisi tuo lihallisen rakkauden harrastaminen näkymättömän naisen kanssa. Varsinkin jos olisi ujo ja joutuisi itse koettamaan mihin sen värkkinsä laittaisi. Voisi vaan palautteesta päätellä mihin reikään se meni tyyliin:
exPertti kirjoitti:Muutenkin pohdin sitä millaista olisi tuo lihallisen rakkauden harrastaminen näkymättömän naisen kanssa. Varsinkin jos olisi ujo ja joutuisi itse koettamaan mihin sen värkkinsä laittaisi. Voisi vaan palautteesta päätellä mihin reikään se meni tyyliin:
Teräsmies lentelee New Yorkin yllä, kun teriksen superkatse havaitsee alastoman ihmenaisen ottamassa arskaa reidet levällään pilvenpiirtäjän katolla. Teris päättää käyttää tilaisuuden hyväkseen, kaivelee slaikan trikoista ja lentää suhauttaa panemaan kuin superompelukone ennen kuin ihmenainen ehtii edes huomata Teriksen läsnäoloa. Teriksen tehtyä temput ja lennettyä silmää nopeammin pois ihmenainen huudataa kummastuneena, että "mikä helvetti se oli?"
Näkymätön mies vastaa, että en tiedä, mutta ai saatana kun sattui perseeseen.