Aika jännä, että sinä otat alentuvuuden osoituksena sen, että minä sanon ankalle, että ole vaan rohkeasti oma itsesi ja tapaa ihmisiä, kun samassa ketjussa kerrotaan ankalle "teet taas iiihan väärin, vaikutat joka suuntaan ruiskivalta kyrvältä/nylkyttävältä puudelilta, anna ku minä neuvon."Frederik Krueger kirjoitti:No, sellaiselta onnistuit joka tapauksessa vaikuttamaan itsestäänselvyyksiä monisanaisina neuvoina ladellessasi. Lukuisia aikaisempia kirjoituksia seurattuaan luulisi jo olevan päivänselvää että molemmat esittämäsi pointit ovat jo kohteellasi tiedossa. Eipä silti että niitä edes tarvitsisi (jälleen kerran) erikseen mainita, ND on kuitenkin aikuinen ihminen.Tix kirjoitti:Ei tulisi mieleenkään suhtautua ankkaan alentuvasti. Vain kaltaisesi idiootti voi kääntää kannustamisen alentuvuudeksi.
Mutta hyvä että edes yritit... jotain.
Noh, kuka mitenkin haluaa minkäkin nähdä ja roskatynnyri lukijan silmässä jne. mutta noi sun avuttomat yritykset hyökätä mua vastaan on kyllä suorastaan kiinnostavia epätoivoisessa maanisuudessaan. Toi oli kieltämättä vähän originaalimpaa kuin viittaus kitinäloman jatkoviestiini ja "tixillä on menkat." Manala on molempia koittanut aika useasti, huonolla menestyksellä. Sä oot vähän niinku surkeahko copycat niistä Manalan C-luokan yrityksistä. Ei voi antaa pisteitä edes hyvästä yrityksestä.