bedlam kirjoitti:Hei niinku tyypit ei vieläkään tajuu, että sitä kutsua ei tartte laittaa 15 tyypille tai 20 tyypille, vaiks se niin muka sanoo. Niinku oikeesti!
Mut jos ne tyypit ihan aidosti ajattelee, että se kutsu ilahduttais sua ja silleen?
bedlam kirjoitti:Hei niinku tyypit ei vieläkään tajuu, että sitä kutsua ei tartte laittaa 15 tyypille tai 20 tyypille, vaiks se niin muka sanoo. Niinku oikeesti!
Minä kyllä tajuan, mutta joskus on kiva laittaa niitä juttuja eteenpäin. Jos se siis vaikuttaa ehkä jotenkin kivalta ja se vastaanottaja (minun harkinnan mukaan) voisi siitä tykätä. Mut en laita sinulle enää, jos se on niin kauhiaa (hmm, en kyllä omasta mielestäni lähettele ihan kauheasti noita juttuja... Vai lähetänkö?!!!!
Minuu ei haittaa ne kutsut, kun ne voi aina ignorata (jopa kaikki kerralla, jos alkaa tympiä)
Minä kyllä tajuan, mutta joskus on kiva laittaa niitä juttuja eteenpäin. Jos se siis vaikuttaa ehkä jotenkin kivalta ja se vastaanottaja (minun harkinnan mukaan) voisi siitä tykätä. Mut en laita sinulle enää, jos se on niin kauhiaa (hmm, en kyllä omasta mielestäni lähettele ihan kauheasti noita juttuja... Vai lähetänkö?!!!!
Noemmää sillä!! Se vaan, kun noit requesteja on neljättäsataa niin eihä niitä uskalla tsekatakkaan enää.
Mitä ihmettä? Yritin loggautua facebookiin ja näytölle tuli teksti, että tilisi on poistettu käytöstä, ota yhteyttä ylläpitoon? Mitvit? Mitä minä nyt olen muka tehnyt?
aasi kirjoitti:Mä en ymmärrä tuota "Petition agains New Facebook" - ryhmää, ts. mikä tässä uudessa nyt ois niin huonoa että pitäis vanhaan palata.
Se ei oikein toimi. Siitä puuttuu monia ihan perusominaisuuksia, joita oli vanhassa, sovelluksia ei saa siirreltyä profiilissa ja se laatikko-sivu on hidas. Ne pikkukuvakkeet, joista pääsi suoraan haluamaansa sovellukseen puuttuvat, joutuu scrollaamaan koko sivun etsiessään jotain sovellusta. Kaverien profiilissa se on vieelä turhauttavampaa, et edes tiedä onko just sitä sovellusta lainkaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx