Bliss kirjoitti:Vituttaa jo ennakkoon se, että...
-tänään on maanantai
-mulla on ratkaiseva näkemysero yhdestä painotuotteesta pomon kanssa
ja prime-time vitutusta aiheuttaa...
-olen koko v*tun viikonlopun syönyt kaikkea ei-niin-terveellistä
-tajusin olevani säälittävän saamaton kaikissa ihmissuhdeasioissa
Nämä ovat yhteneväisiä huolia kun taas lähiympäristöni joutuu tänään kärsimään allaolevasta:
-ihmiset ovat ärsyttävän hitaita hoitamaan asioita, joiden MUN mielestä pitää olla valmiina ja nipussa NYT HETI
Bliss kirjoitti:Vituttaa jo ennakkoon se, että...
-tänään on maanantai
-mulla on ratkaiseva näkemysero yhdestä painotuotteesta pomon kanssa
ja prime-time vitutusta aiheuttaa...
-olen koko v*tun viikonlopun syönyt kaikkea ei-niin-terveellistä
-tajusin olevani säälittävän saamaton kaikissa ihmissuhdeasioissa
Nämä ovat yhteneväisiä huolia kun taas lähiympäristöni joutuu tänään kärsimään allaolevasta:
-ihmiset ovat ärsyttävän hitaita hoitamaan asioita, joiden MUN mielestä pitää olla valmiina ja nipussa NYT HETI
Juu, aikaa pitää saada omaan kulutukseen kyllä, oiva keino siirtää ongelmia itseltään muitten kannettavaksi?
Viikon valmistelut, kolme päivää itse tapahtumaa ja joku vatipää tuhoaa virtuaaliympäristön, jossa meikäläisen elinkaaritestaus on päässyt melkein puoleenväliin.
nexie kirjoitti:Flunssa prkl. Sellainen, joka ei oikeuta makuuttamaan itseään sängyn pohjalla, mutta joka varsin tehokkaasti estää tekemästä mitään kivaa. Pthyi.
nastamuumio kirjoitti:
Samixet. Sääli sä mua, niin mä säälin sua.
It's a deal. Mutta kyllä mä aion käyttää myös itsesääli-korttia, joka yhdistettynä vitutus-ässään ja myötätunto-jokeriin toivottavasti kepittää tämän syksyisen hyppykupan.
exPertti kirjoitti:Ihmiset ovat idiootteja -> pertti on ihminen -> pertti on idiootti
Näinkö tarkoitit?
Hyviä lääkkeitä, lapanen on paljon parempi. Poimittiin äsken viimeiset omenat, kauden saldo n. 100 kg. Viimeisestä patchista sit ylihuomenna omppatuoremehua paikallisella tuoremehuasemalla. Isi saa kunnian pastöroida ja pullottaa koko pashan, kun vaimo ja lapsi sukuloivat. Ojea.
Viduddaa kun edellinen omistaja on istuttanut juuri tuon lajikkeen päärynäpuun. Tekee kuivia ja puisevia hedelmiä, jotka kyllä menevät piirakassa tai hillossa, mutta ei niitä syö pirukaan itkemättä paljaaltaan.
Fiskarsin omppupoimuri on pirun kätevä. Yltää helposti yläoksillekin.
swirl kirjoitti:Olkapää tuntui jo paremmalta muutaman päivän levon jälkeen, mutta nyt se on taas ihan vitun kipeä. Miksi mun pitää olla niin kova sähläämään? Vituttaa
Ota nyt hei ihan iisisti. Mulla olkapää vioittui 1½ viikkoa sitten, enkä ole kertaakaan tehnyt mitään raskasta tai urheiluun viittavaa sen jälkeen. Pikkaisen varovasti koittanut venytellä ja verrytellä että vähän veri kiertäisi.
Tuntuu jo aika paljon paremmalta, mutta punttausta en vielä mieti. Tiukka treeni vaihtui lennossa tietsikkapelien pelaamiseen. Ehkä ensi viikolla kehtaa mennä taas treeneihin.
^Yritän ottaa iisisti Mun lekuri kirjoitti mulla lapun, jolla sain salikortin kuukaudeksi hyllylle. Ei sais tehdä mitään, mikä aiheuttaa kipua. Sillä perusteella mun pitäisi tosin maata sängyn pohjalla liikkumattomana käärittynä perkele kuplamuoviin tai jotain.
Eilinen kävelylenkki vähän helpotti ahdistusta, jonka urheilun puute aiheuttaa.
swirl kirjoitti:Ei sais tehdä mitään, mikä aiheuttaa kipua. Sillä perusteella mun pitäisi tosin maata sängyn pohjalla liikkumattomana käärittynä perkele kuplamuoviin tai jotain.
No suunnilleen niin mä taisin olla ekan viikon. TV-sohvalla piti lojua just tietyssä asennossa ettei olkapäähän sattunut, ja nukkuminenkin sujui vain selällään mikä on minulle epäluonnollisin nukkuma-asento. Nyt pystyn sentään jo nukkumaan vasemmalla kyljellä, oikealla kyljellä makaamista (oikea) kipeytynyt olkapää ei ihan vielä sulata. Melkein joka päivä huomaa pientä edistystä kipujen ja kolotusten vähenemisessä eri liikkeissä.
Onneksi tietokoneen edessä istuminen oli olkapäälle ok heti alusta alkaen, sujuu sekä työnteko että kotona koneen ääressä rötväily. Kun ei sitä telkkariakaan jaksa koko ajan katsoa, ties vaikka olisin sortunut tilaamaan BigBrother 24:sen muun ohjelman puutteessa. Aloin alkuviikosta pelata uudelleen läpi Starcraftia, olisko nyt viides vai kuudes läpipeluukerta. Voisi keksiä jotain uuttakin (pelattavaa).
VITTU! Mä tahdon olla terve, mä tahdon elää! Tätä saatanan saikuttelua ja vajaaoloisuutta on ollut ties kuinka vitun kauan. Nyt kun leikkausjäljet ei estä elämästä niin on flunssa, kohta kolmatta viikkoa. Nyt vituttaa uus puhelinkin ja öbaut kaikki.
Voi vittujen kevät... naapurin mämmikouran aiheuttaman vesivahingon vuoksi meillä on sitten kosteutta keittiön seinässä ja sinne tulee joku perkeleen kuivausvekotin. Voisin käydä kyllä vähän pieksemässä sitä tyyppiä, vituttaa aivan helvetisti. Vastamaalattu seinäkin piloilla
Ton saakutin neitisalin ihkupihkupikkuisen karhennetut tangot. Kun ei saa kunnon otetta niin nehän lähtee helposti luistamaan pikkuruisesta kätösestäni ja silloin se 120:stä hiekkapaperia sileämpi karhennus repii nahat.