Facebook

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Facebookissa

Joo
64
49%
Ei
66
51%

Ääniä yhteensä: 130

Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

bedlam kirjoitti:Hei niinku tyypit ei vieläkään tajuu, että sitä kutsua ei tartte laittaa 15 tyypille tai 20 tyypille, vaiks se niin muka sanoo. Niinku oikeesti!
Mut jos ne tyypit ihan aidosti ajattelee, että se kutsu ilahduttais sua ja silleen?
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

bedlam kirjoitti:Hei niinku tyypit ei vieläkään tajuu, että sitä kutsua ei tartte laittaa 15 tyypille tai 20 tyypille, vaiks se niin muka sanoo. Niinku oikeesti!
Minä kyllä tajuan, mutta joskus on kiva laittaa niitä juttuja eteenpäin. Jos se siis vaikuttaa ehkä jotenkin kivalta ja se vastaanottaja (minun harkinnan mukaan) voisi siitä tykätä. Mut en laita sinulle enää, jos se on niin kauhiaa (hmm, en kyllä omasta mielestäni lähettele ihan kauheasti noita juttuja... Vai lähetänkö?!!!!

Minuu ei haittaa ne kutsut, kun ne voi aina ignorata (jopa kaikki kerralla, jos alkaa tympiä) :)
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kreitsu kirjoitti:
Minä kyllä tajuan, mutta joskus on kiva laittaa niitä juttuja eteenpäin. Jos se siis vaikuttaa ehkä jotenkin kivalta ja se vastaanottaja (minun harkinnan mukaan) voisi siitä tykätä. Mut en laita sinulle enää, jos se on niin kauhiaa (hmm, en kyllä omasta mielestäni lähettele ihan kauheasti noita juttuja... Vai lähetänkö?!!!!
Noemmää sillä!! Se vaan, kun noit requesteja on neljättäsataa niin eihä niitä uskalla tsekatakkaan enää.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Kirjoitan tätä alasti
Che

Viesti Kirjoittaja Che »

Mitä ihmettä? Yritin loggautua facebookiin ja näytölle tuli teksti, että tilisi on poistettu käytöstä, ota yhteyttä ylläpitoon? Mitvit? Mitä minä nyt olen muka tehnyt? :shock:
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Siäl oli joku huoltotauko tms hetki sitten, olisko siitä...?
Che

Viesti Kirjoittaja Che »

^ Tuliko muillekin sellainen teksti?
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Che kirjoitti:^ Tuliko muillekin sellainen teksti?
Nyt se ainakin toimii ihan normisti.
Che

Viesti Kirjoittaja Che »

Aito_Johanna kirjoitti: Nyt se ainakin toimii ihan normisti.
No höh täällä ei toimi. Laitan siis tulikivenkatkuisen selvityspyynnön ylläpidolle, kerpele.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kävin vonkaamassa kaveriksi kaikkia joiden naaman täältä tunnistin äkkiseltään, joten älkää peljästykö!
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mua et ollut vongannut perkkele, joten vonkasinpa sitten ite!
SikaMika

swirl kirjoitti:^Mua et ollut vongannut perkkele, joten vonkasinpa sitten ite!
Toi on oikea asenne, ottakaas tytöt mallia! :wink:
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SikaMika kirjoitti:
swirl kirjoitti:^Mua et ollut vongannut perkkele, joten vonkasinpa sitten ite!
Toi on oikea asenne, ottakaas tytöt mallia! :wink:
Otin jo! Kyl mut tunnistaa siitä valokuvasta, vaik se onki suurta taidetta.

Hei, kuvista tulikin mieleeni, että yks frendi lupas lähettää mulle mahtavia ostoskärrykuvia. Sit vast tuleekin pokausyrityksiä naamakirjassa!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ja kuvattomatko ei kelpaa kavereiksi? Mä näytän kuvani vaan kavereille!!!1
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SikaMika

Lolita kirjoitti:Ja kuvattomatko ei kelpaa kavereiksi? Mä näytän kuvani vaan kavereille!!!1
Emmä ainakaan kenenkään nimiä muista ulkoa, en varsinkaan krapulassa. Mutta pistäkää vastavonkauksia kehiin jos kiinnostaa ja jäitte unholaan.
syttiK
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Oon todennu pelottavaks paikaksi ton naamakirjan. Sieltä tuppaa löytymään kaikkea, joka on jo kauan aikaa sitten kaivettu ja kuopattu.

Mutta joo, hyvää ajankulua paremman puutteeseen. Dirty little secret :oops:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

SikaMika kirjoitti:Kävin vonkaamassa kaveriksi kaikkia joiden naaman täältä tunnistin äkkiseltään, joten älkää peljästykö!
Oisit nyt ollu ees joku nätti flikka.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hopi hopi Kitinän naamailijat vastaamaan miittiketjuun!
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Hei saaks tuol naamakirjas frendilistan piiloon jotenkin (siis muilta kuin niiltä listalla olevilta)?
McJanne
Kitisijä

Geep kirjoitti:Hei saaks tuol naamakirjas frendilistan piiloon jotenkin (siis muilta kuin niiltä listalla olevilta)?
Saa. http://www.facebook.com/privacy/?view=profile

Sieltä "Kaverit" kohdasta valitset mieleisesi.
Kirjoitan tätä alasti
aasi
Kitisijä

Mä en ymmärrä tuota "Petition agains New Facebook" - ryhmää, ts. mikä tässä uudessa nyt ois niin huonoa että pitäis vanhaan palata.
McJanne
Kitisijä

aasi kirjoitti:Mä en ymmärrä tuota "Petition agains New Facebook" - ryhmää, ts. mikä tässä uudessa nyt ois niin huonoa että pitäis vanhaan palata.
Se on uusi. Konservatiivisuus on muotia.
Kirjoitan tätä alasti
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kaikki "...against whatever"- ryhmät on käsittämättömiä ja ihan yhtä hyödyllisiä kuin nettiadressit.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

aasi kirjoitti:Mä en ymmärrä tuota "Petition agains New Facebook" - ryhmää, ts. mikä tässä uudessa nyt ois niin huonoa että pitäis vanhaan palata.
Se ei oikein toimi. Siitä puuttuu monia ihan perusominaisuuksia, joita oli vanhassa, sovelluksia ei saa siirreltyä profiilissa ja se laatikko-sivu on hidas. Ne pikkukuvakkeet, joista pääsi suoraan haluamaansa sovellukseen puuttuvat, joutuu scrollaamaan koko sivun etsiessään jotain sovellusta. Kaverien profiilissa se on vieelä turhauttavampaa, et edes tiedä onko just sitä sovellusta lainkaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
aasi
Kitisijä

Bliss kirjoitti:Kaikki "...against whatever"- ryhmät on käsittämättömiä ja ihan yhtä hyödyllisiä kuin nettiadressit.
Paitsi "against mandatory is in status lines" tjsp. !!
Vastaa Viestiin