Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
^ Musta nyt ei saa Toteuttajaa tekemälläkään. Se ainoa Toteuttaja kun on Toteuttamassa tuolla downundassa 
Äh. Ehkä tämä on jotain ennenaikaista neljänkympin kir.. KRIIsiä. Ans kattoo nyt. En kuvitellutkaan olevani ainoa vanha gubbe, joka tällaisia miettii. Olotila on vaan jatkunut sevverran pitkään, että seKIN alkaa jo vituttaa.

Äh. Ehkä tämä on jotain ennenaikaista neljänkympin kir.. KRIIsiä. Ans kattoo nyt. En kuvitellutkaan olevani ainoa vanha gubbe, joka tällaisia miettii. Olotila on vaan jatkunut sevverran pitkään, että seKIN alkaa jo vituttaa.
-
- Kitisijä
Ajattele vaikka niin, että olet etuoikeutetussa asemassa niihin surkeisiin parikymppisiin pojankloppeihin nähden, jotka ovat ensirakkauden huumassa menneet naikkariin ja tehneet jo pari muksuakin. Niitä vasta ahdistaakin. Sähän olet jo, katsos, kokenut vaikka mitädaddykillkill kirjoitti:Äh. Ehkä tämä on jotain ennenaikaista neljänkympin kir.. KRIIsiä. Ans kattoo nyt. En kuvitellutkaan olevani ainoa vanha gubbe, joka tällaisia miettii. Olotila on vaan jatkunut sevverran pitkään, että seKIN alkaa jo vituttaa.

Nyt vasta?daddykillkill kirjoitti:^Tulitpa todistaneeksi ainakin, että tuo nimimerkin alla olevan luonnehdinta nettipersoonastasi oli aika osuva![]()

Olen vanha kyynikko yhdessä asiassa; siinä, etten usko monogamian onnelliseksi ja autuaaksi tekevään voimaan loppuelämä konteksissa. Ihailen toki kaikkia, jotka pitävät kädestä kiinni vielä kuusikymppisenäkin ja ovat toteuttaneet niin kaikki individualistiset haaveensa kuin perheenkin siinä sivussa ja yhä vannovat "aidan toisella puolella ruoho EI ole vihreämpää" mantran nimeen. Omat vaaleanpunaiset lasit ovat kuitenkin olleet kadoksissa jo kauan.
Mä oon just semmone ja mua kyllä huoratuttaa nyt ihan vimmatusti! Oikeestaan aika useinkin. Mies käy reissussa ihan kuumana kun tekstailen sille miten kotirouva sai huoltosedältä melaa ja miten illaks on taas eri geimit suunnitteilla. Nyt tarttis keksiä miten lavastan sille kuvamateriaalia.Ylermi Ylihankala kirjoitti:-- jotka ovat ensirakkauden huumassa menneet naikkariin ja tehneet jo pari muksuakin. Niitä vasta ahdistaakin.
No joo yks juttu käy kokoajan mieles mut ei must taida olla siihen. Sitäpaitsi se etenis liian sujuvasti lavastuksesta mukavampaan puuhaan. Oon enempi paskanpuhuja ku toteuttaja.Storia kirjoitti:Hehee! Tiukka homma kyl. Onko muita mahdollisuuksia kuin photoshop?Geep kirjoitti:Nyt tarttis keksiä miten lavastan sille kuvamateriaalia.

Jokaisella ihmisellä on historiansa. Hämäryyden vivahdeasteissa on vain eroa. Itse en jotenkin jaksa murehtia siitä mitä joku uusi ihminen mahtaa miettiä elämästäni tai menneisyydestäni. Vasta siinä vaiheessa jos eletyn elämän möröt alkavat kiusata elämääni saapuvia uusia ihmisiä, niin alan nähdä punaista. Olen sillä kannalla, että se ihminen joka ei kykene ymmärtämään menneisyyttäni ei kuulu myöskään tulevaisuuteeni.sipsi kirjoitti:Ärsyttävintä on tosin juurikin toi mitä Storia mainitsi..että on kovin hankalaa tutustua keneenkään uuteenkaan ku on painolastina jotain täysin hämärää historiaa.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Frederik Krueger kirjoitti:Milloin huomasit ettet voi tyytyä vain yhteen mieheen?Storia kirjoitti:Olen vanha kyynikko yhdessä asiassa; siinä, etten usko monogamian onnelliseksi ja autuaaksi tekevään voimaan loppuelämä konteksissa.

Storia kirjoitti:Olet puutteessa. Veikkaan kylmästi max. 6-12 kk, kun petät vaimoasi. Ja kas; enää ei vituta eikä tarvitse katsella haikeana ikkunasta ulos, kotielämä maistuu taas kummasti ja so called luonnonlaki on toiminut jälleen.daddykillkill kirjoitti:Mikähän vittu mua vaivaa?

Rotan aivot valtasivat pääni.
Hjuvin sä vedät, dont gou tseinsing!Geep kirjoitti:Oon enempi paskanpuhuja ku toteuttaja.
Itsekään en usko siihen, että voi olla yhden ihmisen kanssa hamaan hautaan saakka. Puoli vuosisataa on pitkä aika ja ihminen muuttuu siinä ajassa pirun monta kertaa. Se mikä on kakskymppisenä "oikeaa" on kolmikymppisenä jo mahdollisesti "täysin päin vittua" ja nelikymppisenä "grande katastrof". Näitäkin tapauksia tuli nettideittaillessa helposti pikkubussillinen vastaan.
Uskottomuus on sitten oma juttunsa... mutta nämä on niin laajoja keskustelunaiheita, etteivät ihan pieneen topikkiin mahdu.
[ontopic]
Taannoin olin kaks viikkoa zaibatsulla. Ensin tulee jotain lippulappua täytettäväksi. Täyttelen ja lähetän ne. Kelalta tulee hirveä pumaska pykäliä jossa todetaan "siihen-ja-siihen-pykälään-vedoten-et-saa-latin-latia". No kiitti vaan. Viikkoa myöhemmin tulee sitten kassasta lappu, jossa todetaan että fyffet on tilillä.
Piti sitten erikseen postittaa tuollainen joutava lappu? Dorkat.
Viimeksi muokannut daddykillkill, 01.10.2008 19:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ai hjuvin puhun suoritan tai vedän paskani?daddykillkill kirjoitti:Hjuvin sä vedät.Geep kirjoitti:Oon enempi paskanpuhuja ku toteuttaja.
*puhuunibaa*
Tekis mieli blogata nyt just pettämisestä ja vähän muustakin parisuhteessa mut vttu ku vieläkin vtuttaa ne tietyt lukijat. Oikeestaan vtuttaa se miten paljon annan taas muiden mielipiteiden vaikuttaa olemiseeni. Hmmh...