Herra Manala kirjoitti:prosessi kirjoitti:Ja sinä sitten tuomitset koko naissukupuolen EW:n yksittäisen väännön avulla. Olipas miehekkään perusteltua keskustelua!
Kyllä. Kuten yllä jo todettiin, naiset ovat pilanneet maailman. Tuomitsen täten koko naissukukunnan Yhdeksi Keskustelukyvyttömäksi Entiteetiksi, eikä tässä ole misään nimessä mitään sarkasmia.
Hyvä niin, ottaen huomioon miten vaikea asia sarkasmi on.
Paitsi ettei ollut. Olin jo ehtinyt luopua siitä viestissäni, johon vastasit höpöhöpö. Olit auttamatta myöhässä.
Minä en aina lue keskusteluketjua loppuun saakka vastatakseni asiaan joka pistää minua silmään.
Tuossa vastauksessa olisi jotain järkeä, jos sanoisit ettet lue kommentoimiasi viestejä loppuun asti, etkä edes lainaamiasi kohtia...
Ja vaikka olisit ollut ajoissakin, tuollainen alentuvuus on keskustelua haittaavaa. (Eikä se muuten loukannut. Minusta vain oli mielenkiintoista miten totaalisen päinvastaisilla asenteilla sinä ja ND esititte minulle saman kysymyksen. Jos koet minun menneen henkilökohtaisuuksiin, voinet katsoa peiliin. Mielestäni vastasin teille molemmille esitettyjen kysymysten hengessä.)
Katsotko tosiaan ettei toisen luonteenpiirteiden arvostelu ja heikkouksiksi tekeminen ole puhtainta mahdollista henkilökohtaisuuksiin menemistä keskustelussa, joka ei millään tavalla liity asiasisällöltään sitä käyviin henkilöihin?
On. Kuten myös toisen mielipiteiden vähättely jo ennen kuin niitä edes on ymmärtänyt. Harmin paikka.
Eihän tuo yhtään mitään muuta ollut, kuin että tajusit olleesi väärässä, ja kun sitten tuli vielä tällainen "myöhässä" tullut näkemys asiaan, meni sinulta pasmat sekaisin etkä osannut vastata kuin tekemällä tikusta henkilökohtaisia arvioita toisen luonteenpiirteistä. Jos kerran et höpöhöpö-asiaa koennut loukkaavana, kerrohan, onko sinun standardeillasi sitten yhtä loukkaamatonta esittää negatiiviseen sävyyn arvioita toisen ihmisen luonteen heikkouksista? Jos ei, miksi alennat itsesi impotenttina aihekeskustelijana sille tasolle?
En minä "tajunnut olleeni väärässä", koska pysyn edelleen kiinni kannassani, että yhteyden ulkomaailmaan on oltava jotain muuta kuin komentojonoja, jotta järjestelmä voisi oppia mitään uutta. Luovuin vain siitä ajatuksesta, että se täytyisi hoitaa juuri kemian avulla.
Se, että minä en höpöhöpö-asiaa kokenut loukkaavana, ei muuta sitä tosiasiaa, että se oli tarkoitettu loukkaavaksi. Ehkä oletit minun keskeyttävän impotentin aihekeskusteluni ja siirtyvän syrjään vähäteltynä sinun ja ND:n nokittelua häiritsemästä, tai jotain. Alensin itseni tuolle tasolle, koska minua ärsytti, että niinkin yksinkertaisen asian kuin noraamisen sijaan pyrit estämään minua keskustelemasta. Ehkä menin liian pitkälle. Jos niin, pyydän anteeksi.