Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Paitoja, hameita ja yhden laukun.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kuva

Tulevien viikkojen ruokavalioni taitaa koostua erilaisista smoothieista... :roll:
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

3 x verkkarihousut. Yksi polyester, yksi puuvilla ja yksi fleece. Oli jo aikakin ostaa, sillä vanhat oli hikoiltu puhki persauksen kohdalta eikä niissä enää kehdannut lähteä hölkkäämään.

Suurin osa kaupassa vietetystä ajasta meni housujen selaamiseen, kun vain kaikkia muita paitsi minun kokoani (M) tuntui löytyvän. Lienee aika yleinen tilanne? Myyjät eivät tilaa lisää vaatteita kun vaatetangot näyttävät olevan täynnä - mutta vain kokoja joita ei kukaan osta (tyyliin XXS ja XXXL).

Tässä valossa XXS ja XXXL -ihmisten valitukset siitä ettei sopivia vaatteita tahdo löytyä tuntuu vähän oudolta. Kun ei kaupoissa muita kokoja tunnu edes olevan.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

iPod nanon ja Thierry Muglerin Alien-tuoksun.
Bliss

Kuva

:oops:
Clay
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Clay »

Arskat.
Nyt penikseni on fantastinen!
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kääpiöivän omenapuun.
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

Hiukan siemeniä... Siis oliivipuun, kahvipensaan, eucalyptuspuun, sitruunamelissaa, vihannesportulakkaa, rucolaa ja ananaskirsikoita. Eli ihan vähän vaan... Toi Bauhaus on ihan liian lähellä meitä!!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

BettyB. kirjoitti:Kääpiöivän omenapuun.
Nollakääpiö söi pääkallon.

http://www.freakingnews.com/pictures/30 ... -30979.jpg
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

No näitä pari sataa.

Kuva

Katsotaan mitä tapahtuu. Että samalla kun säilytystilaa vapautuu, levyjen löytyminen saattaa muuttua entistäkin hankalammaksi ilman tiukkaa aakkostamista. Ja siinä olen ollut aina melko heikko.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Luonnonturvetta.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rouva Pupu kirjoitti:Paitoja, hameita ja yhden laukun.
MÄ haluan sun torille kun päätät harventaa vaatekaappisi sisältöä! Ostat enemmän vaatteita kuukaudessa kun minä vuodessa :D

Oma on häpee.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Unelmakakut-kirjan.
Kuva

Nyt sitten pitäis keksiä tekosyitä kakkujen tekemiseen (ja syömiseen)...
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Suvinen kirjoitti:Olin alusvaatekutsuilla ja ostin satasen rintsikat puoleen hintaan.
Taisit ostaa kympin rintsikat viisinkertaiseen hintaan!
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Suvinen kirjoitti:Nope. Kyllä ne laaturintsikat erottaa heti päälle laittamalla.
Haha, laitapa kuvia koko prosessista ja vertailukuvia toiset liivit päällä niin tuomaroidaan.
Bliss

Kuva
Piti ottaa lasten/nuorten malli, kun muissa ei saanut hihnaan tarpeeksi reikiä :oops:
NegaDuck

2 jatkoroikkaa, toisessa 8 töpseliä sen verran kaukana toisistaan että siihen mahtuu muuntajatkin vierekkäin, ja toinen joka toimii Master/Slave -tyyliin, eli katkaisee virrat muista töpseleistä kun yhden töpselin tehontarve putoaa säädetyn rajan alapuolelle. Ei pitäis tietokoneen oheishärpättimien muuntajien syödä tehoja turhaan enää sen jälkeen.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Näytön ja virtalähteen. Laiskana harkitsen vielä viivakoodinlukijaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Liimapuupalkkeja, kertopuupalkkeja ja pari isoa 170 mm lankkua. Tänään nousee parvi ylös.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ostin eilen tällaiset. Mun oli pakko saada ne. Aivan pakko. En silti vielä oikeen tiiä, onko ne ihanat vai kammottavat. Ainakin hyvät jalassa! Aattelin, että ovat aika hauska väriläikkä mun muuten sysimustaan olemukseeni.

Kuva

Tänään kävin Akateemisessa ostamassa Sandman kakkosalbumin - oon viimeinkin päättänyt kerätä tuon sarjan omaksi - ja The Exterminators kakkosalbumin myös. Lisäksi ostin mangosorbettia, koska kurkku on niin kipeä, etten voinut kuvitella saavani alas mitään muuta kuin jotain todella kylmää. Hemmetin hyvää kamaa - ei rasvaa eikä sokeria ja tossa 0,55 litran tötsässä vaan 220 kcal. Alan elämään tällä.
masa

30 paria mustia sukkia saatana.
NegaDuck

masa kirjoitti:30 paria mustia sukkia saatana.
Minkä merkkisiä ja mistä, saatana? Taannoin ostin Pirkan urheilsukkia, saatana, koska olivat aika hyviä, saatana. Dressmannin nepparisukatkin ovat kivoja saatana. Mutta onko sulla jotain suosituksia, saatana?
masa

NegaDuck kirjoitti: saatana?
No saatana tarjoustalosta. Sopii vaan tosin jaloille jotka eivät hikoile saatanan helposti. Liikaa tekokuituja saatana.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

En ookaan useampaan kuukauteen nauranu ääneen tän palstan kanssa, saatana. Eikä tästä tuu loppua, saatana.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

^ Ja näin helppoa on naisen viihdyttäminen, saatana.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vastaa Viestiin